530d не пали, моля за помощ.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
530d не пали, моля за помощ.
Здравейте на всички, преди два дни изпреварвайки с мръсна гас, при около 4к об/мин двигателя изгасна и повече не иска да запали. След около половин час престой на пътя я закачихме на скенера, като изкара грешка rail pressure sensor. Опитахме на теглене да я запалиме и успяхме, но това беше временно явление колкото да се прибера до вкъщи. Проблема след това се появяви два пъти при натискане до 4к оборота, после се появи при 2к оборота и това му беше и последното палене, от тогава повече не запали. Закачих я на inpa и ето резултатите:
4496 rail-pressure plausibility
Engine speed 799.20 1/min
Fuel pre-supply pressure 3.92 bar (помпата е нова оригинална на 1 седмица)
Einspritzmenge 41.99 mm^3
Rpc rail pressure 6.02 bar
Error present leakage
Въпроса ми е сензора на рейла ли е дал фира, сензора на гнп-то ли е или цялото гнп?
Тресене от дюза, пушек или подобни проблеми не е имала.
4496 rail-pressure plausibility
Engine speed 799.20 1/min
Fuel pre-supply pressure 3.92 bar (помпата е нова оригинална на 1 седмица)
Einspritzmenge 41.99 mm^3
Rpc rail pressure 6.02 bar
Error present leakage
Въпроса ми е сензора на рейла ли е дал фира, сензора на гнп-то ли е или цялото гнп?
Тресене от дюза, пушек или подобни проблеми не е имала.
- kiril_soldier
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.03.2015
- Местоположение: Главиница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
- Мечтае да кара: Непрекъснато
- Детайли за колата: 1999 г. тунинг
Re: 530d не пали, моля за помощ.
Fuel pre-supply pressure 3.92 bar обикновенно трябва да е между 4 и 6 бара
или е провал водната помпа трябва да проверия релето там дали не е ъдало багажа има много ментаци днешно време увери се че горивният ти филтър е сменен съгласно графиците за обслужване
или е провал водната помпа трябва да проверия релето там дали не е ъдало багажа има много ментаци днешно време увери се че горивният ти филтър е сменен съгласно графиците за обслужване

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 530d не пали, моля за помощ.
Коя помпа е нова? Тази под седалката или тази преди дюзите?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: 530d не пали, моля за помощ.
Под седалката.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 530d не пали, моля за помощ.
bong_666 написа:Под седалката.
Следващата помпа е преди дюзите и може тя да е заминала. Номер 1 от тук LINK
Съветвам те ако скоро не е сменян горивния филтър да започнеш от него + проверка на помпата в резервоара. Има ли мехурчета в маркуча за нафтата?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: 530d не пали, моля за помощ.
Помпата в резервоара не съм я проверил, филтър отдеве взех, въпреки че гориво минава на изхода. По маркуча няма мехурчета. Разкачих тръбичка която отива от въпросната помпа до рейла, като забелязах, че не тече нафта от нея при въртене на стартер.
Смених сензора на рейла, резултат нулев. Продължавам със сензора на помпата, ако не се оправи май работата отива към смяна на помпа?
Смених сензора на рейла, резултат нулев. Продължавам със сензора на помпата, ако не се оправи май работата отива към смяна на помпа?
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: 530d не пали, моля за помощ.
Колеги след като свалих клапана от помпата вече мисля че ми стана ясно къде е проблема. Беше се задръстил целият с метални стружки, цедката незнайно къде беше изчезнала и тя, което ме навежда до извода, че помпата е издала багажа.
Тъй като не съм наясно при този двигател как се случва смяната на самата помпа, бихте ли споделили какви са стъпките за подмяната.
Ще съм ви много благодарен, тъй като бих искал сам да свърша тази работа. Имам обща представа от това какво трябва да се случи, но ако има някоя тънкост със сигурност би ми била полезна.
Тъй като не съм наясно при този двигател как се случва смяната на самата помпа, бихте ли споделили какви са стъпките за подмяната.
Ще съм ви много благодарен, тъй като бих искал сам да свърша тази работа. Имам обща представа от това какво трябва да се случи, но ако има някоя тънкост със сигурност би ми била полезна.
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: 530d не пали, моля за помощ.
Здравейте отново. Днес колата ми вече се сдоби с друга помпа на двигателя, клапана на нея и този на рейла.....но уви проблема с гасненето продължава, като се случва единствено във високите обороти при настъпване на гаста. Имам малко стойности от инпа-та, нека ако някой разбира малко повечко да пише. Снимки с информацията ще приложа малко по късно.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани