Комплексен ел. проблем при ТДС
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- denq
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: и мисли
- Мечтае да кара: Е39 Coupe
- Детайли за колата: тъмна
Комплексен ел. проблем при ТДС
Проблемът е следния: извъднъж дадоха сбой няколко неща - скоростомера спря да отчита, светна лампата на АСЦ (системата против пробуксуване), светна лампата на АБС и спря да отчита правилно датчика на резервоара, чистачките смениха началната позиция, като някои функции въобще не бачкат (примено най-бързата скорост).
Всичко това се появи в един и същи момент, като скоростомера ту тръгваше ту спираше, а в последствие спря изобщо. Датчика на резервоара първо почна да сочи ту нула, ту по нулата, ту си идваше на място ( колко на място вече не мога да кажа- може и това да е било грешно показание). Сега като му налея 5-6- литра (като нямам представа колко нафта има отпреди в резервоара) отива над максимума. като ги изгоря, отчита намаляне но къде му е "нулата" не е еясно. Ясно е едно - дава грешни показания. ЧЕтох разни информации относно грешни показания заради датчиците в резервоара, но начина по който ми е възникнал порблема при мен няма нищо общо.
Системата АСЦ наистина не работи (проверено
)
Наскоро след опит да се оправи проблема спря да бачка и радиото ...
Предпазителите са проверени. Всички са здрави
Първата мисъл е - релета, ама не намирам в цели шибан интернет схема на релета или предпазители именно на е 39 тдс. Откъслечно намирам тук там по нещо. Намерих къде е релето на АБС-а . Днес ще питам да го проверя дали е от него, като ще пробвам да свържа с жички изходите директно (все едно релето е включено).
При чистачките до каква степен може да е от релето ??
Как са навързани всички споменати уреди и системи? Дали скоростомера, АСЦ-то и АБС-а са на едно реле ?
Датчика на скоростана кутия е проверен и е добре (мисля) - кабелите не са прекъснати, но около него е леко омаслено. Да не би маслото да го е намокрило ? Как да го проверя ?
Надявам се някой вещ да сподели ...
Всичко това се появи в един и същи момент, като скоростомера ту тръгваше ту спираше, а в последствие спря изобщо. Датчика на резервоара първо почна да сочи ту нула, ту по нулата, ту си идваше на място ( колко на място вече не мога да кажа- може и това да е било грешно показание). Сега като му налея 5-6- литра (като нямам представа колко нафта има отпреди в резервоара) отива над максимума. като ги изгоря, отчита намаляне но къде му е "нулата" не е еясно. Ясно е едно - дава грешни показания. ЧЕтох разни информации относно грешни показания заради датчиците в резервоара, но начина по който ми е възникнал порблема при мен няма нищо общо.
Системата АСЦ наистина не работи (проверено

Наскоро след опит да се оправи проблема спря да бачка и радиото ...
Предпазителите са проверени. Всички са здрави
Първата мисъл е - релета, ама не намирам в цели шибан интернет схема на релета или предпазители именно на е 39 тдс. Откъслечно намирам тук там по нещо. Намерих къде е релето на АБС-а . Днес ще питам да го проверя дали е от него, като ще пробвам да свържа с жички изходите директно (все едно релето е включено).
При чистачките до каква степен може да е от релето ??
Как са навързани всички споменати уреди и системи? Дали скоростомера, АСЦ-то и АБС-а са на едно реле ?
Датчика на скоростана кутия е проверен и е добре (мисля) - кабелите не са прекъснати, но около него е леко омаслено. Да не би маслото да го е намокрило ? Как да го проверя ?
Надявам се някой вещ да сподели ...
Re: Комплексен ел. проблем при ТДС
Вероятно е или ABS модула или някой от сензорите за отчитане на скоростта на колелетата. В тази тема са описани точно твоите симптоми:
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... lluminated
- Brake/DSC/ABS trifecta solid yellow lights (on the instrument cluster)
- Service Engine Soon (SES) solid yellow light lit (on the instrument cluster)
- No ABS (upon hard braking under low-traction conditions)
- No traction control (DSC or ASC on lateral action)
- No speedometer (use a portable GPS navigation unit if you're worried about that)
- No odometer (again, use a portable GPS unit if this bothers you)
- No tripmeter (use a portable GPS unit if it's a worry to you)
- No cruise control
- OBDII diagnostic trouble code DTC P0500, i.e., bad speed sensor (clear by driving or with an OBDII scanner)
- No speed-sensitive automatic door locks (if enabled at the stealer)
- No GPS (if you have navigation)
- No mileage calculations on the instrument cluster
- No fuel consumption calculations on the instrument cluster
- No range indications on the instrument cluster
- No speed-sensitive radio (if equipped)
- No speed-sensitive wipers (if equipped)
- Erratic fuel gauge (especially when near empty, so keep the tank at greater than 3/4 at all times)
- Erratic transmission shifting (if automatic; if it bothers you, switch to manual shifting)
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... lluminated
- denq
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: и мисли
- Мечтае да кара: Е39 Coupe
- Детайли за колата: тъмна
Re: Комплексен ел. проблем при ТДС
Поради липса на време не успях да проверя датчиците на АБС-а, но поне проверих грешките от скритите менюта и ето какво открих. В меню 14 и респективно меню - грешка: 14,0 - 83С282, 14,1 - 868200; 14,2 - 8С8400; 14,3 - d38200; 14,4 - 3F8800.
Някой наясно ли е какво означават ?
Някой наясно ли е какво означават ?
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани