530d Съединител за смяна?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D
Мечтае да кара: Тесличка

530d Съединител за смяна?

Мнение от deathwingbg » 25 Дек 2014, 14:17

Колата започна да се форсира когато подам повече газ и после оборотите падат... недай си да настъпя до долу. Иначе си набира
Доколкото знам това са симптомите за заминал съединител. Само се притеснявам да не е заминал и маховика.

Колата я чипосах преди около 1000км ... ( 236 коня, 525нм). Предполагам това доуби съединителя.
Единствената грешка на компютъра ми е 4704 Pre-supply pressure monitoring error. В началото като почна да ми прави мизерията се наблюдаваше падане на оборотите. Примерно на 5-та ускорява до 3000 оборота (уж равномерно) и после пада на 2500... А сега се наблюдава вече изразено изфорсиране. Преди го правеше само на 4-та 5-та, вече го прави и на по-ниските предавки...
Смених нафтовата помпа, но не е от нея... и грешката остана (предполагам е от самия ремап)


Досега не ми се е случвало подобно нещо... Гледах клипчета при други коли и ефекта от прецакан съединител е подобен.


Ето клип моята какво прави: https://www.youtube.com/watch?v=wXuGOBe ... e=youtu.be

Моля ви кажете/предположте съединител ли е или и маховика е заминал?
Ще я водя на диагностика но сега по-празниците малко зор :)

Весели празници!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 27.02.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 52Oi

Re: 530d Съединител за смяна?

Мнение от Николай К » 26 Дек 2014, 1:01

Съединителят е чао, а ако продължаваш да я караш така, ще си отиде и притискателя...за маховика не съм сигурен.
Поздрави!
Николай Кадийски

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D
Мечтае да кара: Тесличка

Re: 530d Съединител за смяна?

Мнение от deathwingbg » 26 Дек 2014, 17:51

Благодаря!

Аз намерих и темата за съединителите в E46 :) Същите симптоми са описани от няколко колеги...

Утре си уговорих час с майстора... Дано да е само съединителя. Ще пиша да се похваля какво е станало.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D
Мечтае да кара: Тесличка

Re: 530d Съединител за смяна?

Мнение от deathwingbg » 27 Дек 2014, 16:45

Съединител + маховик (тоталка) :mhihi:

Така кихнах че ме заболя....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: 530d Съединител за смяна?

Мнение от ivopicha » 27 Дек 2014, 20:33

Каква е цената, колега, без труда на съединителя и маховика?
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Re: 530d Съединител за смяна?

Мнение от bam-bam » 27 Дек 2014, 20:44

Ако е като при бензинктие демпферен маховик , е .... 1000+ много нагоре лева и съединител много лева ....
Той колегата сигурно за това кихна и го заболя :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: 530d Съединител за смяна?

Мнение от Z3Ro* » 28 Дек 2014, 0:38

На дизела няма начин да не е демпферен маховика - иначе на празен ход таблото щеше да подскача като на Голф 2 1.6 Д...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: 530d Съединител за смяна?

Мнение от anzak » 28 Дек 2014, 11:13

само да попитам тия 236коня и 525 НМ на дино ли ги мери или ...
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Re: 530d Съединител за смяна?

Мнение от bam-bam » 28 Дек 2014, 15:11

Да питам и аз по този случай, какво ще стане , ако се смени с обикновен ?
Много често май дават дефекти тези маховици, нов е много скъп, втора употреба е руска рулетка.
Някой да е правил такъв експеримент и какво ли ще стане, ако се смени.
Изображение


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: 530d Съединител за смяна?

Мнение от dbanchev » 29 Дек 2014, 17:16

На бензинов мотор м52 сме я правили тая операция с обикновен маховик от м50 и няма проблеми, даже е една идея по-директна колата при превключване на скоростите според мен. При дизела обаче ще тресе доста с тоя въртящ момент........

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D
Мечтае да кара: Тесличка

Re: 530d Съединител за смяна?

Мнение от deathwingbg » 29 Дек 2014, 21:40

1200 маховик sachs
580 съединител sachs

Труда пичовете ми го броиха безплатно празнично... Аз си знам че можех да мина и по тънко с друга марка и на друго място. Но едвам закарах колата на собствен ход :) Пък и нямаше много сервизи отворени по празниците :(

Иначе конете са мерени на дино на двигателя...
Без катализатори изкара 196 коня преди ремапа :)

Казаха ми че ако се сложи обикновен маховик става страшно: почва да тресе и да удря и при всяка смяна... почват да се чупят разни чарколяци (мисля че нещо за коляновия вал ми говореха, не разбирам, но наистина има логика, иначе щяха от завода да излизат с обикновен маховик)

Иначе на стария маховик тотално съм му до-разказал играта :) гладък като стъкло, син на цвят и целия на вълнички (явно стабилно съм го прегрял).... То маховик ли бе да го опишеш :mhihi:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook