Проблем с перката на климата

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Проблем с перката на климата

Мнение от bam-bam » 13 Юни 2015, 11:01

Колата е 99 седан 520 двоен ванус.
Не ми работи климатика.
Перката грам не включва.
Ходих на един майстор за фреон, закачи я и вика има някакво налягане май е другаде проблема.
Как мога да разбера дали е изгоряла ?
Има ли нещо бушон това чудо.
Някакви идеи ... на диагностика ще излезе ли ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с перката на климата

Мнение от oci » 13 Юни 2015, 22:21

bam-bam написа:Колата е 99 седан 520 двоен ванус.
Не ми работи климатика.
Перката грам не включва.
Ходих на един майстор за фреон, закачи я и вика има някакво налягане май е другаде проблема.
Как мога да разбера дали е изгоряла ?
Има ли нещо бушон това чудо.
Някакви идеи ... на диагностика ще излезе ли ?

с три пина или с четири е буксата на перката :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 16.01.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е36 ALPINA B8 4.6

Re: Проблем с перката на климата

Мнение от slaiko » 21 Юни 2015, 13:19

bam-bam написа:Колата е 99 седан 520 двоен ванус.
Не ми работи климатика.
Перката грам не включва.
Ходих на един майстор за фреон, закачи я и вика има някакво налягане май е другаде проблема.
Как мога да разбера дали е изгоряла ?
Има ли нещо бушон това чудо.
Някакви идеи ... на диагностика ще излезе ли ?

Най вероятно са ти изгорели съпротивленията на перката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 17.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
Мечтае да кара: само BMW-та

Re: Проблем с перката на климата

Мнение от jivakula » 21 Юни 2015, 14:45

99 г. двоен ванус с перка с 4 пина със съпротивления.......незнам да има. По вероятно е да е заминала перката(управлението).

Sent from my LG G2 mini using Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 28.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring 525tds

Re: Проблем с перката на климата

Мнение от T1000 » 22 Юни 2015, 13:51

И аз имах такъв проблем, оказа се едно от съпротивленията. Те са едни... "блокчета" точно пред самата перка.

90 лв. нов оригинален комплект и профилактично прочистване на радиаторите отвън и вътре решиха проблема. :D
I'll be back®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Re: Проблем с перката на климата

Мнение от bam-bam » 23 Юни 2015, 21:41

Има развитие по темата, но понеже е много дълго ще го спестя и направо ще кажа какво разбрах.
Климата работи (включва и духа студено 10 от 10 опита), като се махне датчика за темп.
Сложи ли се , няма включване докато показва някакви стойности -30/-20 и докато падне на -4 включва сам и после гасиш/палиш бачка си.
Вдигне ли се темп над -15 няма пускане, не си въобразявам понеже на 2-3 пъти го хващам около -5 и тръгва да работи.
Четох , че този датчик няма никакво значение, но е факт, че при мен има.
Датчика е наред, пробвано с друг здрав и на него показва -30/-20.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Проблем с перката на климата

Мнение от omegaart » 24 Юни 2015, 10:22

bam-bam написа:Има развитие по темата, но понеже е много дълго ще го спестя и направо ще кажа какво разбрах.
Климата работи (включва и духа студено 10 от 10 опита), като се махне датчика за темп.
Сложи ли се , няма включване докато показва някакви стойности -30/-20 и докато падне на -4 включва сам и после гасиш/палиш бачка си.
Вдигне ли се темп над -15 няма пускане, не си въобразявам понеже на 2-3 пъти го хващам около -5 и тръгва да работи.
Четох , че този датчик няма никакво значение, но е факт, че при мен има.
Датчика е наред, пробвано с друг здрав и на него показва -30/-20.


Е как да няма бе човек, нали е КЛИМАТРОНИК следи външна и вътрешна температура и съответно избира кво да прави.

Тоя датчик е без пари , смени си го и не се занимавай повече.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Re: Проблем с перката на климата

Мнение от bam-bam » 24 Юни 2015, 16:21

Така бях чел,че този на бронята не влияе да пусне да духа или не.
Но пък написах,че той е здрав и въпреки това темперАтурата не е точна.
Друго какво може да шашка системата и да ми показва такива -20/30 градуса и да се мени и да пада до -4/5.


Sent from my iPhone
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 17.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
Мечтае да кара: само BMW-та

Re: Проблем с перката на климата

Мнение от jivakula » 24 Юни 2015, 19:12

bam-bam написа:Така бях чел,че този на бронята не влияе да пусне да духа или не.
Но пък написах,че той е здрав и въпреки това темперАтурата не е точна.
Друго какво може да шашка системата и да ми показва такива -20/30 градуса и да се мени и да пада до -4/5.


Sent from my iPhone

Я кажи къде ти я показва тази температура -20, -4, -30 и т.н., натаблото ли..къде? И как така при температура 25 градуса ти имаш -4 и датчика ти раборил нормално?!?!

Sent from my LG G2 mini using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с перката на климата

Мнение от oci » 24 Юни 2015, 19:39

jivakula написа:
bam-bam написа:Така бях чел,че този на бронята не влияе да пусне да духа или не.
Но пък написах,че той е здрав и въпреки това темперАтурата не е точна.
Друго какво може да шашка системата и да ми показва такива -20/30 градуса и да се мени и да пада до -4/5.


Sent from my iPhone

Я кажи къде ти я показва тази температура -20, -4, -30 и т.н., натаблото ли..къде? И как така при температура 25 градуса ти имаш -4 и датчика ти раборил нормално?!?!
Датчика е термистор ако кабелите са с нарушена изолация може да показва друго
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Re: Проблем с перката на климата

Мнение от bam-bam » 24 Юни 2015, 19:53

На таблото много ясно.
Ако сега отида и махна датчика показва директно -40 и тръгва да работи.
Сложа ли го почва да показва какво му е кеф.
Ония ден паля на -7 бачка.
На следващия паля показва -25 и не работи.
Ако тръгна на път и го оставя на снежинка някак пада -20/-10 и последния път стигна до -4 и заработи сам.
За това го заследих и казвам, че при някакви -5 показание работи.
А датчика го сложих на друга кола и показва +23, значи си работи.
За това търся логика в показанията и работи/не работи.
И питам какво друго може да го кара да показва такива луди градуси при сложен датчик.
Махна ли го си е -40 и видимо всичко работи.
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook