Месечни разходи Е39 на база 4 години
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Месечни разходи Е39 на база 4 години
Разходи за 5 г.
Предни амортисьори(още като я купих) - 320 лв.
Биалетки - 60 лв.
Нафтова помпа под седалката (Преди 4 г.) - 350 лв.
Предни дискове ~ 1200 лв.(много ментета, много нещо), накрая заспа с оригиналните.
Ос на задна чистачка - 210 лв.
Тампони на двигател и скоростна кутия ~ 240 лв.
Гуми и джанти - над 3000 лв.
Масло ~ 1650 лв.(Shevron Delo)
Филтри ~ 600 лв.
Филтър картерни газове - 220 лв.( две смени)
_____________________________________________
Смяна на фейслифта от оранжев на бял, разни ъпгрейди като навигация, DSP, TV, ...смятам да не казвам цифрата, а и те не са свързани с пряката експлоатацията на колата, може с тях, може и без тях. Разходите за гориво, нямам идея. Като цяло, повечето ремонти на колата правени до средата на 2011 г. оттам нататък почти нищо не съм сменял, като "хардуерни компоненти".
Предни амортисьори(още като я купих) - 320 лв.
Биалетки - 60 лв.
Нафтова помпа под седалката (Преди 4 г.) - 350 лв.
Предни дискове ~ 1200 лв.(много ментета, много нещо), накрая заспа с оригиналните.
Ос на задна чистачка - 210 лв.
Тампони на двигател и скоростна кутия ~ 240 лв.
Гуми и джанти - над 3000 лв.
Масло ~ 1650 лв.(Shevron Delo)
Филтри ~ 600 лв.
Филтър картерни газове - 220 лв.( две смени)
_____________________________________________
Смяна на фейслифта от оранжев на бял, разни ъпгрейди като навигация, DSP, TV, ...смятам да не казвам цифрата, а и те не са свързани с пряката експлоатацията на колата, може с тях, може и без тях. Разходите за гориво, нямам идея. Като цяло, повечето ремонти на колата правени до средата на 2011 г. оттам нататък почти нищо не съм сменял, като "хардуерни компоненти".
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Месечни разходи Е39 на база 4 години
последния месец:
лагер главина 100 лв.
задна маслена вчулка. шарнирна. или както я наричат 35лв.
задни накладки 80 лв.
----------------------------
като цяло този месец ми е един от най-скъпите в история na E39
прези изминалите години не съм сменял почти нищо освен масло и гуми
---
тук не изброявам ъпгреитите
говорим само за необходими технически намеси
лагер главина 100 лв.
задна маслена вчулка. шарнирна. или както я наричат 35лв.
задни накладки 80 лв.
----------------------------
като цяло този месец ми е един от най-скъпите в история na E39
прези изминалите години не съм сменял почти нищо освен масло и гуми
---
тук не изброявам ъпгреитите

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Месечни разходи Е39 на база 4 години
Ако трябва да включваме горивото, за 5 г - 18 хил лв за гориво
Иначе за всичко, без застраховки и данъци към 9 хил. за 5 години.
Средно около 1800 на година, като съм рециклирал турбина, смяна на маховик и обслужване на ГНП които са и най скъпите ремонти по колата. Сменял съм амортесьори два пъти, съединител един път. Предно окачване само като взех колата и вече 130 хил км е бетон
Или с много каране, подръжката без гориво и застраховки и данъци ми излиза около 150 лв на месец
Тук не влизат ъпгрейдите по колата
п.п. Разходите по колата си ги записвам откакто съм я взел.

Иначе за всичко, без застраховки и данъци към 9 хил. за 5 години.
Средно около 1800 на година, като съм рециклирал турбина, смяна на маховик и обслужване на ГНП които са и най скъпите ремонти по колата. Сменял съм амортесьори два пъти, съединител един път. Предно окачване само като взех колата и вече 130 хил км е бетон


Тук не влизат ъпгрейдите по колата

п.п. Разходите по колата си ги записвам откакто съм я взел.

- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Месечни разходи Е39 на база 4 години
seriozen написа:Темата е обновена. Добавени са разходи за 4 години експлоатация!
Здравейте колеги,
Преди 4 години се чудех между E38 и E39. Тогава доста питах и четох тук във форума и така и не разбрах колко излиза месечната поддръжка на Е38цата и Е39ката. Сега пиша за да споделя лични впечатления.
Вече 4 години съм собственик на Е39 520и, произведена 1997 година. Колата карам основно в София. Колата се поддържа само в сервиз.
Следва списък с разходите за тези почти 4 години.
1. Каско + ГО + Технически преглед = 4x520 лева
2. Нов фланец на термостата = 70 лева
3. Нов преден десен лагер/главина + предна лява биалетка + труд = 320 лева
4. Масло БМВ 10W40 - 6l + маслен филтър + въздушен филтър + труд = 100 лева
5. Нов радиатор Nissens (290лв) + капачка (30лв) + обтяжна ролка на ремъка (35лв) + червен антифриз (30лв) + труд = 410 лева
6. Нови зимни гуми 4бр x GoodYear UltraGrip 7+ 205x65xR15 = 720 лева
7. Хидравлично масло 1л (долях 200мл) = 13лв
8. Нови чистачки Бош = 47 лева
9. Няколко нови крушки отпред и отзад = 30 лева
10. Два предни амортисьора Boge (400лв) + прашници (35лв) + прав носач Lemforder (170лв) + някакъв тампон отзад (60лв) + труд 90лв = 750 лв
11. Масло БМВ 10W40 - 6l + маслен + въздушен + бензинов филтър + филтри купе + труд = 180 лева
12. Смяна на носач, биалетка и друго по окачването = 600 лева
13. Нови летни гуми 4бр x Vredestein SportTrack 3 205x65xR15 = 700 лева
14. Масло БМВ 10W40 - 6l + маслен филтър + въздушен филтър + труд = 100 лева
15. Смяна свещи, бобина, капак термостат + труд = 310 лева
16. Нови предни дискове ATE + нови предни накладки ATE + датчик накладки + труд = 420 лева
17. Нов датчик ABS + труд = 140 лева
18. Масло БМВ 10W40 - 6l + маслен филтър + въздушен филтър + труд = 100 лева
19. Преден ляв лагер главина, задна дясна щанга, преден носач + труд = 560 лева
20. Ремонт патрон запалване = 50 лева
21. Масло БМВ 10W40 - 6l + маслен + въздушен + бензинов филтър + филтри купе + труд = 180 лева
---------------------------------------------------------------------------------
общо 7880 лева
За да сметнем месечните разходи правим следното:
7880 / 48 = 164 лв/месец
На месец минавам средно по 900км градско София и 300км извънградско. Колата харчи 14/100 градско и 8/100 извън.
Разход 126л + 24л = 150л x 2.50 = 375 лв/месец
Дотук общо 164 + 375 = 539 лв/месец
Мия колата два пъти в месеца = 28 лв/месец
Тотал 567 лв/месец.
Обобщение:
Колата е най-добрата кола, която съм карал до момента. Вози изключително комфортно. Купето е доста добре шумоизолирано. Ако човек може да си позволи 600 лева на месец за кола да не се замисля.
Тотал 567 лв/месец.
Ще се радвам, ако и други колеги се включат за да помогнем на бъдещите купувачи.
...




... карам едно е46 вече 2 години за ремонт съм сменил само едни носачи като го купих още и едно казанче за антифриз (моя модел е болен по темата с разширителния за антифриза м43 118к.с) и един лагер на задно ляво колело. карам по 25 000 км годишно... и на ммоменти като ми прещтрака хич не го жаля ...
а преди него 5 години карах VW Polo 1.4 за 5 години съм дал 1000 лв ....
Доста често чета списъци като горния със сменени по над 50 компонента....



- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Месечни разходи Е39
Gari написа:Колеги, съгласен съм с вас. Като гледам мнението на колегата
Тотал 675 лв/месец.
не е много трудно да се поддържа едно М5. Защото за него трябват около 1000 лева на месец. Поправете ме ако греша.
Поправям те веднага


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани