Въпрос за фабрична аларма и чип
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Въпрос за фабрична аларма и чип
Здравейте колеги,
Имам фабрична аларма с обемен датчик и имобилайзер, но с един ключ. Мога ли да сменя само чипа на ключа с такъв от друга кола и, предполагам, имобилайзера? Идеята е да взема от кола на части каквото трябва, за да имам фабрична аларма с два ключа.
Благодаря предварително!
Имам фабрична аларма с обемен датчик и имобилайзер, но с един ключ. Мога ли да сменя само чипа на ключа с такъв от друга кола и, предполагам, имобилайзера? Идеята е да взема от кола на части каквото трябва, за да имам фабрична аларма с два ключа.
Благодаря предварително!
- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Въпрос за фабрична аларма и чип
Не е ли по-лесно и евтино да си изкараш още един ключ, вместо да сменяш имобилайзери и да се кодира след това??? Цената на нов неоригинален ключ с чип, нарязване при ключар и програмиране на чип-а излиза общо около 150лв + - някой лев. Така че може да си направиш сметката
Последна промяна georgi_1986 на 17 Май 2016, 19:30, променена общо 2 пъти
- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Въпрос за фабрична аларма и чип
Ти хубаво ще вземеш ecu+ews+ ключовете ама като смениш чипа с твоя и пак оставаш с 1 ключ защото другия от колата донор е нарязан за нейния патрон/ключалка. А ако си нарежеш втори ключ и единия няма чип става да прехвърлиш еку+евс+ 2-та чипа в твойте ключове стига да намериш донор с 2 ключа и 2 чипа. Малко не си заслужава галимацията освен ако не намериш всичко за малко пари.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Въпрос за фабрична аларма и чип
Monky написа:Здравейте колеги,
Имам фабрична аларма с обемен датчик и имобилайзер, но с един ключ. Мога ли да сменя само чипа на ключа с такъв от друга кола и, предполагам, имобилайзера? Идеята е да взема от кола на части каквото трябва, за да имам фабрична аларма с два ключа.
Благодаря предварително!
Аз си направих втори ключ за под 100 лв. Доста по добре от това което ти си замислил.
Трябва ти нова не нарязана заготовка, която ще си нарежеш по твоя ключ, дистанционно от друга кола, нов чип и програмиране на чипа.

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Въпрос за фабрична аларма и чип
В София и Варна понеже са цифромани тази операция може и да надвиши 150-те лева. Но ако се намери ключар другаде може да излезе и по-евтино. Например в Плевен намерих човек който може да копира чипа за сумата (която ми обяви) 50лв, като в тази цена влиза и празния чип на който ще се запише кода т.е тези пари са само за чипа. Заготовка ненарязана е 10-20лв нарязването още толкова 10-20лв. Дистанционното може да се вземе за 20-ина лв. от някоя кола на части и се сложи в нарязания ключ заедно с чипа. Като се обучи и дистанционното към колата се събира един работещ ключ за сума под 150лв.
- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Въпрос за фабрична аларма и чип
Благодаря за мненията. За кодиране на чип е ясно. Но освен в София, проверих и във В.Търново където ми казаха 180лв.
Четох, че е възможно да се поръча сервизен ключ с чип от официалния вносител, което излиза около 90-95 лв и после чип-а се мята в една китайска заготовка с управление на централно и се реже. Може би това е най-добрият вариант.
А по теманата - да разбирам, че трябва ECU+EWS и два ключа, за да стане работата? Но не ми е ясно защо ECU? Това всъщност означава, че ако колата ми има ремап всичко заминава и не звучи като plug and play. Не може ли само да се смени EWS-a? Аз мислях, че имобилайзера е отделен модул.

А по теманата - да разбирам, че трябва ECU+EWS и два ключа, за да стане работата? Но не ми е ясно защо ECU? Това всъщност означава, че ако колата ми има ремап всичко заминава и не звучи като plug and play. Не може ли само да се смени EWS-a? Аз мислях, че имобилайзера е отделен модул.
- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Въпрос за фабрична аларма и чип
Той е отделен модул ама се кодира за даденото ecu и струва пари... Без прекодиране не можеш запали с друг ews на твоето ecu.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Въпрос за фабрична аларма и чип
dynalias написа:Той е отделен модул ама се кодира за даденото ecu и струва пари... Без прекодиране не можеш запали с друг ews на твоето ecu.
Щом трябва да се пипа ECU-то цялата галимация се обезсмисля. Мерси за инфо-то.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани