Пак въпросче за рейка и хидравлика,сервотроник?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Пак въпросче за рейка и хидравлика,сервотроник?

Мнение от TheKiller » 16 Юни 2011, 19:16

Колеги днес смених рейката с читава втора ръка без луфтове,тропаници и течове,че тия с рециклажите се оср*ха,но волана ми стана малко по тежък на място,плюс това на новата рейка има една буксичка,която старата нямаше,викат ми че това било като е в крайно положение волана да вдига оборотите да не падат и като чели точно към края става по тегава,някой по запознат ще може ли да обясни какво е решението на тежкия волан :roll: Помпата уж също е читава,като вдигна оборотите на място тежкоста на волана не се променя :D
Последна промяна TheKiller на 16 Юни 2011, 19:29, променена общо 1 път
/// 6>4
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Пак въпросче за рейка и хидравлика

Мнение от Retrofit » 16 Юни 2011, 19:21

Буксата е за сервотроник, GM модула подава сигнал и отваря клапана, волана на място се върти с кутрето, а при движение с висока скорост втвърдява волана за по добра стабилност.
За да подкараш рейка със сервотроник ти трябва модул GM High и пускане на 2 кабела.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Пак въпросче за рейка и хидравлика

Мнение от TheKiller » 16 Юни 2011, 19:28

Но ми казаха,че не било за сервотроник а за неква друга простотия или единствено сервотроник рейките са с букси?
/// 6>4
ИзображениеИзображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Пак въпросче за рейка и хидравлика

Мнение от Ilko Ivanov » 16 Юни 2011, 20:21

Retrofit написа:За да подкараш рейка със сервотроник ти трябва модул GM High и пускане на 2 кабела.

3 кабела се пускат и трябва да се кодира GM модула ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Пак въпросче за рейка и хидравлика,сервотроник?

Мнение от TheKiller » 16 Юни 2011, 21:39

А ще дадете ли съвет колеги къде могат да я направят тая процедура,че волана е доста тегав така :roll:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Пак въпросче за рейка и хидравлика,сервотроник?

Мнение от Ilko Ivanov » 16 Юни 2011, 22:05

Предполагам ,че Милен би ти свършил работа......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Пак въпросче за рейка и хидравлика,сервотроник?

Мнение от TheKiller » 17 Юни 2011, 12:28

Това сервотроника било страшен кеф,все едно се качих да карам друга кола :mhihi: Благодарности на колегата Милен (NAPSTERS) :yes:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Пак въпросче за рейка и хидравлика,сервотроник?

Мнение от meha » 17 Юни 2011, 12:59

TheKiller написа:Това сервотроника било страшен кеф,все едно се качих да карам друга кола :mhihi: Благодарности на колегата Милен (NAPSTERS) :yes:


Мдаа,доста е добре,особено ако гумите са големи,аз това се чудех като я купий мойта с 235/45/17 и я въртя с кутрето,качвам се на един приятел на неговата 225/55/16...мъкааа,мъкаа :mhihi: :shock:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Пак въпросче за рейка и хидравлика,сервотроник?

Мнение от TheKiller » 17 Юни 2011, 13:17

meha написа:
TheKiller написа:Това сервотроника било страшен кеф,все едно се качих да карам друга кола :mhihi: Благодарности на колегата Милен (NAPSTERS) :yes:


Мдаа,доста е добре,особено ако гумите са големи,аз това се чудех като я купий мойта с 235/45/17 и я въртя с кутрето,качвам се на един приятел на неговата 225/55/16...мъкааа,мъкаа :mhihi: :shock:

И аз съм с гуми 235/45 17 и волана в града се въртеше с 2-те ръце,сега имам чувстово че кормилния прът е откачен и волана се върти свободно :mhihi: :mhihi: :mhihi: :driving:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Re: Пак въпросче за рейка и хидравлика,сервотроник?

Мнение от Pavlinius » 17 Юни 2011, 19:45

Колеги моята има Servotronic(като гледам разпечатката с екстрите), обаче не се върти толкова лесно волана. Къде може да е проблема и как да разбера дали рейката е както трябва ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Пак въпросче за рейка и хидравлика,сервотроник?

Мнение от TheKiller » 17 Юни 2011, 21:43

Ми най-лесно виж колата на канал дали има букса която влиза в рейката да не ти е сменяна рейката :yes:
/// 6>4
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Пак въпросче за рейка и хидравлика,сервотроник?

Мнение от mashina » 19 Юни 2011, 12:47

От къде ги взимате тези рейки със сервотроник че отдавна съм мераклия
Когато полужението стане напечено,
оцелявят само печените.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Пак въпросче за рейка и хидравлика,сервотроник?

Мнение от TheKiller » 19 Юни 2011, 19:22

Случайно я намерих мойта,купувам си уж обикновена рейка,пък тя се оказа със сервотроник :lol:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 15.06.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525i

Re: Пак въпросче за рейка и хидравлика,сервотроник?

Мнение от makaveli191 » 07 Сеп 2016, 21:08

Колеги смених си рейката понеже течеше. Преминах от обикновена към такава със сервотроник...До тук всичко добре, обаче и идея си нямам до къде да вържа краят на кабела идващ от буксата на новата рейка. По на горе прочетох за някакъв GM модул...Ако може някой да помогне или със снимки, или да ме препрати към някой разбиращ...От Русе съм, София ми идва малко далече за една букса...Поздрави и благодаря предварително за съдействие :bchug: :bang: :bang:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Пак въпросче за рейка и хидравлика,сервотроник?

Мнение от bigdady » 14 Сеп 2016, 17:07

Потърси има цяла тема със супер подробно обяснение.
viewtopic.php?f=35&t=327364&start=45
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook