Е39 ТДС страшно голям разход и гаснене в движение

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.03.2011

Е39 ТДС страшно голям разход и гаснене в движение

Мнение от mitko_lada » 23 Яну 2016, 19:34

Колеги първо здравейте на всички! От Коледа станах и аз горд собственик на е39 тдс... Колата като цяло е доста запазане и изпъната имаше няколко неща да и се направят,но както всички знаем без това не може. А сега към проблема (може да изпадна в много подробности, но трябва да е ясно всичко за проблема) и така, значи доста изчетох и на доста колеги им се е случвало да им гаснат колите в движение, и моята е една от тях; взех колата и след няколко дена за пръв път ми угасна на дълъг път с по-вече от 20л нафта и не искаше да запали до като не и сипах нафта. Остановихме с един приятел помпата в резервоара и така и беше, бе монтирана и "магарена" някаква бензинова помпичка която не работеше и беше задръстена, сменихме я с втора употреба работеща. Колата уж се оправи нафтата падаше под 20л и ниакви проблеми... смених горивен въздушен масло и маслен филтър, предстоеше ми дълъг път (около 400км) и си заредих до горе резервуара, тръгнах да пътувам всичко на ред колата върви чудесно стегната няма ядове... да ама не, точно на влизане в Пловдив и колата изгасна пак (с около и над 40л нафта) върти доста докато запали и в крайна сметка установих,че има въздух в маркуча м/у ГНП-то и горивния филтър. Когато карам колата точно когато влезе в бууст и трябва да върви тя прекъсва което е ясно, че е от въздуха в маркуча и не и стига нафтата а от там и губя мощност. Днес като се прибрах реших да направя тест за да съм сигурен от къде идва въздуха, дали преди или след конзолата, отидох с една тубичка до бензиностанцията и сипах нафта за 7лв по-вече от 3л нафта, пробих капачката на тубичката на 2 места, от едната дупка прекарах тръбичка и я вързах директно към ГНП-то от другата дупка си смуче въздух за да няма вакуум.... (знаете за какво говоря) излизам да тествам И ЧУДО колата започна да върви както трябва; влиза в бууст и върви без да прекъсва, и сега идва ред на голямото НО за мен...? Как така над 3л нафта изчезнаха от тубата за няма и 5-6км буквално я нямаше... около ГНП-то няма следа от теч 99% сигурен съм... Беше ми ясно,че ще има подаръци с колата но такива от такъв разход изобщо не предполагах... къде е логиката да изгори толкова много нафта за 5-6км не мога да си го обясня аз лично. Ще бъда благодарен на всякакви логични обяснения и съвети но мисля,че проблема на колата не е само механичен (разхерметизацията) а и електронен, в този ред на мисли ако логически мислим,че е електронен бихте ли препоръчали свестен човек/сервиз в Пловдив където могат да видят и да оправят колата без проба-грешка а ясна и точна диагноза... Още веднъж предварително благодаря на отзовалите се.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Е39 ТДС страшно голям разход и гаснене в движение

Мнение от ~Мишо~ » 23 Яну 2016, 20:53

Не ти е изгорила толкова :D , за обратната нафта забрави ли? Тя ти се връща в резервОара, там е отишла и твоята от тубата. Херметизирай системата и си карай, не разбутвай колата по сервизи. :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.03.2011

Re: Е39 ТДС страшно голям разход и гаснене в движение

Мнение от mitko_lada » 23 Яну 2016, 21:59

Да, след като пуснах темата и звъннах на един приятел и той ми каза същото; за обратната нафта и ми стана толкова смешно че.... просто до сега не съм карал дизелов автомобил и изобщо не се бях сетил за това, темата за сега да седи отворена ще пиша като я оправя (утре) знам и къде е проблема с въздуха, но не знам кое е прецакано; щуцера който идва от тръбичката се вади без да натискам изобщо скобичката което ме води към мисълта,че самата конзола нещо не е фред... всъщност и аз не знам утре ще я гледам... и благодаря за отговаора колега който ми беше егати въпросния :D

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.03.2011

Re: Е39 ТДС страшно голям разход и гаснене в движение

Мнение от mitko_lada » 24 Яну 2016, 21:18

Колеги помагайте! Значи днес смених конзолата с друга, О-пръстените на щуцерите ги смених и тях. Всичко се закопчава както трябва но проблема с въздуха остана, продължава да носи мехури и да прекъсва във високите... оглеждах отново и маркуча който влиза в подкачващата помпа; няма следи от гориво по него залягах и под колата също няма никакви следи. Утре ще извадя кошницата с помпата за да проверя и там гофрирания маркуч, някой ако има и други идеи да казва,че ще се побъркам...

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.03.2011

Re: Е39 ТДС страшно голям разход и гаснене в движение

Мнение от mitko_lada » 24 Яну 2016, 21:28

Още нещо искам да попитам, знае ли някой до жълтият бушон от снимката липсващият който гори за какво е...
20160124_133340.jpg
20160124_133340.jpg
беше изгорял смених го, но пак изгоря (това е без да въртя на стартер а само давам на контакт) извадих буксата на компютъра не гори, сложих я пак и пак изгоря...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.03.2011

Re: Е39 ТДС страшно голям разход и гаснене в движение

Мнение от mitko_lada » 01 Фев 2016, 22:37

Реших си проблемите... гасненето и прекъсването се оказа от задръстена цедка, а за тези които не знаят за какво е средния бушон: средният бушон е за подгревното реле при мен посредством не изправно реле ми паткаше и бушона и се чудих що не иска да пали :D сега всичко е наред...

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook