Сервотроник проблем!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- spirit1992
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 27.10.2014
- Пол: Мъж
Сервотроник проблем!
Здравейте Колеги ! Четох доста из форума за проблемите с хидравликата и сервотроника на нашите Бмв-нца.Моят проблем е следния: Преди време започна чат пат в движение по светофарите да ми изчезва хидравликата, след като угася двигателя и отново запаля всичко е ок, волана е лек като перце, но тези дни волана стана по твърд от обикновенно има си хидравлика но като чели сервотроника не работи. Проверил съм бушона-здрав е.Хидравликата ми нито вие нито клопа чука и т.н. Но сега номера да загася и запаля не помага. Няма го този мек волан и това си е. Та кажете към кого да се обърна или какво да правя, Гледам че е писано за препрограмиране на GM модула и дали би помогнало това. Колата е Е39 530D M57 2001 година, с фабричен сервотроник. Само да кажа че и таблото още като я купих го смених но ми го препрограмираха и не съм имал никакви проблеми.
Благодаря предварително
Благодаря предварително

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Сервотроник проблем!
Първо провери клапана за сервотроника на самата рейка, после може да се насочиш към ГМ модула...

- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Сервотроник проблем!
Къде се намира този капак и ГМ Модул... изобщо как мога да разбера дали моята кола има сервотроник.
Волана е по твърд от на другите ама все си мисля че би трябвало да имам.
Волана е по твърд от на другите ама все си мисля че би трябвало да имам.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Сервотроник проблем!
Проверява се най-лесно по ВИН-а на колата. Иначе клапана е на рейката - пада се някъде под горивния филтър. Проверява се като му се подаде ток - ако воланът олекне, проблемът е в модула.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани