Забиване при ускорение 530д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Забиване при ускорение 530д
Към автора на темата : колега ако искаш да си оправиш колата само диагностика с живи данни ! Гледат се стойностите на дебитомера , налягане турбо , налягане гориво и т.н. колата има достатъчно електроника за да ти каже какво и има. Иначе с проба грешка е само набутване.
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Забиване при ускорение 530д
Ако клапана за променливата геометрия не работи го записва като грешка 100%. Ако ти трябва нещо за турбото ми звънни имам едно разглобено в гаража 

- VKrystev
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: криминално е39
- Мечтае да кара: самолет
Re: Забиване при ускорение 530д
Не знам дали ще е от полза, но моята е 525 tds имах същия проблем - предимно на 2ра (също и на 3та) при ускорение, след превключване колата забива нос дори понякога угасва.
Това което направих, по съвет на майстора, бе да сваля ЕГР-а и да го почистя със спрей (ще кача снимка на спрея който използвах по-късно) и четка за зъби (следвайки инструкции от Ю-тубето), изчистих всичко, подсуших и монтирах отново. (нагара бе около 2мм)
Резултата е следния - при палене и работа на място колата тресе осезаемо по-малко, една идея по тихо (да не се разбира че е като електричка) и за 3/4 дни само един единствен път се появи този проблем и то без да тръгва да гасне както преди. (имам и умна дюза за смяна)
Като цяло съм до толкова доволен, че смятам като се постопли да го направя със всички пътища, за да е максимално чисто
Това което направих, по съвет на майстора, бе да сваля ЕГР-а и да го почистя със спрей (ще кача снимка на спрея който използвах по-късно) и четка за зъби (следвайки инструкции от Ю-тубето), изчистих всичко, подсуших и монтирах отново. (нагара бе около 2мм)
Резултата е следния - при палене и работа на място колата тресе осезаемо по-малко, една идея по тихо (да не се разбира че е като електричка) и за 3/4 дни само един единствен път се появи този проблем и то без да тръгва да гасне както преди. (имам и умна дюза за смяна)
Като цяло съм до толкова доволен, че смятам като се постопли да го направя със всички пътища, за да е максимално чисто

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани