Къде е минимума?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Къде е минимума?


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Къде е минимума?
Абсолютният минимум e някъде чак под последната черта, преди да почне да смуче въздух. Ако си нямаш работа, с една 50 кубикова спринцовка и шлаух източи антифриза на студена отдавна кола и виж как е вътре.
После си го върни обратно, нищо няма да й стане. Хубаво затегни капачката после.
Нивото в разширителния съд се колебае доста между студена и топла, както има значение дали си ползвал парното или не. Ако не ползваш парното - обемът нагрята течност е един, а ако го ползваш - друг, съответно и разширението в системата е различно. Може да има разлика 5-6 черти.
Моята студена е някъде на 2/5, а на загряла към средата на казана. Скоро обаче не съм му обръщал много внимание.
Имай предвид, че вероятно за разлика от нисан, налягането на системата е по-високо. 2 атмосфери някъде. Та като отвиваш капачката - умната.
После си го върни обратно, нищо няма да й стане. Хубаво затегни капачката после.
Нивото в разширителния съд се колебае доста между студена и топла, както има значение дали си ползвал парното или не. Ако не ползваш парното - обемът нагрята течност е един, а ако го ползваш - друг, съответно и разширението в системата е различно. Може да има разлика 5-6 черти.
Моята студена е някъде на 2/5, а на загряла към средата на казана. Скоро обаче не съм му обръщал много внимание.
Имай предвид, че вероятно за разлика от нисан, налягането на системата е по-високо. 2 атмосфери някъде. Та като отвиваш капачката - умната.


- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Къде е минимума?
CuMo написа:Абсолютният минимум e някъде чак под последната черта, преди да почне да смуче въздух. Ако си нямаш работа, с една 50 кубикова спринцовка и шлаух източи антифриза на студена отдавна кола и виж как е вътре.
После си го върни обратно, нищо няма да й стане. Хубаво затегни капачката после.
Нивото в разширителния съд се колебае доста между студена и топла, както има значение дали си ползвал парното или не. Ако не ползваш парното - обемът нагрята течност е един, а ако го ползваш - друг, съответно и разширението в системата е различно. Може да има разлика 5-6 черти.
Моята студена е някъде на 2/5, а на загряла към средата на казана. Скоро обаче не съм му обръщал много внимание.
Имай предвид, че вероятно за разлика от нисан, налягането на системата е по-високо. 2 атмосфери някъде. Та като отвиваш капачката - умната.
Благодарско колега!Жив и здрав...


4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани