Запотени фарове
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Запотени фарове
има някаква логика ако са зле обърнати одушниците или са запушени да не може да съхне от кондезна топло студено и като се сънере повече влага вече става сложно, би следвало също когато фара работи това да съхне и ако има отворите както са си замислени да е ок
опитвал съм с отворена капачка на Е36 но ако е дъжновно става мазало във фара.. явно е доста тънка работата с отворите
опитвал съм с отворена капачка на Е36 но ако е дъжновно става мазало във фара.. явно е доста тънка работата с отворите
Re: Запотени фарове
Отдушниците е трудно да се запушат. Просто няма с какво освен ако нямате боклуци под капака.
Проблемът при мен беше абсолютно същия като на снимката, само че с левия фар.
И го диагностицирах, като изсуших стъклото и го натопих да плува като лодка във ваната.
Оказа се че фарът пропуска откъм мигача, но камерата зад стъклото е така направена, че ако веднъж се напълни там с вода, няма дрениране. Чакате лампите да я изпарят, което пък от своя страна води до мощен конденз по стъклата.
Та, чудих се, чудих как да го оправя, след като 2 пъти го свалях и ми писна. И накрая му пробих хем вентилационни отвори за парите, хем дренажни отвори. От тогава насам виждам малко конденз от време на време, но бързо изчезва и не ми дреме особено.
Иначе преди състоянието беше - направо аквариум.
Важно е дренажните отвори да са повечко и така разположени, че каквато и вода да има, да може да се изтече от камерата между стъклото и черната пластмаса. Ако ги пробиете зад черната пластмаса - файда няма да има.
Иначе спокойно - вода наобратно няма как да се качи във фара, елементарна гравитация.
Дано да съм помогнал.

Карам в Англия и тук има доста повече дъжд, но както казах, този подход върши работа. Ако пробивате отвори в горната част, много бавно и внимателно! Че иначе ще си пробиете и стъклото, което е нежелателно.
Линк към изображението в по-голям р-р.
http://i.imgur.com/unkfTQm.jpg
Ако пробивате вентилационни отвори в горната част на пластмасата, пробийте ги така, че предния капак на колата да ги скрива като се затвори. Не че са толкова видими.
Това което съм посочил на снимката като разположение е просто ориентировъчно.
Проблемът при мен беше абсолютно същия като на снимката, само че с левия фар.
И го диагностицирах, като изсуших стъклото и го натопих да плува като лодка във ваната.
Оказа се че фарът пропуска откъм мигача, но камерата зад стъклото е така направена, че ако веднъж се напълни там с вода, няма дрениране. Чакате лампите да я изпарят, което пък от своя страна води до мощен конденз по стъклата.
Та, чудих се, чудих как да го оправя, след като 2 пъти го свалях и ми писна. И накрая му пробих хем вентилационни отвори за парите, хем дренажни отвори. От тогава насам виждам малко конденз от време на време, но бързо изчезва и не ми дреме особено.
Иначе преди състоянието беше - направо аквариум.
Важно е дренажните отвори да са повечко и така разположени, че каквато и вода да има, да може да се изтече от камерата между стъклото и черната пластмаса. Ако ги пробиете зад черната пластмаса - файда няма да има.
Иначе спокойно - вода наобратно няма как да се качи във фара, елементарна гравитация.
Дано да съм помогнал.

Карам в Англия и тук има доста повече дъжд, но както казах, този подход върши работа. Ако пробивате отвори в горната част, много бавно и внимателно! Че иначе ще си пробиете и стъклото, което е нежелателно.
Линк към изображението в по-голям р-р.
http://i.imgur.com/unkfTQm.jpg
Ако пробивате вентилационни отвори в горната част на пластмасата, пробийте ги така, че предния капак на колата да ги скрива като се затвори. Не че са толкова видими.
Това което съм посочил на снимката като разположение е просто ориентировъчно.

- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Запотени фарове
много полезно за хора с потещи фарове като нас...10х
Re: Запотени фарове
Всъщност сега като се замислих по обстойно, тогава хич не ми беше до стнимки.
Пробих дупки в най-ниските крайни точки, така че водата да минава в "задната" камера и от там се дренира през отвори в пластмасата отдолу.
Абе всеки с малко акъл може да го направи.
Там разни торбички със силика гел не играят, когато течът е отпред, защото просто няма къде да се сложат. Абе много тъпо направени фарове. На тойотата ми ако че е по-дърта, такива драми не е имало, хем и светят не по-лошо.
Няма и счупени пластмаси, няма силикони... ама БМВ...
Пробих дупки в най-ниските крайни точки, така че водата да минава в "задната" камера и от там се дренира през отвори в пластмасата отдолу.
Абе всеки с малко акъл може да го направи.
Там разни торбички със силика гел не играят, когато течът е отпред, защото просто няма къде да се сложат. Абе много тъпо направени фарове. На тойотата ми ако че е по-дърта, такива драми не е имало, хем и светят не по-лошо.
Няма и счупени пластмаси, няма силикони... ама БМВ...

- адриан
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 25.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е91
- Мечтае да кара: M5 X3M
Re: Запотени фарове


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Запотени фарове
При мен и след дъжда и авто мивка няма вече потене ! Пак ви казавам , по време на поставянето при мен единия маншон на отдушника опираше и се прегъваше , фара оставаше без вентиация и за това се е потил . Нищо никъде не сум дупчил !
Колегите с потящи се фарове да силиконизират добре стъклото на фара и да махнат маншоните на отдушниците за да са сигурни че при поставянето няма да опре и да се прегъне някои маншон. Ако всичко е на ред с фара няма как да се поти !
С тези допълнителни дупки както няма прах по пътищата ни , фаровете за нула време ще се напълнят с прахолях и ще са за в коша
Колегите с потящи се фарове да силиконизират добре стъклото на фара и да махнат маншоните на отдушниците за да са сигурни че при поставянето няма да опре и да се прегъне някои маншон. Ако всичко е на ред с фара няма как да се поти !
С тези допълнителни дупки както няма прах по пътищата ни , фаровете за нула време ще се напълнят с прахолях и ще са за в коша

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани