Съобщение от монитор навигация

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Съобщение от монитор навигация

Мнение от ares2 » 17 Фев 2015, 21:20

Колеги виждали ли сте това някога на навигациите си ?

малко предистория :)
системата е МК4
тв модул
малък монитор

но правя един експеримент с радио модул от Е46 с монохромна навигация този път .
радиото е с дефектирал екран и съм свалил целия лицев панел..
фактически останалото си е там и работи напълно съвместимо с моята система.. пуска се . спира се ..
командите са си ок.
само през някакво определено време излиза този надпис.. ако спра контактния ключ за 1 мин всичко си работи пак
дали мога да спра това ако прекодирам модула?
има ли вариант да си търси неговия лицев панел?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Съобщение от монитор навигация

Мнение от gentata » 17 Фев 2015, 21:28

Ами пише че се бил изключил заради висока температура. Едва ли каквото и да било кодиране би помогнало.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Съобщение от монитор навигация

Мнение от ares2 » 17 Фев 2015, 21:31

да.. но изключва само с този радио модул :)
с оригиналното ми радио няма такова нещо
опитвам се да разбера кое бъгва системата.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Съобщение от монитор навигация

Мнение от Ivo_Borisov » 17 Фев 2015, 21:54

Едва ли ще може да се кодира да работи с външен монитор. Все пак е модел с собствен монитор. Ама кой знае :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Съобщение от монитор навигация

Мнение от ares2 » 17 Фев 2015, 22:28

това пробвам да направя :) малко е експериментално, но съм се заел да разчупя малко информацията за тези прословути радиа за навигация.
вероятно си търси неговия монитор с преден панел

интересното е че може да е от някакви настроики защото ми промени формата на температура на ИКЕ борда..
от целзии стана фаренхаит..
явно е въпрос на кодиране
утре ще го прегледам с програмата
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Съобщение от монитор навигация

Мнение от gentata » 17 Фев 2015, 22:39

В махнатия монитор има (със сигурност) сензор отчитащ температурата на LCD панела. Като го няма панела към контролера липсва сигнала за температурата и той изключва монитора защото си "мисли" че му е висока температурата. Предполагам :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Съобщение от монитор навигация

Мнение от ares2 » 17 Фев 2015, 23:22

да.. сега го върнах на мястото му и изглежда че проблема изчезна..
Последна промяна ares2 на 18 Фев 2015, 18:04, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Съобщение от монитор навигация

Мнение от stony1 » 18 Фев 2015, 11:56

Ivo_Borisov написа:Едва ли ще може да се кодира да работи с външен монитор. Все пак е модел с собствен монитор. Ама кой знае :roll:


На практика мониторът се явява винаги външно (периферно) устройство. В дадения случай, той е монтиран на лицевия панел на радиото, защото има място, но може да се демонтира и премести навсякъде по колата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Съобщение от монитор навигация

Мнение от ares2 » 18 Фев 2015, 15:43

днес си върнах само матрицата с лентовия и кабел на радиото..
(тя не работи), но от както е вързана там не се отичта грешката с висока температура..
радио модула е много добър
Последна промяна ares2 на 18 Фев 2015, 18:04, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Съобщение от монитор навигация

Мнение от stony1 » 18 Фев 2015, 16:45

ares2 написа:днес си върнах само матрицата с лентовия и кабел на радиото..
(тя не работи), но от както е вързана там не се отичта грешката с висока температура..
радио модула е много добър
работи с всички познати навигации на БМВ и ако някои има място за него в багажника е решение заместващо
великия бм54 или 24 за по 300 лв.


Щях да пиша в предния си пост, но се бъгна компа и не успях да допълня. Всяка LCD TFT матрица си има контрол на температурата, защото над определена стойност течните ктистали стават на компот, а и подсветката, която при тези матрици е CCFL и си грее доволно.
Относно съвместимостта на радио-модулите е нормално всеки радио-модул, управляван по I-bus да свърши работа, защото командите, които изпълнява са унифицирани. Нали се сещаш, че е в пъти по-изгодно и са необходими в пъти по-малко инвестиции за софтуерни разработки, когато се ползва един интерфейс и стандартен набор от команди.
Лошото в нашия случай, е че търговците, регистрирани във форума се възползват от полезната за ентусиастите информация и започват да завишават цените на търсените части.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook