Къде е минимума?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Къде е минимума?

Мнение от stenlipk » 20 Юни 2015, 16:33

DSC_1439[1].JPG
Здравейте колеги. Къде се намира минимума и максимума на този вид разширителен съд.Питам,защото при старата ми кола (Нисан) системата беше такава,че антифриза винаги седеше на минимума.Като я взех беше на минимум и долях до макс,след няколко дни пак беше на мин. и седеше така докато не я продадох.Говорих с колеги с нисани и при тях си беше така...Та искам да разбера сега на бавареца дали нивото е в нормата :driving: :driving:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: Къде е минимума?

Мнение от Conqueror » 20 Юни 2015, 17:56

По средата има мерителна линия по цялата ширина пише колд, гледа към мотора
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 1.02.2006

Re: Къде е минимума?

Мнение от CuMo » 21 Юни 2015, 2:03

Абсолютният минимум e някъде чак под последната черта, преди да почне да смуче въздух. Ако си нямаш работа, с една 50 кубикова спринцовка и шлаух източи антифриза на студена отдавна кола и виж как е вътре.
После си го върни обратно, нищо няма да й стане. Хубаво затегни капачката после.
Нивото в разширителния съд се колебае доста между студена и топла, както има значение дали си ползвал парното или не. Ако не ползваш парното - обемът нагрята течност е един, а ако го ползваш - друг, съответно и разширението в системата е различно. Може да има разлика 5-6 черти.
Моята студена е някъде на 2/5, а на загряла към средата на казана. Скоро обаче не съм му обръщал много внимание.
Имай предвид, че вероятно за разлика от нисан, налягането на системата е по-високо. 2 атмосфери някъде. Та като отвиваш капачката - умната. :bang:
:smoke:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Къде е минимума?

Мнение от stenlipk » 21 Юни 2015, 17:30

CuMo написа:Абсолютният минимум e някъде чак под последната черта, преди да почне да смуче въздух. Ако си нямаш работа, с една 50 кубикова спринцовка и шлаух източи антифриза на студена отдавна кола и виж как е вътре.
После си го върни обратно, нищо няма да й стане. Хубаво затегни капачката после.
Нивото в разширителния съд се колебае доста между студена и топла, както има значение дали си ползвал парното или не. Ако не ползваш парното - обемът нагрята течност е един, а ако го ползваш - друг, съответно и разширението в системата е различно. Може да има разлика 5-6 черти.
Моята студена е някъде на 2/5, а на загряла към средата на казана. Скоро обаче не съм му обръщал много внимание.
Имай предвид, че вероятно за разлика от нисан, налягането на системата е по-високо. 2 атмосфери някъде. Та като отвиваш капачката - умната. :bang:


Благодарско колега!Жив и здрав... :bchug: :bchug:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook