Тежък волан, но не постоянно.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Кара: е53

Тежък волан, но не постоянно.

Мнение от Cyberloner » 05 Дек 2015, 14:48

Пробвах с търсачката, но не намерих подобен случай...

След смяна на кормилен накрайник(още не съм ходил на реглаж, но в понеделник ще стане и това), воланът се върти нормално, но в някакви положения има по-голямо усилие, сякаш нещо някъде задържа и като подмине тоа участък пак олеква.
Примерно започвам да въртя от прав волан в която и да е посока, при 90градуса завъртане на волана се увеличава усилието, след това пак олеква, да кажем още 90 градуса е ОК и после пак се втвърдява.
Луфтове в рейката нямам, всичко си беше ОК допреди да сменя стария кормилен накрайник, който също нямаше луфтове, но му се беше скъсал маншона.

Някакви идеи?

Колата е 528i 96-а

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тежък волан, но не постоянно.

Мнение от vvasilev1 » 05 Дек 2015, 15:39

Ходи на реглаж задължително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

Re: Тежък волан, но не постоянно.

Мнение от BaHka » 05 Дек 2015, 18:07

Грапирало каренце на кормилния прът който влиза в рейката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Кара: е53

Re: Тежък волан, но не постоянно.

Мнение от Cyberloner » 06 Дек 2015, 16:19

А какво означава "грапирало" - заклинило нещо, или?

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook