Rtrofit PDC за Е39 Touring

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: E46 320ci
Мечтае да кара: M6

Re: Rtrofit PDC за Е39 Touring

Мнение от dambo882 » 26 Мар 2015, 19:42

Моята е преди фейса имам само заден какво ми трябва да и сложа и преден

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Rtrofit PDC за Е39 Touring

Мнение от ares2 » 27 Мар 2015, 10:36

мога ли да задам един мега тъп въпрост тук за да не пускам друга тема
имам приготвен ретрофит PDC за предна и задна броня ...
интересува ме ако го монтирам и сложа първоначално само задната част дали системата ще работи коректно?
предните сензори ако не са свързани ще дава ли някаква видима грешка? ясно е че модула ще отчете проблем
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Rtrofit PDC за Е39 Touring

Мнение от gentata » 27 Мар 2015, 19:45

dambo882 написа:Моята е преди фейса имам само заден какво ми трябва да и сложа и преден

Трябва модул за преден и заден парктроник, бутона PDC на конзолата (или конзола с такъв), предните датчици и букси за тях, лайсни за предната броня с отвори за датчиците. Ще трябва да се правят и дупки в металната греда зад бронята или да се вземе гредата от кола, която е имала преден парктроник. Прекарване на кабели, кодиране.

ares2 написа:...интересува ме ако го монтирам и сложа първоначално само задната част дали системата ще работи коректно?
Предните сензори ако не са свързани ще дава ли някаква видима грешка? Ясно е че модула ще отчете проблем

И един датчик да не работи (липсва) не работи парктроника и преден и заден.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Rtrofit PDC за Е39 Touring

Мнение от kalingk » 28 Мар 2015, 9:48

gentata написа:
dambo882 написа:Моята е преди фейса имам само заден какво ми трябва да и сложа и преден

Трябва модул за преден и заден парктроник, бутона PDC на конзолата (или конзола с такъв), предните датчици и букси за тях, лайсни за предната броня с отвори за датчиците. Ще трябва да се правят и дупки в металната греда зад бронята или да се вземе гредата от кола, която е имала преден парктроник. Прекарване на кабели, кодиране.

ares2 написа:...интересува ме ако го монтирам и сложа първоначално само задната част дали системата ще работи коректно?
Предните сензори ако не са свързани ще дава ли някаква видима грешка? Ясно е че модула ще отчете проблем

И един датчик да не работи (липсва) не работи парктроника и преден и заден.

А може ли да се групират датчици 3 пинови с кръгло и правоъгълно оченце или нищо,че са 3 пинови задължително трябва да са с еднакво оченце?
И още нещо за централната конзола.Знаем,че на някои има бутон АСЦ на други ДСЦ,ако се вземе конзола с бутон от другата система,самият бутон идентичен ли е с другият? Или,ако си с ДСЦ,задължително само такава централна конзола трябва да се търси.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: Sofia
Кара: E91 330D
Детайли за колата: Touring

Re: Rtrofit PDC за Е39 Touring

Мнение от dblos » 30 Мар 2015, 14:40

Аз лично се отказах от монтажа на PDC отзад , доста разправия е!
Ако някой реши да монтира заден парктроник имам всичко без датчиците.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Rtrofit PDC за Е39 Touring

Мнение от dicho0o » 10 Май 2016, 20:55

Колеги свалих заден парктроник от е39 комби 1998г.Колата оригинално беше само със заден.PDC модула е с 2 букси,черната е с 12 кабела и си е за датчиците,те са с по 3 кабела,там работата е ясна и няма какво да ме притеснява.
Бялата букса на PDC модула е с 5 кабела.Двата сини отиват до пищалката която стои малко над него,лесни са за свързване.
Кафевия с черна ивица е -12в.
Бял със зелено го мерих докато беше на колата и имаше постоянен +12в,това нормално ли е и има ли значение от къде ще го хвана или може от всеки постоянен плюс?
Бял със жълта ивица е ясно че е I BUS,мерих го има си +12в като дам към маса,но той принципно ми е ясен че го има в цялата кола и ще го намеря от някъде...
Основно ме интересува този зелен постоянен + ли трябва да взема или е по-специален.
Парктроника си работеше до минутата на свалянето без проблем,взех всичко необходимо и ще го монтирам тези дни на колата,нещо друго трябва ли ми,мислех че ще има + от задна,но той явно е по I BUS,кодиране ще трябва ли или ще тръгне сам?
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Rtrofit PDC за Е39 Touring

Мнение от kalingk » 10 Май 2016, 22:13

отива на 21 гнездо при предпазителите.Не ти трябва кодиране,ще тръгне директно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Rtrofit PDC за Е39 Touring

Мнение от dicho0o » 12 Май 2016, 21:39

Днес поставих датчиците на бронята и я монтирах.Прекарах инсталацията,поставих модула,свързах пищялката към него,маса му пуснах,I BUS взех от ченджъра че ми се стори най-близо и пуснах +12в на зеления с бяло от акумулатора директно.
Появи се проблем обаче,като включа задна издава дълъг сигнал звук,което е признак за проблем.При повторно вкл на задна не се чува звука освен ако не съм откачал + или - на модула.
Закачах на диагностика и ми дава следната грешка с различни диагностики,ще ги напиша,за да не прикачвам снимки:
1.INPA:
Voltage ultrasonic sensor general
Error frequency:50
Short circuit to ground
Error present
2.BMW SCANNER:
Voltage,converters in general
3.Delphi
Проблем с входното напрежение(или нещо много близко забравих да я снимам)....

Какъв може да е проблема,тези грешки нищо не ми говорят,до последно PDC-то си работеше без проблем...
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook