Съединител и маховик 530d

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Съединител и маховик 530d

Мнение от tiho_madjarov » 27 Юни 2015, 10:16

Здравейте колеги.Искам да попитам дали е възможно маховика да си замине преди съединителя.Говорим за 530 дизел-184 коня.И как да разбера дали съединителя вече боксува?Знам,че признаците на заминал маховик са тресене при тръгване.Задължително ли е при всяко тръгване да тресе или може само понякога,както е при мен?
Предварително благодаря за отговорите. :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Съединител и маховик 530d

Мнение от bigdady » 27 Юни 2015, 12:14

Това, че тресе при тръгване не е гаранция, че е заминал маховика той по скоро се усеща като гасиш колата на педала на съединителя там разтриса а когато е много заминал си тресе постоянно, при тебе е по-скоро съединителя тръгнал както и при мене но ако не приплъзва в смисъл, като даваш газ колата да се форсира а да не поема тогава е вече към финала. При мене както казах също притриса малко като тръгвам без газ но ще го чакам да почне да приплъзва и тогава ще го сменям. А това притрисане бях чел, че се получава от омекване на пружините на притискателя не съм 100% сигурен.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Съединител и маховик 530d

Мнение от Nukem » 27 Юни 2015, 16:51

По-скоро съединителя, маховика ако е тръгнал се усеща постоянно, ако ти тресе само понякога ти е свършил феродовия диска най-вероятно.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Съединител и маховик 530d

Мнение от doomy525 » 27 Юни 2015, 16:55

Възможно е и от някой тампон да е - на скоростната кутия като замине или е тръгвал така се усеща тресенето
вече ако настъпиш до долу педала и колата се изфорсира когато е на скорост - съединителя.
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Съединител и маховик 530d

Мнение от bigdady » 27 Юни 2015, 16:58

при мене са заминали и двата тампона на двигателя дали има връзка
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Съединител и маховик 530d

Мнение от doomy525 » 28 Юни 2015, 0:06

да от опит ти казвам. Много гадно се усеща и след смяна всичко се оправи :yes:
ако съединителя го усещаш наред и няма симптомите на заминал демпфер първо смени тампоните щом казваш, че са заминали :bchug:
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Re: Съединител и маховик 530d

Мнение от tiho_madjarov » 28 Юни 2015, 10:42

При мен на 10 тръгвания от място претриса веднъж само.При гасене нищо не тресе.При тръгване с повечко газ-нищо не тресе.Иначе при подаване на газ си ускорява.Ще проверя тампоните на двигателя.Може и от тях да е.Тампоните на кутията съм ги сменял миналата година,не вярвам да е от тях,освен ако някой не е бил фалшив и да е сдал багажа.Бях чувал някъде,че като си отидат тампоните на задния мост,също започва да тресе при тръгване.Говоря за комби варианта,с който съм аз.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Съединител и маховик 530d

Мнение от bigdady » 28 Юни 2015, 10:55

другата седмица ще ги сменя моите и ще пиша какво е станало :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Съединител и маховик 530d

Мнение от bigdady » 06 Юли 2015, 12:57

Положението според мене след смяната на тампоните на мотора е значително по-добре, до границите на нормалното защото аз я тествам колата без подаване на газ при тръгване само на съединител, подам ли малко газ няма тресене. Но моите тампони бяха много зле единият беше скъсан в горната част и директно изтече маслото като го обърнах а другият беше сплескан и масло нямаше в него, сам ги смених не е голяма философия. Важното е , че разликата е значителна.
Поздрави :driving:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Re: Съединител и маховик 530d

Мнение от tiho_madjarov » 06 Юли 2015, 15:05

Най-вероятно и при мен тампоните на двигателя вече са за смяна.Предполагам,че са оригиналните.Иначе рядко ми тресе и най-вече наистина като тръгвам без газ на 1-ва скорост.Иначе няма проблеми.Педала на съединителя отделя накъде по средата.При настъпване засега колата си набира,не усещам нещо фрапиращо за съединителя.Ще започна и аз от тампоните на двигателя,че са възможно най-безобидните като ремонт. :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Съединител и маховик 530d

Мнение от bigdady » 06 Юли 2015, 22:11

Като цена са горе долу един комплект съединител без работата. Но поме бързо и лесно се сменят.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Съединител и маховик 530d

Мнение от bigdady » 15 Юли 2015, 22:20

Банда май претрисането не е изчезнало напълно просто със старите тампони явно повече съм го усещал. Сега когато е студена колата няма проблеми но покара ли се повечко пак почва да попретиса когато се тръгва без гас. Явно съединителя е тръгнал или по-скоро пружините на притискателя поумекват при повече каране но мисля да го карам докато не почне да приплъзва и след това направо комплект нов.
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook