Проблем с ръжда
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Проблем с ръжда
Здравейте колеги...
Това го забелязах преди време
Посъветвай те ме какво да правя и къде или как да го оправя.

Това го забелязах преди време
Посъветвай те ме какво да правя и къде или как да го оправя.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Проблем с ръжда
Тръгне ли ръждата няма оправяне.Дори и да я оправиш след време пак ще излезне.Скоро правихме на един приятел 46ца направихме я много добре,седя 6-7 месеца и пак изби ръждата.Самата ръжда се оправя по следния начин там където има ръжда я режеш после заваряш нова ламарина и си готов 

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем с ръжда
След година ръждясват новите заварки и пак си в изходно положение 

- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Re: Проблем с ръжда
Аз само да питам щото идея си нямам .... на реставрираните коли всяка година ли им избива ръждата и са в изходно положение
Само питам де 


Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Проблем с ръжда

AGT написа:Аз само да питам щото идея си нямам .... на реставрираните коли всяка година ли им избива ръждата и са в изходно положениеСамо питам де
С много любов към децата!
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Проблем с ръжда
Ами трябва да се обработят и заварките и ламарината. Един така ми прави моята, и му викам:
- Е няма ли да я намажеш нещо, с преобразувател..
-- Е защо, нали ще се боядисва отгоре?
(-- намаза я все пак с преобразувател - на този калник, на който му висях на главата, и само там няма новоизбила ръжда. По другите му трудове тук-там има забележки, а линиите на заварките вече си личат.. :)
А бях му купил едно кило преобразувател на Wuerth - ма нищо че е безплатно, май пак гледаше да го пЕсти..
- Е няма ли да я намажеш нещо, с преобразувател..
-- Е защо, нали ще се боядисва отгоре?
(-- намаза я все пак с преобразувател - на този калник, на който му висях на главата, и само там няма новоизбила ръжда. По другите му трудове тук-там има забележки, а линиите на заварките вече си личат.. :)
А бях му купил едно кило преобразувател на Wuerth - ма нищо че е безплатно, май пак гледаше да го пЕсти..
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Проблем с ръжда
То как действа този преубразовате?
Пръска ли се или се маже ?
Ивъзможно ли е да мина елементите само с него и да се спася ?
Пръска ли се или се маже ?
Ивъзможно ли е да мина елементите само с него и да се спася ?
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Проблем с ръжда
Преобразувателят е един като прясно мляко -- маже се с четка, и хваща някакво черно покритие там, където е имало ръжда.
Върши работа. Само че намазах едни джанти с него и ги оставих на дъжда -- и гледам, че пак са хванали малко ръжда на някои места (ама относително малко). - Може би е добре, след като се обработи мястото и да се боядиса отгоре.
Ако го прилагаш върху дълбок слой ръжда, не знам дали ще стигне и ще подейства вътре в обема на ръждата. Може би ще трябва да я изчегърташ - ама пък да не зейнат дупки. Явно зависи от дълбочината на ръждата, ето тук хора са писали, че са доволни и без допълнителна обработка:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=210010
Също, ако има някакви "шупли" по боята -- издуто от ръжда, въпреки че боята още не е изпопадала отгоре - там няма как да влезе, без да изчегърташ боята.
А това, което имах предвид беше, че е добре да се прилага и върху пресни заварки, за защита против бъдещи проблеми. Защото окислението-ръждясването започва от момента, в който се направи заварката. Нищо че в първите няколко дена може и да не си личи, заварките трябва да се обработят.
p.s. Недей да топиш четката, с която мажеш в преобразувателя, че ще го повредиш - става някаква химична реакция. Отливаш си настрани малко от него, например в една капачка, и после топиш в нея четката и го мажеш.
Върши работа. Само че намазах едни джанти с него и ги оставих на дъжда -- и гледам, че пак са хванали малко ръжда на някои места (ама относително малко). - Може би е добре, след като се обработи мястото и да се боядиса отгоре.
Ако го прилагаш върху дълбок слой ръжда, не знам дали ще стигне и ще подейства вътре в обема на ръждата. Може би ще трябва да я изчегърташ - ама пък да не зейнат дупки. Явно зависи от дълбочината на ръждата, ето тук хора са писали, че са доволни и без допълнителна обработка:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=210010
Също, ако има някакви "шупли" по боята -- издуто от ръжда, въпреки че боята още не е изпопадала отгоре - там няма как да влезе, без да изчегърташ боята.
А това, което имах предвид беше, че е добре да се прилага и върху пресни заварки, за защита против бъдещи проблеми. Защото окислението-ръждясването започва от момента, в който се направи заварката. Нищо че в първите няколко дена може и да не си личи, заварките трябва да се обработят.
p.s. Недей да топиш четката, с която мажеш в преобразувателя, че ще го повредиш - става някаква химична реакция. Отливаш си настрани малко от него, например в една капачка, и после топиш в нея четката и го мажеш.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Проблем с ръжда
hummer написа:Затова само Италия
+1


11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани