Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- papi_vinograd
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.11.2011
Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.
Здрашейте имам с горно упоменатите проблеми губи ми антифриз никаде не тече което ме навежда на гарнитурата на глава но не съм сигурен . Другия е климатика се пуска след 3-4 мин след като го натисна копчето и работи 3-4 мин,а на празен ход докато работи се получава едно колебаене на двигателя и оборотите едвам има мощност да тръгне на дълго не се усеща но в града едвам се оправям колата е ТДС е39
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.
Пуши ли бяло отзад?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- papi_vinograd
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.11.2011
Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.
Не пуши бяло по скоро черно (масло) нз каде отива наливам и изчезва на следващия ден не загрява стои си на 12 часа.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.
papi_vinograd написа:Здрашейте имам с горно упоменатите проблеми губи ми антифриз никаде не тече което ме навежда на гарнитурата на глава но не съм сигурен . Другия е климатика се пуска след 3-4 мин след като го натисна копчето и работи 3-4 мин,а на празен ход докато работи се получава едно колебаене на двигателя и оборотите едвам има мощност да тръгне на дълго не се усеща но в града едвам се оправям колата е ТДС е39
Колега, провери за наличие на въглероден двуокис в антифриза, за да изключиш главата. Но има тестери за проверка на теч на антифриз. Може да тече по начин, който се хваща трудно- да кажем хващал съм теч от пробката върху ремъка, който го разпрашава и практически почти няма следи/не става въпрос за твоя двигател/.
По отношение на климатика- може да е напълнен неправилно и налягането да е много високо. Другият вариант е прословутата "плочка"- когато започе да дефектира, двигателя не може да държи празни обороти. Може да видиш какво ще стане с оборотите на празен ход при изключен климатик и въртене на волана от крайно до крайно положение.
- Vacheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520/540
- Мечтае да кара: Е39
Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.
На мен ми губеше по едно време антифриз от една тапа на блока, отзад над стартера някъде. Не го бях видял там докато не свалихме главата преди няколко дни.



- papi_vinograd
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.11.2011
Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.
На празен ход без климатик колата работи перфектно за пълнене беше на половина напълнен и пак така правеше напълних го с надеждата да се оправи но уви не стана . Днеска забелязах че маркучите са твърди не е ли признак за гарнитура на главата ? Колата иначе без климатик няма никакъв проблем нито с разхода нито с вървежа ще видя другата седмица да ми проверят за течове случайно .zvetiko написа:papi_vinograd написа:Здрашейте имам с горно упоменатите проблеми губи ми антифриз никаде не тече което ме навежда на гарнитурата на глава но не съм сигурен . Другия е климатика се пуска след 3-4 мин след като го натисна копчето и работи 3-4 мин,а на празен ход докато работи се получава едно колебаене на двигателя и оборотите едвам има мощност да тръгне на дълго не се усеща но в града едвам се оправям колата е ТДС е39
Колега, провери за наличие на въглероден двуокис в антифриза, за да изключиш главата. Но има тестери за проверка на теч на антифриз. Може да тече по начин, който се хваща трудно- да кажем хващал съм теч от пробката върху ремъка, който го разпрашава и практически почти няма следи/не става въпрос за твоя двигател/.
По отношение на климатика- може да е напълнен неправилно и налягането да е много високо. Другият вариант е прословутата "плочка"- когато започе да дефектира, двигателя не може да държи празни обороти. Може да видиш какво ще стане с оборотите на празен ход при изключен климатик и въртене на волана от крайно до крайно положение.
- papi_vinograd
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.11.2011
Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.
Днеска пробвах как стои да завъртя пълен ляв пълен десен не си промени оборотите и звука .
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.
На празен ход без климатик колата работи перфектно за пълнене беше на половина напълнен и пак така правеше напълних го с надеждата да се оправи но уви не стана .
Колега, ти си написал отговора- климатика не е напълнен правилно. Преди пълнене трябва да се вакумира, да се провери дали вакума се задържа и след това да се налее точното количество фреон. Най-добре процедурата се извършва с автоматизиран апарат за тази цел- да кажем на Бош. Ако обезвъздушаването е правено с преработен компресор на хладилник и пълненето с майсторски усет, резултата е подобен на описаният.

- papi_vinograd
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.11.2011
Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.
Благодаря колеги , другата седмица ще мина в два сервиза да ми проверят за течове и да ми го заредят правилно климатика дано от това да се оправи климатика .
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани