Сервотроник проблем!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 27.10.2014
Пол: Мъж

Сервотроник проблем!

Мнение от spirit1992 » 14 Юли 2016, 1:09

Здравейте Колеги ! Четох доста из форума за проблемите с хидравликата и сервотроника на нашите Бмв-нца.Моят проблем е следния: Преди време започна чат пат в движение по светофарите да ми изчезва хидравликата, след като угася двигателя и отново запаля всичко е ок, волана е лек като перце, но тези дни волана стана по твърд от обикновенно има си хидравлика но като чели сервотроника не работи. Проверил съм бушона-здрав е.Хидравликата ми нито вие нито клопа чука и т.н. Но сега номера да загася и запаля не помага. Няма го този мек волан и това си е. Та кажете към кого да се обърна или какво да правя, Гледам че е писано за препрограмиране на GM модула и дали би помогнало това. Колата е Е39 530D M57 2001 година, с фабричен сервотроник. Само да кажа че и таблото още като я купих го смених но ми го препрограмираха и не съм имал никакви проблеми.
Благодаря предварително :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Сервотроник проблем!

Мнение от boris » 14 Юли 2016, 11:07

Първо провери клапана за сервотроника на самата рейка, после може да се насочиш към ГМ модула...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Сервотроник проблем!

Мнение от fissikela » 15 Юли 2016, 0:02

Къде се намира този капак и ГМ Модул... изобщо как мога да разбера дали моята кола има сервотроник.
Волана е по твърд от на другите ама все си мисля че би трябвало да имам.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Сервотроник проблем!

Мнение от Z3Ro* » 15 Юли 2016, 9:41

Проверява се най-лесно по ВИН-а на колата. Иначе клапана е на рейката - пада се някъде под горивния филтър. Проверява се като му се подаде ток - ако воланът олекне, проблемът е в модула.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook