Проблем с ръжда

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Проблем с ръжда

Мнение от fissikela » 15 Апр 2016, 19:05

Здравейте колеги...
Това го забелязах преди време

DSC_0469.JPG
DSC_0472.JPG
DSC_0474.JPG


Посъветвай те ме какво да правя и къде или как да го оправя.

:bchug:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Проблем с ръжда

Мнение от barty » 15 Апр 2016, 22:06

Тенекеджия + боя
:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Проблем с ръжда

Мнение от turbonetic » 16 Апр 2016, 0:27

Тръгне ли ръждата няма оправяне.Дори и да я оправиш след време пак ще излезне.Скоро правихме на един приятел 46ца направихме я много добре,седя 6-7 месеца и пак изби ръждата.Самата ръжда се оправя по следния начин там където има ръжда я режеш после заваряш нова ламарина и си готов :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Проблем с ръжда

Мнение от M10 » 16 Апр 2016, 0:34

След година ръждясват новите заварки и пак си в изходно положение :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Re: Проблем с ръжда

Мнение от AGT » 16 Апр 2016, 1:28

Аз само да питам щото идея си нямам .... на реставрираните коли всяка година ли им избива ръждата и са в изходно положение :kuku: Само питам де :mhihi:
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: Проблем с ръжда

Мнение от stormrider » 16 Апр 2016, 7:19

:yes:
AGT написа:Аз само да питам щото идея си нямам .... на реставрираните коли всяка година ли им избива ръждата и са в изходно положение :kuku: Само питам де :mhihi:
С много любов към децата!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: ше: е36,e39,e61..

Re: Проблем с ръжда

Мнение от hummer » 16 Апр 2016, 11:01

Затова само Италия :lalala:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Проблем с ръжда

Мнение от dreadx » 16 Апр 2016, 15:27

Ами трябва да се обработят и заварките и ламарината. Един така ми прави моята, и му викам:
- Е няма ли да я намажеш нещо, с преобразувател..
-- Е защо, нали ще се боядисва отгоре?

(-- намаза я все пак с преобразувател - на този калник, на който му висях на главата, и само там няма новоизбила ръжда. По другите му трудове тук-там има забележки, а линиите на заварките вече си личат.. :)

А бях му купил едно кило преобразувател на Wuerth - ма нищо че е безплатно, май пак гледаше да го пЕсти..
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Проблем с ръжда

Мнение от fissikela » 17 Апр 2016, 1:07

То как действа този преубразовате?
Пръска ли се или се маже ?
Ивъзможно ли е да мина елементите само с него и да се спася ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Проблем с ръжда

Мнение от dreadx » 17 Апр 2016, 1:59

Преобразувателят е един като прясно мляко -- маже се с четка, и хваща някакво черно покритие там, където е имало ръжда.

Върши работа. Само че намазах едни джанти с него и ги оставих на дъжда -- и гледам, че пак са хванали малко ръжда на някои места (ама относително малко). - Може би е добре, след като се обработи мястото и да се боядиса отгоре.

Ако го прилагаш върху дълбок слой ръжда, не знам дали ще стигне и ще подейства вътре в обема на ръждата. Може би ще трябва да я изчегърташ - ама пък да не зейнат дупки. Явно зависи от дълбочината на ръждата, ето тук хора са писали, че са доволни и без допълнителна обработка:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=210010

Също, ако има някакви "шупли" по боята -- издуто от ръжда, въпреки че боята още не е изпопадала отгоре - там няма как да влезе, без да изчегърташ боята.

А това, което имах предвид беше, че е добре да се прилага и върху пресни заварки, за защита против бъдещи проблеми. Защото окислението-ръждясването започва от момента, в който се направи заварката. Нищо че в първите няколко дена може и да не си личи, заварките трябва да се обработят.

p.s. Недей да топиш четката, с която мажеш в преобразувателя, че ще го повредиш - става някаква химична реакция. Отливаш си настрани малко от него, например в една капачка, и после топиш в нея четката и го мажеш.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Проблем с ръжда

Мнение от turbonetic » 21 Апр 2016, 18:50

hummer написа:Затова само Италия :lalala:

+1 :yes: не забравяй и Испания :)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook