Проблем с централно, вероятна утечка?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Проблем с централно, вероятна утечка?
Здравейте, ето че сериозната приятелка прояви характер, за съжеление лош хаха
Забелязах, че заключва само задните врати и багажника, предните остават отключени без значение как се опитвам да ги заключа: копче на ключа, ключалка или бутона до аварийните. Като заключа обаче някъде продължава да дърпа ток по системата. Бихте ли споделили кой е бушона на заключването (не можах да намеря схемата във форума), както и предположение какво може да се е развалило: нещо дребно или целия модул?
Колата е от подписа: е39 тдс комби
Благодаря на отзовалите се и приятен уикенд на останалите
Забелязах, че заключва само задните врати и багажника, предните остават отключени без значение как се опитвам да ги заключа: копче на ключа, ключалка или бутона до аварийните. Като заключа обаче някъде продължава да дърпа ток по системата. Бихте ли споделили кой е бушона на заключването (не можах да намеря схемата във форума), както и предположение какво може да се е развалило: нещо дребно или целия модул?
Колата е от подписа: е39 тдс комби
Благодаря на отзовалите се и приятен уикенд на останалите
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Проблем с централно, вероятна утечка?
Драмата май е локализирана, проблема не е в централното. Алтернатора е тръгнал да се предава и не зарежда на макс, а отделно май и консумира ток след като се загаси колата понеже при "заспал" автомобил измерих 0.541а консумация - сигурен съм, че трябва да е доста по-малко. Препоръчайте кадърен майстор за алтернатори 

2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани