540i m62 картерна вентилация
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
540i m62 картерна вентилация
Здравейте,колата ми е е39 540 1998 година,вчера ми се случи следния проблем,при потегляне на ниски обороти се чува звук подобно на свистене за кратко,помислих,че е водна помпа,но видях че от ауспуха изпуши доста бял пушек и изчисти,след малко пак като изфорсирах изпуши бяло,развих капачката на маслото,имаше лек вакум и като я вдигнах се чу изсъскване,като отваряне на газирана вода и онова първото свистене изчезна,проблема е с картерната вентилация,но какво трябва да подменя,някои казват,че се сменя филтъра зад смукателния колектор,други сепаратора под ангренажния капак...някой сблъсквал ли се е с този проблем на този мотор ?
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: 540i m62 картерна вентилация
Номер 2 и 10 от схемата.
Сепаратора при ангренажа го смени като се отваря за ангренажа, предполагам предстои.
Сепаратора при ангренажа го смени като се отваря за ангренажа, предполагам предстои.
Re: 540i m62 картерна вентилация
Благодаря за отговора,наложи ми се да сваля смукателя,че не тръгваха болтовете,а относно сепаратора...за сега мотора ми работи без шумове от ангренажа...да видим до кога
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
Re: 540i m62 картерна вентилация
Проблема е решен,но се появи нов...сваляхме колектора и след като го сглобихме се чува едно смучене на въздух,доста сериозно,колата не може да се форсира...уж всичко изглежда наред,някой може ли с точност да каже как трябва да седи тръбата за маслените пари вътре в колектора,сякаш от вътре се чува това свистене
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
Re: 540i m62 картерна вентилация
Четвърти ден колата не пали,или ако запали работи без 2-3 цилиндара,не се форсира,тресе...до преди разглобяването всичко по нея беше перфектно,на диагностика сега показва дебитомер,възможно ли е да е от него?Показа и датчик разпределителен вал,смених го с оригинален и пак го показва?Възможно ли е да се бърка с този на коляновия вал?Помагайте!
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: 540i m62 картерна вентилация
Не мисля, че е от дебитомера, Смуче паразитен въздух - е по вероятно...
То дебитомера е лесна работа - дърпаш му буксата и пробвай пак. Или му разкачи входа от към филтъра и го извади леко - да смуче хем от атмосферата и от самата филтърна кутия - по малко и от двете и виж какво се случва.
То дебитомера е лесна работа - дърпаш му буксата и пробвай пак. Или му разкачи входа от към филтъра и го извади леко - да смуче хем от атмосферата и от самата филтърна кутия - по малко и от двете и виж какво се случва.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани