е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
larry_boy написа:Колега, и така да е, аз не ти хващам много вяра на твърдението. Той мотора докато е студен, си налива чорба без много много да му пука, какво става на изхода. Показанията на ламбдите на студено - вятър ги вее на бял кон. Като позагрее, над 40С-50С минава на газ, и газовете на изхода вече са друга бира. Съмнява ме да гърми в генерациите, когато е загряла, заради неработещи сонди. Пък и 300лв. за бройка... Виж за двете със смяната по се ядва, ама на единична бройка, много солено.
Ами нали затова е подгряването на сондата, за да може още в началото(след 1мин.) да започне да корегира сместа. Не си прав, че сондите не мерят сместа, когато е на газ, напротив, добрата настройка на газ се познава по добре работещите сонди, които коригират и газовата смес. Иначе и аз смятам, че не гърми от тях. От сондите се вдига разхода, мирише на гориво и може да изчезне динамиката, но не и да гърми.
- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
Re: е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
На старата ми 20-ка не бяха свързали нито ламбда сонда, нито беше с бързи дюзи, пък си вървеше, е вярно харчеше като 540-ка ама какво ти пука
Без да се имам за най-големия разбирач, но гърмежите според мен винаги са свързани със сместа и нещо по тоците (свещи, бубини и кабели) и колегата трябва да погледне точно тези неща.

Без да се имам за най-големия разбирач, но гърмежите според мен винаги са свързани със сместа и нещо по тоците (свещи, бубини и кабели) и колегата трябва да погледне точно тези неща.

17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани