Не работещо радио на Е39 Комби с малка навигация

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 15.08.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 02

Re: Не работещо радио на Е39 Комби с малка навигация

Мнение от Mamar4o » 28 Юли 2015, 17:32

Щом не свети не е добре,но все пак ако не намериш решение може да ми го донесеш или да ми го изпратиш да го разгледам :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: Извън страната
Пол: Мъж
Кара: BMW 520I
Мечтае да кара: BMW e38

Re: Не работещо радио на Е39 Комби с малка навигация

Мнение от alexy00 » 31 Юли 2015, 0:53

Ако става дума за радио модула мога да ти го пратя другия месец, само дай някакви координати, телефон и адрес!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Не работещо радио на Е39 Комби с малка навигация

Мнение от stony1 » 04 Авг 2015, 22:57

alexy00 написа:
ares2 написа:ай-бъс е комуникационна линия в окабеляването с която работят някои модели на БМВ от 1994 до 2006
успоредно с нея има к-бъс, кан, П и какво ли не още..
модулите си изпращат сигнали по този начин .. някакви импулси които са до 8 волта май..
при Е39 тази линия се генерира от ИКЕ (табло с голям борд) и лайт модула. Всичко останало като радио, чеиджър, навигация, ДСП, контрол на радио от мулти волан, монитор и тн. я ползват за да работят заедно.
заради нея може да си пуснеш радиото от монитора.
кабела в инсталацията е бял/сив/жълт


това че модула ти е като нов не му пречи да е изгорял
дори и БМ24 понякога се скапват или правят лоши връзки някъде по споиките



Много благодаря колега за изчерпателния отговор, но техническите ми познания в областта на ел. инсталацийте на колите явно не са достатъчни и ако е възможно само да ми поясниш - този бял/сив/жълт кабел, който е в окабеляването на комуникационната линия трябва да проверя дали е прекъснат някъде или за някаква хлабава връзка, и предполагам трябва да го търся някъде зад радиото или на друго място? Още веднъж се извинявам за глупавия въпрос, но наистина силата ми не е в електрическата част на колата.


Колега, вземи един мултицет и премери на буксата на радиомодула какви напрежения има.
1. Потърси проводни с цвят червен/зелен - трябва да има постоянно напрежение +12V
2. Проводник с цвят лилав/чер или лилав/бял - при първо положение на контактния ключ трбяв да измериш +12V
3. Проводник с цвят бял/сив/жълт - при първо положение на контактния ключ трбяв да измериш +12V
Сподели какво си измерил, а ние ще помислим къде другаде и какво да провериш.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook