Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Колега извинявай ,но на колата ти няма нищо.
За балончетата в системата :
Ако имаш въздух поне малко в самата система при подаване на газ помпата завърта водата в системата и съответно ако има някъде въздух той излиза. затова ти е и малкия винт до капачката на радиатора ( поне на е36 я има ) ако я няма капачката на радиатора върши същата работа.
Балончетата не са проблем успокой се вече
Ако имаш гарнитура и тези въпросни балончета се образуват от нея при подаване на газ няма да ти излязат балончета ми ще ти замине част от антифриза понеже един път помпата върти и втори път налягането на газовете избутват течността и ще стане фонтан
Виското до колкото знам от приятел е на принципа загрее ли колата и то зацепва . Тоест нещо като съединител ,а не ел.перка. Това ,че я спираш с ръка не съм сигурен дали не е нормално.
Отделно ти когато караш колата въздушната струя охлажда течността допълнително в радиатора помпата върти водата в системата и така пак охлаждаш двигателя . Отделно на вън е студено и да не ти работи перката колата пак ще се охлади.
Още нещо ти не си с японски радиатора 30 см на 30 см .Питата ти е огромна и трябва зверски да юркаш колата ,че да я прегрееш до такава степен ,че да изкриви главата .
Ако се съмняваш ,че колата не ти отчита правилно смени си датчика на температурата + термостата . И си карай жив и здрав.
И още нещо колега .Форума ние можем да ти кажем симптоми примерно или някакви следствия не и да ти направим диагностика на колата. Както писа искаш съвет и насока.
Това ,което описваш може да бъде следствие и от още нещо ,което изпускам в момента ,но не и от гарнитура на двигателя.
Колкото и да караш аз минах близо 3000 км за 2-3 дена без перка в периода март април и колата и нямаше нищо . В най голямата жега тогава се разбра всичко понеже не един път ми е дигала градусите ,но кой да следи уредите.
Ако хората ,които са проектирали двигателите не са взели под внимание ,че колата може да има някаква повреда в охладителната система до сега всеки прекрачил границата от 91 градуса да е ходил за смяна на гарнитура
1-2 пъти да си е отишла да стрелката след 90 градуса не е фатално.Фатално е да не следиш уредите и ако се качи стрелката да не знаеш какво да правиш.
Не си с ел. перка ,ако беше щях да ти кажа да си направиш бутон вътре ,ако нещо стане да я включиш ръчно.
Следи си колата ,ако имаш съмнения за уредите смени си термо датчика , термостата , обезвъздуши системата понеже ,ако има въздух и уредите няма да ти покажат какво се случва в системата .
Карай си и не се занимавай ,чак толкова и да се шашкаш.
Отиди да ти я проверят за гарнитура !
За балончетата в системата :
Ако имаш въздух поне малко в самата система при подаване на газ помпата завърта водата в системата и съответно ако има някъде въздух той излиза. затова ти е и малкия винт до капачката на радиатора ( поне на е36 я има ) ако я няма капачката на радиатора върши същата работа.
Балончетата не са проблем успокой се вече

Ако имаш гарнитура и тези въпросни балончета се образуват от нея при подаване на газ няма да ти излязат балончета ми ще ти замине част от антифриза понеже един път помпата върти и втори път налягането на газовете избутват течността и ще стане фонтан

Виското до колкото знам от приятел е на принципа загрее ли колата и то зацепва . Тоест нещо като съединител ,а не ел.перка. Това ,че я спираш с ръка не съм сигурен дали не е нормално.
Отделно ти когато караш колата въздушната струя охлажда течността допълнително в радиатора помпата върти водата в системата и така пак охлаждаш двигателя . Отделно на вън е студено и да не ти работи перката колата пак ще се охлади.
Още нещо ти не си с японски радиатора 30 см на 30 см .Питата ти е огромна и трябва зверски да юркаш колата ,че да я прегрееш до такава степен ,че да изкриви главата .
Ако се съмняваш ,че колата не ти отчита правилно смени си датчика на температурата + термостата . И си карай жив и здрав.
И още нещо колега .Форума ние можем да ти кажем симптоми примерно или някакви следствия не и да ти направим диагностика на колата. Както писа искаш съвет и насока.
Това ,което описваш може да бъде следствие и от още нещо ,което изпускам в момента ,но не и от гарнитура на двигателя.
Колкото и да караш аз минах близо 3000 км за 2-3 дена без перка в периода март април и колата и нямаше нищо . В най голямата жега тогава се разбра всичко понеже не един път ми е дигала градусите ,но кой да следи уредите.
Ако хората ,които са проектирали двигателите не са взели под внимание ,че колата може да има някаква повреда в охладителната система до сега всеки прекрачил границата от 91 градуса да е ходил за смяна на гарнитура

Не си с ел. перка ,ако беше щях да ти кажа да си направиш бутон вътре ,ако нещо стане да я включиш ръчно.
Следи си колата ,ако имаш съмнения за уредите смени си термо датчика , термостата , обезвъздуши системата понеже ,ако има въздух и уредите няма да ти покажат какво се случва в системата .
Карай си и не се занимавай ,чак толкова и да се шашкаш.
Отиди да ти я проверят за гарнитура !


Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
shmotza написа:larry_boy написа:Аз дотук не прочетох никой да ти казва, че е гарнитура на глава. Ама ти питаш ли, питаш... Как да разсея терзанията ти, кажи ми какво искаш да ти напиша![]()
Виждам, че имаш свободно време, и го уплътняваш с ровене под капака. Но ми е непонятно - защо не си уплътняваш свободното време с нещо друго??![]()
то и Аз като гледам и ти твоето време освен да си го уплътняваш с писане на безмислени глупости, които няма шанс да са полезни дори и мъничко.
1. Пишеш адски безполезни постове /вече поне един колега ти го каза в друга тема.../ като не знаеш нещо, никой няма да ти се скара ако не напишеш някоя глупост!
2. Липсата на такт е толкова залегнала у теб, колкото и безполезността в постовете ти. Не намирам за нормално да бръщолевиш на кой му била за смяна собствената глава и кой как си оплътнява времето под или над капака.
3. И в една друга тема пак ти бях писал, че да пишеш глупости за някого може да се окаже опасно...представи си, че някой те послуша...
4. Още непонятни неща има ли?
Извинявам се на колегата, че му "цапам" темата, ама някой път не се издържа просто...


Както се оказа опита, който съм натрупал индиректно, от форума е полезен.
Тези симптоми, който колегата е посочил съм си ги филтрувал и през моята глава. От гарнитура на глава(глави) през спукана глава, виско, термостат и к'во ли още не, първите 2-3 месеца докато се вживявах като нов собственик на е39. И накрая майстора се оказа прав, повече карай, по малко рови под капака и си предписвай "болести" от който не страда твоята кола.
Тук на първата страница има още една тема за 3.5, дето уж прегрява.Явно всеки нов собственик на е39 се побърква.
Аз помагам по моя си начин, с малко сарказъм. На който не му харесва здраве да е...
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Благодаря за мненията, ще сменя виското и термостата и ще видим.. ще напиша след това какви са резултатите след определен пробег!!
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
А защо не се консултираш и с доверен механик? Смятам,че и след извършване на посочените от теб интервенции, поведението на охладителната система, няма да се промени. Не че е лошо да се погрижиш за нея, като подмениш важни компоненти. Друг е въпроса, налага ли се да го правиш в момента.
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Въпроса е там, че доверения механик ми каза, че е гарнитурата,, аз веднага отидох в сервиза!!
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
petiooo написа:Въпроса е там, че доверения механик ми каза, че е гарнитурата,, аз веднага отидох в сервиза!!
Нещо ме стягаш тука. Явно твоя човек те е претупал на бързо, понеже е имал друга работа. Много трудно, някой механик би се объркал на кола като е39. Особено ако пробива е от цилиндъра към охладителната магистрала.
Сега върви пак и го помоли да бъде по внимателен. Той като знае, че се е о...л един път сега ще е два пъти по отговорен от преди

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Колега, проблем с гарнитурата означава намаляване на антифриза, пушене бяло отзад и подобни признаци. Казвам ти го като човек, който има такива проблеми и знам какво говоря. Може обаче да имаш начални симптоми на по-големи проблеми с гарнитурата, преди да си стигнал до изчезването на антифриза и пушека. За всеки случай иди да ти измерят с газнализатор състава на антифриза и да знаеш със сигурност.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани