автоматик - смяна диференциал динамика и икономия
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
автоматик - смяна диференциал динамика и икономия
здравейте колеги,
отскоро карам е39 523 стептроник..
прави ми впечатление за мнооого дългите предавки на кутията..на 5-та с 2000 об/мин съм с 110 км/ч. и всеки опит за изпеварване е съпроводен със свалянето на предавки..което губи време не е приятно постоянно да превключва и не е особено икономично....
проверих дифа е с число 3.15...мисля да сложа диф 3.46..което по сметки излиза че с 2000об/мин ще съм с 100 км/ч и педполагам че динамиката на всяка предавка би се подобрило значително....
Моля споделете ако сте опитвали тази интервенция или имате информация по случая..аз ще опитам на 100% и ще пиша разбира се после...но искам да имам и някаква предварителна информация...
и сега втория въпрос...ако успея да опиша случая...
на която й да съм предавка от 1 до 4 колата се движи равномерно с едно обороти - подавам газ оборотите се вдигат с 300-400 об и тогава колата започва да ускорява....НО НА 5-ТА предавака включва я към 90 км/ч обротите са пак 300-400 над това което би следвало за скоростта и след 2-3 секунди сами падат до нужното ниво и вече при подаване на газ не се вдигат нагоре както при другите предавки а оборотомера се движи заедно с километража ....т.е. все едно са зацепени предавките като при ръчна кутия...
това го прави само на 5-та...и никоя друга предавка...някой знае ли защо се получава така ???? и как да се постигне и при другите предавки..да го няма това "буксуване" между двигателя и задвижващите колела
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
отскоро карам е39 523 стептроник..
прави ми впечатление за мнооого дългите предавки на кутията..на 5-та с 2000 об/мин съм с 110 км/ч. и всеки опит за изпеварване е съпроводен със свалянето на предавки..което губи време не е приятно постоянно да превключва и не е особено икономично....
проверих дифа е с число 3.15...мисля да сложа диф 3.46..което по сметки излиза че с 2000об/мин ще съм с 100 км/ч и педполагам че динамиката на всяка предавка би се подобрило значително....
Моля споделете ако сте опитвали тази интервенция или имате информация по случая..аз ще опитам на 100% и ще пиша разбира се после...но искам да имам и някаква предварителна информация...
и сега втория въпрос...ако успея да опиша случая...
на която й да съм предавка от 1 до 4 колата се движи равномерно с едно обороти - подавам газ оборотите се вдигат с 300-400 об и тогава колата започва да ускорява....НО НА 5-ТА предавака включва я към 90 км/ч обротите са пак 300-400 над това което би следвало за скоростта и след 2-3 секунди сами падат до нужното ниво и вече при подаване на газ не се вдигат нагоре както при другите предавки а оборотомера се движи заедно с километража ....т.е. все едно са зацепени предавките като при ръчна кутия...
това го прави само на 5-та...и никоя друга предавка...някой знае ли защо се получава така ???? и как да се постигне и при другите предавки..да го няма това "буксуване" между двигателя и задвижващите колела
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Последна промяна jorji6i6i на 10 Окт 2016, 16:35, променена общо 1 път
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: автоматик - смяна диференциал динамика и икономия
Сложи диференциал от Москвич 407 или текезесарски джип ГАЗ и всичко ще бъде в ред...
Колега не се занимавай с глупости след като колата си върви.

Колега не се занимавай с глупости след като колата си върви.
Re: автоматик - смяна диференциал динамика и икономия
По първия въпрос, колега го направи на 728 ,и каза че е много доволен.
Аз също преди време мислех да го правя ( 528) ,но като се ровех и имаше два варианти на кутиите 5HP18 . Една стандартна и една за къс диф. И въпреки ,че имам резервна кутия за зор заман
,още не съм се усмелил да сменя дифа (3.46) .
А и повече цъкам извънградско където карам с повечеко и ниските обороти са ми идеални.Но пък на планински път почти винаги съм на DS.
По втория въпрос ,ако си с Кутия 5HP18 ,след 5-та кутията "заключва" и слага един вид слеваща предавка(не точно ,но )
Ето чети : viewtopic.php?f=123&t=395420
Аз също преди време мислех да го правя ( 528) ,но като се ровех и имаше два варианти на кутиите 5HP18 . Една стандартна и една за къс диф. И въпреки ,че имам резервна кутия за зор заман

А и повече цъкам извънградско където карам с повечеко и ниските обороти са ми идеални.Но пък на планински път почти винаги съм на DS.
По втория въпрос ,ако си с Кутия 5HP18 ,след 5-та кутията "заключва" и слага един вид слеваща предавка(не точно ,но )

Ето чети : viewtopic.php?f=123&t=395420
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: автоматик - смяна диференциал динамика и икономия
да, колега Meha..точно това заключване се получава...благодаря за отговора
а относно дифа..и аз мисля ще ще има ефект..даже четох че за японския пазар слагат дори 3,64..разбираемо там е остров с много планински пътища
а относно дифа..и аз мисля ще ще има ефект..даже четох че за японския пазар слагат дори 3,64..разбираемо там е остров с много планински пътища
Re: автоматик - смяна диференциал динамика и икономия
jorji6i6i написа:да, колега Meha..точно това заключване се получава...благодаря за отговора
а относно дифа..и аз мисля ще ще има ефект..даже четох че за японския пазар слагат дори 3,64..разбираемо там е остров с много планински пътища
В ЕТК дори си има опция да избираш short ratio.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани