Проблем с 523i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Проблем с 523i
Здравейте,колата ми е 523i М52В25 98г. първо искам да спомена,че до сега тази кола никога не ми е харчила масло сменям го на 10 000км. и си точим колкото сме налели даже и литър не се е налагало да доливам.Вчера вечерта на майтап закачихме колата ми на един приятел на лаптопа да видим стойностите на цилиндрите при работещ двигател,нещата не бяха добре 3 цилиндъра си работеха другите 3 нулеви стойности при подаване на газ 2-та цилиндъра им тръгнаха стойностите а на последния пак седят нулеви (на програмата показва 4-ти цилиндър) демек този цилиндър не работи,решихме да проверим свеща на този цилиндър като я извадихме беше омаслена
сложихме си я обратно (тъй като беше 00:00 часа и трябваше всеки да се прибира) и решихме да направим номера с отворена капачка на маслото при работещ двигател да проверим компресията на тоя двигател запалих я отворихме я паднаха оборотите и изгасна
тоя номер съм го правил и друг път на колата си и не е гаснела слагал съм и лист хартия даже леко го засмуква,бих искал да ме ориентирате какво се случва и то е ясно че май съм за нови свещи тъй като са сменяни отдавна обаче останалите неща ме притесняват какво се случва с тоя мотор? 





- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с 523i
Най вероятно нищо щом не ти харчи масло . Гасненето на отворена капачка е защото засмуква екстра въздух през картера , тоест ти обеднява сместа с въздух който не минава през дебитомера .Не гаснене или липса на реакция при отворена капачка е притеснителното а не обратното . Свеща обикновено има омасляване когато не работи , все пак в цилиндъла се плиска масло и то минава в горивната камера ако този цилиндър не работи . Отстраняваш проблема с неработещата свещ , замерваш компресия на всички цилиндри и ако няма фрапиращи разлики си караш както досега .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Проблем с 523i
Благодаря колега за отговора,днес ги проверихме всички цилиндри си работят дори и тая на 4-ти цилиндър остава само това да ме притеснява че свеща на 4-ти цилиндър имаше масло по нея (не нагар а масло си червеникаво) това проблем ли е или? 

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Проблем с 523i
А гарнитурата капака клапаните как е положението с нея,че съм чувал,че от нея може да сълзи?
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Проблем с 523i
Точно нея сменихме преди 2 месеца колега
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Проблем с 523i
А клапана на картерните газове дали,не може и от него да прави това? 

- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Проблем с 523i
Него съм го сменял преди 3-4 години сега найстина не знам в какво състояние е!?!? 
Искам да отбележа,че преди смяна на масло слагам добавка за промиване която се слага в старото масло и двигателя работи с нея 10-15мин. да не би тя да е повдигнала някаква мизерия от картера и да е задръстила тоя клапан картерни газове
не съм в час много...казвам това което е правено по колата и симптомите и сега!

Искам да отбележа,че преди смяна на масло слагам добавка за промиване която се слага в старото масло и двигателя работи с нея 10-15мин. да не би тя да е повдигнала някаква мизерия от картера и да е задръстила тоя клапан картерни газове

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Проблем с 523i
То и аз ,не ги сещам много много,но може и клапана да прави проблем провериго! На скоро колега имаше такъв проблем само,че на дизелова кола мисля 
Но все пак си провери и гарнитурата на капака нищо,че е сменяна!

Но все пак си провери и гарнитурата на капака нищо,че е сменяна!
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Проблем с 523i
А има ли някакъв трик да се провери тоя клапан картерни газове или трябва да си се свали да се види? 

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Проблем с 523i
viewtopic.php?f=35&t=410799 нещо подобно да,не се случва и при тебе знам ли 

- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Проблем с 523i
Не колега нищо общо 

- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Проблем с 523i
Клапанът за картерните газове е една фуния (маслоуловител) и отгоре има една мембрана. Ако от всмукателния колектор засмуче яко вакуум - мембраната затваря пътя към картера, за да не шмърка масло. Задната страна на мембраната е отворена към атмосферата --> ако се скъса мембраната, започва да смуче въздух от там и двигателят работи неравномерно, прекъсва и т.н. При колегата най-вероятно няма проблем с този клапан.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани