плочка гнп тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
плочка гнп тдс
Май като гледам най обсъжданата тема е за шибаната плочка!!!!!!а и аз го имам проблема.колеги гледайте и питайте преди да купувате дизел.нямам нищо против дизела-возя се без пари,ама като почне да ми притриса псувам яко.в тая тема можете да си попсувате ПЛОЧКАТА.И ВИНОВНИКА ГО ЗНАМ КОЙ Е-СУХАТА НАФТА В БГ-слагайте по малко масло и няма да имате проблема.успех
Последна промяна wladio на 18 Май 2016, 20:30, променена общо 1 път
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
много е суха да ,затуи всеки ден немога да се умия по полвин час.Че не струва сьм сьгласен,че и плочките и те не струват,аи да ги е..а в г..заwladio написа:и та са от значение,но тук в бг е много суха нафтичката
Ами то и аз си карам на подскоци,но с румънската нафта е бомба.Вече сипвам само такава,а не помня каква сипах веднъж е направо на всяко превключване прекъсваше.Плочката ми вече е сменяна веднъж,но с втора употреба,но май "хубават" нафта ги оправя много бързо.
А с немската нафта летеше колата да му ..........
А с немската нафта летеше колата да му ..........
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
КАТО вкарах мойта печка от навън беше супер,с нафтата от там нямаше никакви ядове,как заредих тук почнаха проблемациите.еееееееи отдавна първата ми кола беше трабант
,и на него му мешах бензина с амсло-тук става същото,масло в нафтата и няма подскоци.....

- kranki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 1.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
ооооо аз поне са ми без пари слагам яко-2-3 литра на резервоар.работи екстра.малко пуши като я изрезвам яко,но пък работи перфектно.аз слагам двигателно,но знам че с двутактово е пак добре.и ПАК ДА ГИ Е.А В ПЛОЧКИТЕ.
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: плочката
айде да пораздвижим темата,някой не научи ли се да отремонтира тия плочки на гнп на тдс??трета смених,и след 100к км,пак почва едно тресене,подрипване, ужаст....а вече не намирам и плочки,само комплект продават-плочка с гнп.знам И, че е време да се смени колата,но много си я харесвам и обичам.това ми е единствения сериозен проблем.
ако някой има решение да пише.сега я закрепих да не подрипва,но не иска да върви.
п.с.-а има ли начин някак си по български да вдигна оборотите -защото като настроя гнп да върви яко ,на ниски трепере яко,но като задържа на педала на газта на около 900 оборота спи мотора. как може, въобще ако може от някъде да се вдигнат така оборотите????
да е жило да го обтегне човек,а то с тия електроники.....
ако някой има решение да пише.сега я закрепих да не подрипва,но не иска да върви.
п.с.-а има ли начин някак си по български да вдигна оборотите -защото като настроя гнп да върви яко ,на ниски трепере яко,но като задържа на педала на газта на около 900 оборота спи мотора. как може, въобще ако може от някъде да се вдигнат така оборотите????
да е жило да го обтегне човек,а то с тия електроники.....
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани