Въпрос относно цена за ремонт?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ е39 2.0i
Мечтае да кара: Е38 4.4i

Въпрос относно цена за ремонт?

Мнение от SHeRiFa » 23 Май 2015, 23:24

Здрвейте колеги,изчетох голяма част от форума с това от части за моя проблем,но така и не ми стана ясно колко евентуално ще ми излезе всичко.Така...проблема е такъв ..."бумъра" започна да работи неравномерно ,все едно има изгоряла свещ.Всичко това стана след като я задържах 3-4 секунди в "лютеницата".Само че колата е с обикновенна газова и няма компютър като инжекциона и следователно няма прекъсвач,което значи ,че е отишла в критичните и от там се появи моя проблем.Колата държи около 3-400 оборота и почти ще загасне както се казва.Откачих бубините 1 х 1 ...нищо на 4ти цилиндър няма промяна,смених свеща на 4тия ...пак нищо,допирам я до купето искра-има.Не са бубини и свещи.Замерих компресията 1цилиндър-13,2ц-12,3ц-12.5,4ц-0 НУЛА,5ц-13.2,6ц-12.8.Оказа се ,че на 4ката няма компресия.Предполага се ,че е нагорял или ударен клапан/и.Сега и на въпроса ми ...каква ще е сумата за цялостния ремонт.И къде евентуално в Пловдив може да се свърши работа както трябва,без да сеи "оставят ръцете" ''майсторите".Всеки може да ми вземе парите,но в момента съм малко в критично състояни и се опитвам успоредно с това да оправя и колата,но това не са проблеми с които да ви занимавам.Благодаря предварително на отзовалите се.Дори и от друг град,информация спрямо цени няма да е излишна :)
Andare Dopo Dio!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Въпрос относно цена за ремонт?

Мнение от (bubsa) » 24 Май 2015, 10:03

Най-вероятно е ударила клапаните.
Зависи как я правиш и колко пари ти се дават.На мен преди на ИС-ката ремонта на главата ми излезе 960лв с включени масло и филтри в нея+труд.Това за пълна ревизия.Имаше 2 скъсани и 14 криви клапана :mhihi:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Въпрос относно цена за ремонт?

Мнение от zvetiko » 24 Май 2015, 12:45

SHeRiFa написа:Здрвейте колеги,изчетох голяма част от форума с това от части за моя проблем,но така и не ми стана ясно колко евентуално ще ми излезе всичко.Така...проблема е такъв ..."бумъра" започна да работи неравномерно ,все едно има изгоряла свещ.Всичко това стана след като я задържах 3-4 секунди в "лютеницата".Само че колата е с обикновенна газова и няма компютър като инжекциона и следователно няма прекъсвач,което значи ,че е отишла в критичните и от там се появи моя проблем.Колата държи около 3-400 оборота и почти ще загасне както се казва.Откачих бубините 1 х 1 ...нищо на 4ти цилиндър няма промяна,смених свеща на 4тия ...пак нищо,допирам я до купето искра-има.Не са бубини и свещи.Замерих компресията 1цилиндър-13,2ц-12,3ц-12.5,4ц-0 НУЛА,5ц-13.2,6ц-12.8.Оказа се ,че на 4ката няма компресия.Предполага се ,че е нагорял или ударен клапан/и.Сега и на въпроса ми ...каква ще е сумата за цялостния ремонт.И къде евентуално в Пловдив може да се свърши работа както трябва,без да сеи "оставят ръцете" ''майсторите".Всеки може да ми вземе парите,но в момента съм малко в критично състояни и се опитвам успоредно с това да оправя и колата,но това не са проблеми с които да ви занимавам.Благодаря предварително на отзовалите се.Дори и от друг град,информация спрямо цени няма да е излишна :)


Дали е клапан или сегмент не трябва да се гадае, а да се установи при измерването на компресията- от там цената може да варира в доста широки граници, едва ли някой може да ти даде дори и приблизително точна цифра и всичко ще стане напълно ясно при свалянето на главата. Не е ясно и дали ако проблема е в цилиндро- буталната група, няма да се наложи да се обслужи и главата- да кажем, ако "гумичките" на клапаните са в лошо състояние или, ако клапаните трябва да се шлифоват...- едва ли ще поискаш двигателя да се сглоби без да е направен напълно. За мен с оглед притесненото ти финансово състояние и вида на двигателя е по-добре да го смениш с друг.


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Въпрос относно цена за ремонт?

Мнение от dbanchev » 25 Май 2015, 14:12

Колега, според мене да я възкресяваш тая 20ка ще ти излезе солено и неизгодно...... Аз лично моята я карам докато мотора се изтърбуши и после мятам 2,5 или 2,8 направо и ще стъпи по-евтино от ремонта на 20ката. Ако искаш да го направиш като хората мотора, едно1200-1500кинта поне части+ работа ще дадеш, мотори има по 600- 700лв читави, вадиш твоя и мяташ другия.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ е39 2.0i
Мечтае да кара: Е38 4.4i

Re: Въпрос относно цена за ремонт?

Мнение от SHeRiFa » 25 Май 2015, 16:59

В Пловдив цена общо 500лв за труд и части ,по-точно гарнитура на глава 60лв,гарнитура на капака на клапаните 45,гарнитура на всмукатели и изпускатели 50лв,клапани 2броя изпускателни 30 лв ,2 броя всмукателни 50лв,комплект гумички за клапаните 25лв.260лв за всичко + 30лв шлайф на главата ...труда около 200лв.Добре ли е
Andare Dopo Dio!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook