ПРОБЛЕМ С Е39 530Д 2000Г.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Dalona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 11.09.2007
- Местоположение: SOFIA TOWN
- Пол: Мъж
- Кара: е36
ПРОБЛЕМ С Е39 530Д 2000Г.
Здравейте, та въпросната кола ми създава ядове пали когато си пожелае.прекъсва но понякога заработва като часовник,но това за десетина минути и пак прекъсва гасне и тнт моля помагайте на диагностиката ми казаха че са инжектори,но ако са те колата няма да заработва чисто и да се разваля,
от къде да започна? Благодаря предварително
от къде да започна? Благодаря предварително


- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: ПРОБЛЕМ С Е39 530Д 2000Г.
Аз също съм за дюзи/две/, като моята си пали и работи нормално. Има само едно изпушване при първи старт, като се ускори по-интензивно. Диагностиката подсказва за евентуален проблем, но не е най-точният метод за диагностициране на дюзи. Закачи твоите на тест с колби, елементарно е. Потърси в тубата "diesel injector leak-off test", сам ще се справиш дори, най-много да ти трябва асистент да запали колата и да засича време. Теста за Бош системи се прави, като се остави колата на празен ход две минути, след което сравняваш върнатото в колбите гориво. Ако има леки разминавания, изпразваш колбите и втори път две минути плюс 30 секунди на 3000 оборота, след това гасиш и мериш. Допуска се разминаване в количеството до 10%. По-голяма разлика говори за проблем с инжектора, който е върнал повечето гориво. Ако е зле работата с някоя дюза, ще върне доста повече от другите още през първата половин минута. Теста се прави на загрял мотор. Не забравяй да затапиш с нещо излишното гориво на маркуча на помпата. Дюза, която не върне абсолютно нищо, също има проблем. Нормата е 15 милилитра за минута за изправен инжектор.
- Dalona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 11.09.2007
- Местоположение: SOFIA TOWN
- Пол: Мъж
- Кара: е36
Re: ПРОБЛЕМ С Е39 530Д 2000Г.
Zdraveite, dnes napalnih rezervoara do gore i sled polovin chas prekasvane na motora zaraboti no mislia che e v niakakav avarien rejim zashtoto neiska da se forsira nabira do kam 3000 oborota i tova e kakav moje da e problema? Dali e pompata v rezervoara,debotomer,EGR, MAP senzor BLAGODARIA


- JorisssM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
Re: ПРОБЛЕМ С Е39 530Д 2000Г.
Първия път когато взе да ми прави този проблем с трудно палене и евентуално непалене се оказа че е помпата в резервоара. Колата не работеше равномерно и по маркуча след горивния филтър вървеше въздух. Смених помпата и всички се оправи. Месец по късно започнах да чувам доста силно другата помпа която е под седалката до прага. Колата повече от 2500 оборота не ще. Инъче до там си е самолет но спира. След смяната и на нея сега всичко е 6++. Дано съм помогнал ! Ако си от Пловдив имам помоа за тест 

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани