528 на метан губи вода и надува
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- mitio bawareca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: pazardjik
- Кара: e39 528i , e65 745i
528 на метан губи вода и надува
Проблема е следния.колата почна да вдига над средата във едно задръстване и мина сама на бензин след това е изгасих за около 30 мин и се оправи така си вървя един месец след което не я бях палил 10 дена.Като я запалих поработи 20 мин и влезна в червеното след това я обезвъздуших и кара 2-3 дена и пак влиза в червеното. смених водна помпа,термостат и тялото и пак същия проблем през ден-два се обезвъздушава и първо изчезва парното след това вдига температурата и доливам по 2-3 литра вода.





- Raefi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: 528 на метан губи вода и надува
Как по-точно я обезвъздушаваш, че се нагледах на най-различни обезвъздушавания на този мотор, повечето от които неправилини. Остава някъде въздушна възглавница. Вариантите са няколко, но след като няколко пъти е била в червеното това не е на добре.
- mitio bawareca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: pazardjik
- Кара: e39 528i , e65 745i
Re: 528 на метан губи вода и надува
Сипвам до като потече първо от термостата и после от радиатора, до сега на много бемвета съм го правил и не съм имал проблеми
- Raefi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: 528 на метан губи вода и надува
То хубаво, ама после трябва да покараш малко или на място да я оставиш с включен климатроник на 32 градуса, докато отвори термостата, после отвиваш пробката на маркуча, ама внимателно с ръкавица, че пари докато тръгне антифриз. Желателно е и предницата да е на по-високо, или на някой наклон или аз я качвам на накой тротоар, това защото радиаторчето на парното ти се пада по-високо от пробките, и по този начин изкарваш целия въздух. След като текне антифриз затягаш пробката и на другия ден доливаш, колкото е паднало нивото. Хубаво е и да си следиш температурата по борда, не трябва градско да прехвърля 104, 105 и то това в най-големите жеги, или продължително каране, моята сега държи около 95 до 98/9 градуса.
- mitio bawareca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: pazardjik
- Кара: e39 528i , e65 745i
Re: 528 на метан губи вода и надува
Днес ще го направа това упражнение и ще я видя как ще е. 

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани