Проблем с ксенона

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Проблем с ксенона

Мнение от Andronoff » 02 Май 2016, 15:30

Вчера мих мотора и след това левият фар отказа да запали. Издухах с въздух баласта, снопа с кабели и всичко останало, но така и не тръгна. Сложих резервния баласт, но и тогава не тръгна. Сложих лявата крушка на десния фар и се оказа, че е здрава. Сложих левия баласт на десния фар и също се оказа, че е здрав. Напрежение има - нямах мултицет, но пробната лампа светна. Търсих в Интернет къде е бушонът за левия фар, но доколкото разбрах няма такъв - управлява се от ЛЦМ. Вбесих се, затворих капака, преместих колата и чудо - левият светеше, а десният не. Бях му сложил буксата наобратно, обърнах я и светна и той. Без обяснение. Днес обаче десният реши да не свети. Има ли вариант проблемът да е от ЛЦМ?
Баластите са чисто нови, оригинални и двата.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Проблем с ксенона

Мнение от Z3Ro* » 02 Май 2016, 15:40

Ако крушките са здрави, баластите щом са нови ти остава да провериш запалката на фара, който не свети. Стани опред и загледай дали при пускане на фаровете има примигване на неработещия - ако няма, според мен преди модула опитай с друга запалка.

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Re: Проблем с ксенона

Мнение от Andronoff » 02 Май 2016, 16:01

Z3Ro* написа:Ако крушките са здрави, баластите щом са нови ти остава да провериш запалката на фара, който не свети. Стани опред и загледай дали при пускане на фаровете има примигване на неработещия - ако няма, според мен преди модула опитай с друга запалка.

Нещо бъркаш. Запалка и баласт са едно и също нещо, наречено с различна дума.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Проблем с ксенона

Мнение от gentata » 02 Май 2016, 17:06

Провери самите букси които влизат в баласта. Окисляват се или се разхлабват самите пинове, така че ако е възможно ги натегни малко. Също така огледай да не би да е обърната буксата наобратно, както е било при другия фар. Малко вероятно да е от LCM-a щом има напрежение на буксата към фара (входа на баласта).

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Re: Проблем с ксенона

Мнение от Andronoff » 02 Май 2016, 18:54

Светна. Без обяснение пак. Буксите са си ОК, изглеждат чисти, няма помен от окисляване, не са й "хлабави".
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Проблем с ксенона

Мнение от Nickelback » 02 Май 2016, 20:10

Овлажнил си повечко около крушката вероятно. То "високото" там обича влага :mhihi: Остави я хубаво на слънце да изсъхне и не би трябвало да имаш проблеми :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Re: Проблем с ксенона

Мнение от Andronoff » 02 Май 2016, 20:23

Имам компресор в гаража и издухах всичко с въздух, със сигурност не е било влажно, друг е проблемът.
Снощи, след като най-сетне светнаха фаровете, паркирах колата и се прибрах и към 10 ми звънна съседа, защото ми светели плафоните (не съм ги пипал въобще). Угасих от централния плафон, пробвах да светна пак и нищо. Днес всичко работеше.
Дясното огледало пък, при включване на задна, се накланя понякога, но не винаги. Същото е и с връщането в нормална позиция при изключване от задна - понякога се връща, понякога не.
Мистерии.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Проблем с ксенона

Мнение от Nickelback » 02 Май 2016, 23:59

Andronoff написа:Имам компресор в гаража и издухах всичко с въздух, със сигурност не е било влажно, друг е проблемът...


Без да се заяждам, ама духане с компресор "там някъде около" е много различно от изсушаване, било то по естествен път, или под въздействие (с пистолет за горещ въздух, да речем). Ако се сещаш как изглежда D2S сокета и каналите в него ще ме разбереш...
И друг е въпросът, че при високо напрежение го има явлението "където е текло, пак ще тече" :mhihi: :ok: Веднъж получил се пробив от високо напрежение, често пъти не може да се възстанови :roll: Прах, соли, мръсотия, съчетани с малко вода и високо напрежение водят до сериозни утечки в последствие :dunno: Пак без да се заяждам, говоря от опит :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Re: Проблем с ксенона

Мнение от Andronoff » 03 Май 2016, 7:16

Дано си прав :)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook