Проблем с 525D Автоматик
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- sosk0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: 525D
- Мечтае да кара: 535D
Проблем с 525D Автоматик
Здравейте колеги, имам чувството че боксува съединителя, като дам леко гас оборотите на мотора се повишават с около 500 а ако натисна до долу даже и с повече. Карах я така доста време и ходих в сервиз за Автоматични скоростни кутии и ми казаха че няма никакви проблеми, обаче скоро карах едно 530D автомат и видях как колата си сменя скоростите на 2000 оборота и като го натисна започва да ускорява без да се форсира до 3000 оборота. Смених си маслото на кутията, никаква промяна и днес ми светна най-накрая лампата за кутията, и така грешката е "Torque Converter Clutch - too much slip". Аз си мисля за хидрото, вие какво ще кажете ?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с 525D Автоматик
Колега, няма какво да се каже- намираш хидротрансформатор втора ръка и сменяш. 

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с 525D Автоматик
zvetiko написа:Колега, няма какво да се каже- намираш хидротрансформатор втора ръка и сменяш.
Или, ако искаш, рециклираш - доколкото знам, в Бг излиза към 1000 лева. Има и тема в подфорума на Е60, където колегите са споделили инфо за рециклиране в чужбина - Литва май беше. Там цената е по-ниска. И при двата варианта получаваш гаранция...

Ето я темата на колегите за торка: viewtopic.php?f=116&t=336654
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Проблем с 525D Автоматик
При E60 автоматиците са ZF докато при дизеловите E39-ки за GM. Т.е. вариантът с Латвия (не Литва) отпада. В България съм чел, чe фирма Джемини ги рециклира и цялата процедура излиза около 1000 лв.
Колега sosk0 моля те пиши, ако има някакво развитие с колата, защото и аз се интересувам как стои въпросът с ремонт на автоматик на 525d.
Колега sosk0 моля те пиши, ако има някакво развитие с колата, защото и аз се интересувам как стои въпросът с ремонт на автоматик на 525d.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с 525D Автоматик
totopz написа:При E60 автоматиците са ZF докато при дизеловите E39-ки за GM. Т.е. вариантът с Латвия (не Литва) отпада. В България съм чел, чe фирма Джемини ги рециклира и цялата процедура излиза около 1000 лв.
Колега sosk0 моля те пиши, ако има някакво развитие с колата, защото и аз се интересувам как стои въпросът с ремонт на автоматик на 525d.
Всъщност съм запознат с марката автомати, вграждани в е39 и е60... Но никъде на сайта на фирмата в Латвия не намирам да е отразено, че се касае за рециклиране единствено на торкове от ZF кутии - точно обратното. Пише "reconditioning of AT for all type of vehicles"...
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с 525D Автоматик
Z3Ro* написа:totopz написа:При E60 автоматиците са ZF докато при дизеловите E39-ки за GM. Т.е. вариантът с Латвия (не Литва) отпада. В България съм чел, чe фирма Джемини ги рециклира и цялата процедура излиза около 1000 лв.
Колега sosk0 моля те пиши, ако има някакво развитие с колата, защото и аз се интересувам как стои въпросът с ремонт на автоматик на 525d.
Всъщност съм запознат с марката автомати, вграждани в е39 и е60... Но никъде на сайта на фирмата в Латвия не намирам да е отразено, че се касае за рециклиране единствено на торкове от ZF кутии - точно обратното. Пише "reconditioning of AT for all type of vehicles"...
Е то разлика в начина на работа при torque converters няма ако ще да е и от зил ( ако имат изобщо )
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
Re: Проблем с 525D Автоматик
гледах в олx имаше цени от порядъка на 500лева за рециклиране на торк конвертор може и тях да преслушаш
- sosk0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: 525D
- Мечтае да кара: 535D
Re: Проблем с 525D Автоматик
Здравейте колеги тази сутрин като отидох на работа звъннах един телефон. Предложиха ми нов за около 1300 лв по моргите в моя град намерих един обаче човека го дава комплект с кутията(и пак не се знае състоянието му), а на мен кутия не ми трябва. И сега се чудя, може втора употреба обаче преди да го взема да карам колата, а то на повечето места всичко е разглобено. Нямам намерение да тренирам 5 6 пъти сваляне и дигане на скоростна кутия, хубаво е да стане от първия път. Също така днес я закачих на компа да гледам действителни стойности, когато дам гас оборотите на двигателя стигат до 4500 някъде а на хидрото около 3000, температурата на маслото беше 75 градуса. Има доста голяма разлика от оборотите на мотора и оборотите на входа на кутията.
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Проблем с 525D Автоматик
Z3Ro* написа:Всъщност съм запознат с марката автомати, вграждани в е39 и е60... Но никъде на сайта на фирмата в Латвия не намирам да е отразено, че се касае за рециклиране единствено на торкове от ZF кутии - точно обратното. Пише "reconditioning of AT for all type of vehicles"...
Може и аз да съм в грешка. Четох преди половин година темата в раздела на Е60 и съм останал с впечатление, че вариантът с правенето в чужбина е само за ZF. Ако става и за GM още по-добре

- sosk0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: 525D
- Мечтае да кара: 535D
Re: Проблем с 525D Автоматик
zvetiko написа:Колега, няма какво да се каже- намираш хидротрансформатор втора ръка и сменяш.
Търсих колега обаче ги продават комплект с кутията. Проблема се задълбочава започна и да тресе като се движи с по малко гас, първата седмица след смяната на маслото всичко беше наред. Това се получи след юркане по магистрала, забелязях обаче, че като точих старото масло беше жълто а тези от магазина ми дадоха Fuchs ATF 4000 което е червено, това им излизало по програма. Четох в една тема че за GM кутията и дават на Тексако ETL 7045Е, дали проблема не е в маслото. Колата има около 500 км с новото масло.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с 525D Автоматик
Сваляй и пращай цялата кутия за ремонт няма да минеш само с ХДП (торк конвертор) на този тип кутия проблема и е най често маслена помпа и всичко отива на кино смениш ли само конвертора нищо няма да направиш и моя съвет е направи я във Варна МиД авто поне 20 кутии от този тип са ми правени там и никога не е имало проблем или рекламация
Барай шишарката Минкеее ....
- sosk0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: 525D
- Мечтае да кара: 535D
Re: Проблем с 525D Автоматик
Здравейте колеги смених номер 3 от схемата (main pressure regulator), тресенето намаля обаче все още го има проблема с боксуването. По някога си се оправя, когато заключи торка и колата си ускорява и спира да тресе. Мисля да сменя и номер 4 (Pressure regulator, convert.lockup clutch) от схемата

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с 525D Автоматик
sosk0 написа:zvetiko написа:Колега, няма какво да се каже- намираш хидротрансформатор втора ръка и сменяш.
Търсих колега обаче ги продават комплект с кутията. Проблема се задълбочава започна и да тресе като се движи с по малко гас, първата седмица след смяната на маслото всичко беше наред. Това се получи след юркане по магистрала, забелязях обаче, че като точих старото масло беше жълто а тези от магазина ми дадоха Fuchs ATF 4000 което е червено, това им излизало по програма. Четох в една тема че за GM кутията и дават на Тексако ETL 7045Е, дали проблема не е в маслото. Колата има около 500 км с новото масло.
Колега, маслото, което си сложил отговаря на DEXRON III и се води като подобрена версия на DEXRON II при ниски температури. Трябва да сложиш подходящо за твоята кутия масло, взето или от дилър на BMW или от човек, който знае какво масло трябва да ти даде. Може и ти да го видиш- има го написано или на картера или от страни на кутията. Желателно е при смяната да отидеш при хора, които имат необходимата апаратура, да източат цялото старо масло. Преди това може да сложиш добавка за промиване на скоростната кутия- приплъзване може да се дължи и на силно замърсени канали на управлението на кутията или отвори на клапаните, които показваш.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани