М57 не пали загрял + пролем с ел. перка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
М57 не пали загрял + пролем с ел. перка
Колеги М57Д30 2003 година няма палене като загрее над 80 градуса. До момента сменени (само за тест разбира се) датчици на колянов, разпределителен, датчика над горивния филтер и този на рейката за гориво. Проблема остава.. Когато колата е по студена започва да пали както си трябва. Дали да се насочваме към дюзи? Ако някоя не се затваря и не постига налягането в рейката?
Ето каква грешка даде със секер:
Ел. перката не работи. Какви са вариантите на тези по-нови перки за ремонт? Има ли как да я зацепя да се пуска като е пуснат климатика?
Ето каква грешка даде със секер:
Ел. перката не работи. Какви са вариантите на тези по-нови перки за ремонт? Има ли как да я зацепя да се пуска като е пуснат климатика?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна ares2 на 30 Юли 2016, 9:10, променена общо 1 път
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М57 не пали загрял + пролем с ел. перка
Ниско налягане в рейла при старт - вижте я на живи данни с Инпа какво е налягането, но проблемът вероятно е с някоя дюза. Перката с трите пина се командва от компа и поне аз не знам, че може да се пуска принудително, освен с диагностична програма. Не я пробвайте с кабели на 12 волта, че ще я изгорите със сигурност...
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: М57 не пали загрял + пролем с ел. перка
Възможни причинители има много, но тук не е дюза! Ако беше щеше да имаш Engine roughness regulator като грешка.При незатваряща дюза и изпускаща налягането в рейла студена колата нямаше да пали!!!
Проверете клапана за дебита на ГНП-то. При недостатъчен дебит на горивото записва грешка за ниско налягане. Просто ЕКУ-то не следи дебита а налягането в колата и няма ли дебит, няма налягане.
Следващо за проверка- регулатора на рейла, да не е заял.
Следващо - помпата в резервоара дали работи и как е цедката на дъното.
Следващо- помпата за ниско налягане под шоф.седалка.
Накрая и най- тежкото- пусни един магнит в резервоара. Залепи ли стружки- заминало ти е ГНП-то.
Това е.
Успех
Проверете клапана за дебита на ГНП-то. При недостатъчен дебит на горивото записва грешка за ниско налягане. Просто ЕКУ-то не следи дебита а налягането в колата и няма ли дебит, няма налягане.
Следващо за проверка- регулатора на рейла, да не е заял.
Следващо - помпата в резервоара дали работи и как е цедката на дъното.
Следващо- помпата за ниско налягане под шоф.седалка.
Накрая и най- тежкото- пусни един магнит в резервоара. Залепи ли стружки- заминало ти е ГНП-то.
Това е.
Успех
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: М57 не пали загрял + пролем с ел. перка
мерси колеги. ще продължим с тестовете. този датчик на рейла го сменихме и не става нищо и с него
не са прегледани дюзите и помпата за сега
а и това с резервоара също
от диагностиката с инпа наляганията от помпите бяха ок, даже в рейла по-едно време даваше стойности около 275 и дори не е падало под 230 при въртене
при преглед на дюзите с инпа една от тях имаше едни отрицателни стойности, но като цяло запали ли работи доста добре, не пуши, върви . има едно многооо леко претрисане на самият мотор ако се загледа човек в капака
при най абсурдния експеримент.. заливане на мотора със студена вода.. само дюзите на свален капак колата пали веднага
не са прегледани дюзите и помпата за сега
а и това с резервоара също
от диагностиката с инпа наляганията от помпите бяха ок, даже в рейла по-едно време даваше стойности около 275 и дори не е падало под 230 при въртене
при преглед на дюзите с инпа една от тях имаше едни отрицателни стойности, но като цяло запали ли работи доста добре, не пуши, върви . има едно многооо леко претрисане на самият мотор ако се загледа човек в капака
при най абсурдния експеримент.. заливане на мотора със студена вода.. само дюзите на свален капак колата пали веднага

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М57 не пали загрял + пролем с ел. перка
А когато записва грешката, с Инпа например какво е пояснението към нея? Регулаторът на налягането го записва като грешка, така че вероятно проблемът не е в него... Помпата под седалката също, като ако тази в резервоара не работи, също ще има грешка за предналягането. Проблемът вероятно е дюза, като има вариант и сензорът на рейла да прави мизерии - затова виж грешката през Инпа или Дис, понеже в пояснението ще е казано дали има несъответствие/проблем със самия сензор/ или друг проблем с буксата на сензора...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М57 не пали загрял + пролем с ел. перка
ares2 написа:Колеги М57Д30 2003 година няма палене като загрее над 80 градуса. До момента сменени (само за тест разбира се) датчици на колянов, разпределителен, датчика над горивния филтер и този на рейката за гориво. Проблема остава.. Когато колата е по студена започва да пали както си трябва. Дали да се насочваме към дюзи? Ако някоя не се затваря и не постига налягането в рейката?
Ето каква грешка даде със секер:
Ел. перката не работи. Какви са вариантите на тези по-нови перки за ремонт? Има ли как да я зацепя да се пуска като е пуснат климатика?
Колега, датчик за налягане на рейката. Имал съм и случай когато датчика беше в изправност, но проблема беше в кабелите на буксата, без никаква видима причина.

За перката- проверява се дали има захранване. Ако няма- може да е бушон. След това се проверява дали има управляващ сигнал. Ако има управляващ сигнал и захранване се сменя перката.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани