Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
И аз да сае включа пак.
Предстои ми смяна и на мен на масла и филтри, и със сигурност ще сменя и филтъра на картерните газове.
Интересува ме ,ако не е К&N или оригинален, с какъв го сменяте.Каква марка ?
Предстои ми смяна и на мен на масла и филтри, и със сигурност ще сменя и филтъра на картерните газове.
Интересува ме ,ако не е К&N или оригинален, с какъв го сменяте.Каква марка ?
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
С К&N филтър съм от 8 години, на 15хил лекичко отдалеч го почиствам с прахосмукачка, да обера едрите боклуци листа, мухи и т.н. и го напръсквам отново с маслото, пера го на 30хил км. Преди години нарочно съм сравнявал живи данни със сток филтър "Мале" и после с К&N , К&N филтърът повишава стойностите на количеството въздух което се засмуква и съответно налягането на турбината се повишава с 0,3 до 0,5 бара при мах турбонадув. Това което се забелязва е, че мотора почва да рита от 1500об мин, за сметка със сток филтъра при който нещата се слуват над 1700-1800об мин. С ръчни скорости съм...
За филтъра за картерните газове ползвам само тоя с кечето който си е за Е39, сменям на 30 хил км... Тоя от Е60 на Е39 не върши работа.... сложете и сравнете и вижте разликата.... Туй, че някой си мисли, че като влезе на местото в Е39 става не означава нищо...
За филтъра за картерните газове ползвам само тоя с кечето който си е за Е39, сменям на 30 хил км... Тоя от Е60 на Е39 не върши работа.... сложете и сравнете и вижте разликата.... Туй, че някой си мисли, че като влезе на местото в Е39 става не означава нищо...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
LUCIFER'S написа:Тоя от Е60 на Е39 не върши работа.... сложете и сравнете и вижте разликата.... Туй, че някой си мисли, че като влезе на местото в Е39 става не означава нищо...
А може ли да обясниш каква е разликата от Е60 и Е39. Защото аз именно съм с вечния филтър и мога да кажа, че няма никакви странични ефекти, даже бих казал, че колата с него работи много по добре, няма го черния пушек след 3000 оборота, даже няма и грам пушек от ауспуха.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
BT9028BA написа:LUCIFER'S написа:Тоя от Е60 на Е39 не върши работа.... сложете и сравнете и вижте разликата.... Туй, че някой си мисли, че като влезе на местото в Е39 става не означава нищо...
А може ли да обясниш каква е разликата от Е60 и Е39. Защото аз именно съм с вечния филтър и мога да кажа, че няма никакви странични ефекти, даже бих казал, че колата с него работи много по добре, няма го черния пушек след 3000 оборота, даже няма и грам пушек от ауспуха.
Разликата е, че потока на картерните газове и маслените пръски е различен и кечето при Е39 си върши по-добре работата от фунията на Е60... Елементарно като отвориш един филтър на Е39 след 15- 30 хил км виж колко гняс е задържал, а и виж на Е60 филтъра какво е задържал към турбината

BT9028BA написа: бих казал, че колата с него работи много по добре, няма го черния пушек след 3000 оборота, даже няма и грам пушек от ауспуха.
От това филтърче колата не пуши черен пушек!!!! Пуши черно от друго! От тая хуйовина колата почва да вдига налягането на картерните газове и почва да харчи масло- сив пушек от това както и да духа много маслени пръски към студената нагнетателната част на турбината където полепва по лопатките и с времето маслото прегаря и клеясва което води до дисбаланс на турбината и радиално биене

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
LUCIFER'S написа:BT9028BA написа:LUCIFER'S написа:Тоя от Е60 на Е39 не върши работа.... сложете и сравнете и вижте разликата.... Туй, че някой си мисли, че като влезе на местото в Е39 става не означава нищо...
А може ли да обясниш каква е разликата от Е60 и Е39. Защото аз именно съм с вечния филтър и мога да кажа, че няма никакви странични ефекти, даже бих казал, че колата с него работи много по добре, няма го черния пушек след 3000 оборота, даже няма и грам пушек от ауспуха.
Разликата е, че потока на картерните газове и маслените пръски е различен и кечето при Е39 си върши по-добре работата от фунията на Е60... Елементарно като отвориш един филтър на Е39 след 15- 30 хил км виж колко гняс е задържал, а и виж на Е60 филтъра какво е задържал към турбинатаПочти всичко си отива без да се филтрира,там на Е60 и на Е39 има малка разлика в отворите в главата, но не помня точно какво и как беше, защото съм пробва да слагам от Е60 мноого отдавна...
BT9028BA написа: бих казал, че колата с него работи много по добре, няма го черния пушек след 3000 оборота, даже няма и грам пушек от ауспуха.
От това филтърче колата не пуши черен пушек!!!! Пуши черно от друго! От тая хуйовина колата почва да вдига налягането на картерните газове и почва да харчи масло- сив пушек от това както и да духа много маслени пръски към студената нагнетателната част на турбината където полепва по лопатките и с времето маслото прегаря и клеясва което води до дисбаланс на турбината и радиално биене
Не искам да споря, нито се заяждам но преди слагах филтърчето за Е39 което го взимах само оригинално и съм го сменял на 10-12 000км. Като го сложа и почна да карам здраво до 4500 оборота си пушех черно доста. След смяната с вечния филтър колата нито пуши черно, нито пуши и сиво синкаво. Въобще никакъв пушек няма вече около 5000км съм с него. Същото се получи и с една Х5-ца 3.0д 218кс. до преди беше с кичения филтър и пушеше още от 2000-2500 оборота, като и сложихме вечния грам пушек няма. Може и ти да си прав и след време да се повреди турбото, но според мен двигателя с вечния филтър работи много по добре и спокойно.
- rosendonchev
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.06.2016
Re: Мнение за филтър картерни газове и К&Н - 530д
BT9028BA написа:kalingk написа:K&N,вече 20к километра/2 смени на филтъра,ако ги сменяте на всяко масло/ още 10к и съм си му върнал парите.За оригинален ми искат 40-50лева,тоя с отстъпка ми излезе 140лева.дават му чистене на 80к мили,така,че никога няма да го и чистя.А дали има файда от к.с. и да няма и така съм доволен,но ако има...е добре дошло.
Едва ли ще има повече коне с обикновен или КН филтър. Просто искам да е вечен и да не го мисля на всеки 10 000км.
Иначе те съветвам да го переш на 8000-10 000км. На старата кола имах КН и на 7000-8000км се зацапваше доста.
Здравейте.
Колега първо да ти кажа че вечни неща няма. Филтъра за картерните газове се сменя на 100000 така че не го мисли толкоз.
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани