528 на метан губи вода и надува

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: e39 528i , e65 745i

528 на метан губи вода и надува

Мнение от mitio bawareca » 28 Дек 2015, 22:52

Проблема е следния.колата почна да вдига над средата във едно задръстване и мина сама на бензин след това е изгасих за около 30 мин и се оправи така си вървя един месец след което не я бях палил 10 дена.Като я запалих поработи 20 мин и влезна в червеното след това я обезвъздуших и кара 2-3 дена и пак влиза в червеното. смених водна помпа,термостат и тялото и пак същия проблем през ден-два се обезвъздушава и първо изчезва парното след това вдига температурата и доливам по 2-3 литра вода. :help: :help: :help: :banghead:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 3.01.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E91 330D

Re: 528 на метан губи вода и надува

Мнение от Raefi » 28 Дек 2015, 23:20

Как по-точно я обезвъздушаваш, че се нагледах на най-различни обезвъздушавания на този мотор, повечето от които неправилини. Остава някъде въздушна възглавница. Вариантите са няколко, но след като няколко пъти е била в червеното това не е на добре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: e39 528i , e65 745i

Re: 528 на метан губи вода и надува

Мнение от mitio bawareca » 28 Дек 2015, 23:33

Сипвам до като потече първо от термостата и после от радиатора, до сега на много бемвета съм го правил и не съм имал проблеми

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 3.01.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E91 330D

Re: 528 на метан губи вода и надува

Мнение от Raefi » 29 Дек 2015, 10:39

То хубаво, ама после трябва да покараш малко или на място да я оставиш с включен климатроник на 32 градуса, докато отвори термостата, после отвиваш пробката на маркуча, ама внимателно с ръкавица, че пари докато тръгне антифриз. Желателно е и предницата да е на по-високо, или на някой наклон или аз я качвам на накой тротоар, това защото радиаторчето на парното ти се пада по-високо от пробките, и по този начин изкарваш целия въздух. След като текне антифриз затягаш пробката и на другия ден доливаш, колкото е паднало нивото. Хубаво е и да си следиш температурата по борда, не трябва градско да прехвърля 104, 105 и то това в най-големите жеги, или продължително каране, моята сега държи около 95 до 98/9 градуса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: e39 528i , e65 745i

Re: 528 на метан губи вода и надува

Мнение от mitio bawareca » 29 Дек 2015, 14:12

Днес ще го направа това упражнение и ще я видя как ще е. :yes:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook