530d Съединител за смяна?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- deathwingbg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: Тесличка
530d Съединител за смяна?
Колата започна да се форсира когато подам повече газ и после оборотите падат... недай си да настъпя до долу. Иначе си набира
Доколкото знам това са симптомите за заминал съединител. Само се притеснявам да не е заминал и маховика.
Колата я чипосах преди около 1000км ... ( 236 коня, 525нм). Предполагам това доуби съединителя.
Единствената грешка на компютъра ми е 4704 Pre-supply pressure monitoring error. В началото като почна да ми прави мизерията се наблюдаваше падане на оборотите. Примерно на 5-та ускорява до 3000 оборота (уж равномерно) и после пада на 2500... А сега се наблюдава вече изразено изфорсиране. Преди го правеше само на 4-та 5-та, вече го прави и на по-ниските предавки...
Смених нафтовата помпа, но не е от нея... и грешката остана (предполагам е от самия ремап)
Досега не ми се е случвало подобно нещо... Гледах клипчета при други коли и ефекта от прецакан съединител е подобен.
Ето клип моята какво прави: https://www.youtube.com/watch?v=wXuGOBe ... e=youtu.be
Моля ви кажете/предположте съединител ли е или и маховика е заминал?
Ще я водя на диагностика но сега по-празниците малко зор
Весели празници!!!
Доколкото знам това са симптомите за заминал съединител. Само се притеснявам да не е заминал и маховика.
Колата я чипосах преди около 1000км ... ( 236 коня, 525нм). Предполагам това доуби съединителя.
Единствената грешка на компютъра ми е 4704 Pre-supply pressure monitoring error. В началото като почна да ми прави мизерията се наблюдаваше падане на оборотите. Примерно на 5-та ускорява до 3000 оборота (уж равномерно) и после пада на 2500... А сега се наблюдава вече изразено изфорсиране. Преди го правеше само на 4-та 5-та, вече го прави и на по-ниските предавки...
Смених нафтовата помпа, но не е от нея... и грешката остана (предполагам е от самия ремап)
Досега не ми се е случвало подобно нещо... Гледах клипчета при други коли и ефекта от прецакан съединител е подобен.
Ето клип моята какво прави: https://www.youtube.com/watch?v=wXuGOBe ... e=youtu.be
Моля ви кажете/предположте съединител ли е или и маховика е заминал?
Ще я водя на диагностика но сега по-празниците малко зор

Весели празници!!!
- Николай К
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 27.02.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 52Oi
Re: 530d Съединител за смяна?
Съединителят е чао, а ако продължаваш да я караш така, ще си отиде и притискателя...за маховика не съм сигурен.
Поздрави!
Николай Кадийски
Николай Кадийски
- deathwingbg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: Тесличка
Re: 530d Съединител за смяна?
Благодаря!
Аз намерих и темата за съединителите в E46
Същите симптоми са описани от няколко колеги...
Утре си уговорих час с майстора... Дано да е само съединителя. Ще пиша да се похваля какво е станало.
Аз намерих и темата за съединителите в E46

Утре си уговорих час с майстора... Дано да е само съединителя. Ще пиша да се похваля какво е станало.
- deathwingbg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: Тесличка
Re: 530d Съединител за смяна?
Съединител + маховик (тоталка)
Така кихнах че ме заболя....

Така кихнах че ме заболя....
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530d Съединител за смяна?
Каква е цената, колега, без труда на съединителя и маховика?
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: 530d Съединител за смяна?
Ако е като при бензинктие демпферен маховик , е .... 1000+ много нагоре лева и съединител много лева ....
Той колегата сигурно за това кихна и го заболя
Той колегата сигурно за това кихна и го заболя


- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530d Съединител за смяна?
На дизела няма начин да не е демпферен маховика - иначе на празен ход таблото щеше да подскача като на Голф 2 1.6 Д...
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: 530d Съединител за смяна?
само да попитам тия 236коня и 525 НМ на дино ли ги мери или ...
Барай шишарката Минкеее ....
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: 530d Съединител за смяна?
Да питам и аз по този случай, какво ще стане , ако се смени с обикновен ?
Много често май дават дефекти тези маховици, нов е много скъп, втора употреба е руска рулетка.
Някой да е правил такъв експеримент и какво ли ще стане, ако се смени.
Много често май дават дефекти тези маховици, нов е много скъп, втора употреба е руска рулетка.
Някой да е правил такъв експеримент и какво ли ще стане, ако се смени.

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: 530d Съединител за смяна?
На бензинов мотор м52 сме я правили тая операция с обикновен маховик от м50 и няма проблеми, даже е една идея по-директна колата при превключване на скоростите според мен. При дизела обаче ще тресе доста с тоя въртящ момент........
- deathwingbg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: Тесличка
Re: 530d Съединител за смяна?
1200 маховик sachs
580 съединител sachs
Труда пичовете ми го броиха безплатно празнично... Аз си знам че можех да мина и по тънко с друга марка и на друго място. Но едвам закарах колата на собствен ход
Пък и нямаше много сервизи отворени по празниците
Иначе конете са мерени на дино на двигателя...
Без катализатори изкара 196 коня преди ремапа
Казаха ми че ако се сложи обикновен маховик става страшно: почва да тресе и да удря и при всяка смяна... почват да се чупят разни чарколяци (мисля че нещо за коляновия вал ми говореха, не разбирам, но наистина има логика, иначе щяха от завода да излизат с обикновен маховик)
Иначе на стария маховик тотално съм му до-разказал играта
гладък като стъкло, син на цвят и целия на вълнички (явно стабилно съм го прегрял).... То маховик ли бе да го опишеш 
580 съединител sachs
Труда пичовете ми го броиха безплатно празнично... Аз си знам че можех да мина и по тънко с друга марка и на друго място. Но едвам закарах колата на собствен ход


Иначе конете са мерени на дино на двигателя...
Без катализатори изкара 196 коня преди ремапа

Казаха ми че ако се сложи обикновен маховик става страшно: почва да тресе и да удря и при всяка смяна... почват да се чупят разни чарколяци (мисля че нещо за коляновия вал ми говореха, не разбирам, но наистина има логика, иначе щяха от завода да излизат с обикновен маховик)
Иначе на стария маховик тотално съм му до-разказал играта


11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани