Тресене на мотор M62B44 при студена кола
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- gmmaster
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 7.06.2010
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW e38 730D
Тресене на мотор M62B44 при студена кола
Здравейте колеги имам следният проблем при запалване на колата сваля оборотите до 200 и ги качва на 1000 няколко пъти като при това примигва маслото след това ги държи под 900 докато загрее,през това време колата тресе все едно ще се откачи двигателя докато не загрее и не застане по-средата след това се оправя тресенето. (Колата е М62B44 Автоматик с газов инжекцион)
Извърших следните дейности: При обслужване на газовата (филтри,стъпково моторче,маркучи че имаше скъсани) смених и свещите . Мислех ме че тресенето е от свещите сложих чисто нови NJK 2 полюсни , Сложихме 4ри полюсни колата работеше по същия начин - Не са свещите , 2ри вариант бобини въртяхме бобини, даже слагахме други за които знаем 99.9 че са здрави и пак същото (Всичко това се прави пред диагностиката) . Изписваше че 1,2 и 7 цилиндър са извън нормата много . Човека който я гледаше каза че и пуска нова адаптация (не съм в час и не знам какво значи), постепенно колата нормализира 1 и 2 ри цилиндър като 7 беше в нормата но беше по-зле от другите. Мислех че всичко се е оправило но уви става по-зле. Казаха ми че може би е от горивото. Сипвам само 95 гледам под 50 литра да не пада в нея, казаха ми че най-вероятно е от горивото да го изразходя и да сипя 100 октана. Немога да си го обясни примерно ако е тъкмо излезнала от синьото на температурата и я подкарам не стига че тресе а и до 2000 оборота няма никой все едно не и стига горивото .... натискам педала и все едно се дави и след това се изфорсира и се появяват тези 286 коня . Когато колата е на отпимална температура го няма това,но ако изтине малко пак се появява докато загрее. Дайте малко акъл че вече незнам какво да правя (да кажа преди около 90 000 км е сменена ангренажната верига, че и това ме питаха дали е правено колата е на 270 000)
Извърших следните дейности: При обслужване на газовата (филтри,стъпково моторче,маркучи че имаше скъсани) смених и свещите . Мислех ме че тресенето е от свещите сложих чисто нови NJK 2 полюсни , Сложихме 4ри полюсни колата работеше по същия начин - Не са свещите , 2ри вариант бобини въртяхме бобини, даже слагахме други за които знаем 99.9 че са здрави и пак същото (Всичко това се прави пред диагностиката) . Изписваше че 1,2 и 7 цилиндър са извън нормата много . Човека който я гледаше каза че и пуска нова адаптация (не съм в час и не знам какво значи), постепенно колата нормализира 1 и 2 ри цилиндър като 7 беше в нормата но беше по-зле от другите. Мислех че всичко се е оправило но уви става по-зле. Казаха ми че може би е от горивото. Сипвам само 95 гледам под 50 литра да не пада в нея, казаха ми че най-вероятно е от горивото да го изразходя и да сипя 100 октана. Немога да си го обясни примерно ако е тъкмо излезнала от синьото на температурата и я подкарам не стига че тресе а и до 2000 оборота няма никой все едно не и стига горивото .... натискам педала и все едно се дави и след това се изфорсира и се появяват тези 286 коня . Когато колата е на отпимална температура го няма това,но ако изтине малко пак се появява докато загрее. Дайте малко акъл че вече незнам какво да правя (да кажа преди около 90 000 км е сменена ангренажната верига, че и това ме питаха дали е правено колата е на 270 000)
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Тресене на мотор M62B44 при студена кола
1-во прочети важната тема.
и 99 % проблема ти се дължи на гарнитури на входящ колектор
+ не си споменал дали и на бензин го прави или само на газ.
и 99 % проблема ти се дължи на гарнитури на входящ колектор

+ не си споменал дали и на бензин го прави или само на газ.
- gmmaster
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 7.06.2010
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW e38 730D
Re: Тресене на мотор M62B44 при студена кола
omegaart написа:1-во прочети важната тема.
и 99 % проблема ти се дължи на гарнитури на входящ колектор![]()
+ не си споменал дали и на бензин го прави или само на газ.
И на бензин и на газ докато не загрее и след това спи но на газ ми работи само на D работи перфкетно след това на P,N,R гасне на газ но това сигурно е от центровката на газовия
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Тресене на мотор M62B44 при студена кола
gmmaster написа:omegaart написа:1-во прочети важната тема.
и 99 % проблема ти се дължи на гарнитури на входящ колектор![]()
+ не си споменал дали и на бензин го прави или само на газ.
И на бензин и на газ докато не загрее и след това спи но на газ ми работи само на D работи перфкетно след това на P,N,R гасне на газ но това сигурно е от центровката на газовия
Не , просто газта и трябва по прецизна дозировка и като смуче въздух и се ебава.
https://www.youtube.com/watch?v=s1fTSP8VHvA
- gmmaster
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 7.06.2010
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW e38 730D
Re: Тресене на мотор M62B44 при студена кола
omegaart написа:gmmaster написа:omegaart написа:1-во прочети важната тема.
и 99 % проблема ти се дължи на гарнитури на входящ колектор![]()
+ не си споменал дали и на бензин го прави или само на газ.
И на бензин и на газ докато не загрее и след това спи но на газ ми работи само на D работи перфкетно след това на P,N,R гасне на газ но това сигурно е от центровката на газовия
Не , просто газта и трябва по прецизна дозировка и като смуче въздух и се ебава.
https://www.youtube.com/watch?v=s1fTSP8VHvA
Пръскахме я по същия начин от никъде не смуче въздух преди време имаше скъсан маркуч от към задната част на мотора и една гумичка която влиза там и нея и маркуча съм я сменил но от никъде не дърпа въздух
- gmmaster
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 7.06.2010
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW e38 730D
Re: Тресене на мотор M62B44 при студена кола
Колеги дали е възможно проблема да е от компютъра ? Какво би правило ако има проблем там ? Ще го покаже ли на диагностика ?
- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
Re: Тресене на мотор M62B44 при студена кола
Това което аз знам за свещите 2-3-4-10 полюсни само за бензин - за газ еднополюсни !!!
При свещите с 2-3-4 електрода искрата отива само към един от полюсите, другите вятър ги вее на бял кон, тоест няма по силна искра както е всеобщото мнение за тези свещи.
Ако намериш някой с машина за пушек, може да каже на 100% за смучене на въздух, трябва да се насочиш в тази насока
При свещите с 2-3-4 електрода искрата отива само към един от полюсите, другите вятър ги вее на бял кон, тоест няма по силна искра както е всеобщото мнение за тези свещи.
Ако намериш някой с машина за пушек, може да каже на 100% за смучене на въздух, трябва да се насочиш в тази насока

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Тресене на мотор M62B44 при студена кола
От кога го прави това? Преди колко хил. км започна да го прави? От кога има газчица?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- gmmaster
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 7.06.2010
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW e38 730D
Re: Тресене на мотор M62B44 при студена кола
turbo написа:От кога го прави това? Преди колко хил. км започна да го прави? От кога има газчица?
от както е студено няма и преди 1500 км да го прави а от кога има газ колата ами 7 години сигурно поне
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани