bmw 525DА черен пушек.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: bmw 525DА черен пушек.
Благодаря за бързия отговор колега,аз го свалях преди около 2000км и се движеше на ръка,пак ще го сваля тези дни и ще го изчистя хубаво,ще го раздвижа и мисля скоро време да сменя всички вакуумни маркучета със силиконови че тия 15г маркучета едва ли са много читави 

Re: bmw 525DА черен пушек.
Колеги проблема е решен !
Пробмем нямаше с колата,а с горивото....не искам да коментирам каквото и да е свързано с него...
Истината както всички знаят е много тъжна.
Благодаря на всички отзовали се колеги.
Пробмем нямаше с колата,а с горивото....не искам да коментирам каквото и да е свързано с него...
Истината както всички знаят е много тъжна.
Благодаря на всички отзовали се колеги.
Professional Driver
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: bmw 525DА черен пушек.
Z3Ro* написа:Грешката означава, че в момент, в който ЕГР трябва да отвори и да смеси изгорели газове с чистия въздух, който влиза в колектора, той е останал затворен и чистия въздух е повече, отколкото е необходимо. Причината може да е зацапан ЕГР, скъсана мембрана на същия, липса на вакуум вследствие на скъсан маркуч или проблем с клапана, който управлява ЕГР...
П.С. - щом казваш, че се появява през 200-300 или 1000 км., най-вероятно при теб причината е зацапан ЕГР.
Само да попитам, как стоят нещата при затапване на въпросният ЕГР ?? Питането ми е за дизеловите агрегати при е39. От чисто любопитство.
На едната си нафтова печка му бях изключил буксата и макар да записваше грешка в компютъра, не индикираше на таблото и нямаше проблем при работата на колата.
На другата - веднага "хващаше" проблем, индикираше с "грешка в инжекциона" (буквален превод) и влизаше в авариен режим. Там прибягнах до друга хитрост - изрязах хром-никелова ламаринка с формата на клапъна разпробих дупки за ушите но не и за газовете и я сложих като гарнитура. Т.е. го затапих и забравих, че съществува.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: bmw 525DА черен пушек.
Къде има каквато и да е букса на EGR-а, при дизеловите Е39?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: bmw 525DА черен пушек.
Elesar74 написа:Къде има каквато и да е букса на EGR-а, при дизеловите Е39?
Ако въпросният клапън не е електрически (т.е. няма букса - ама много ме съмнява), то остава да е механичен - демек ще има маркучи, щот механичния ще се управлява с въздух (ама много ме съмнява да е така

Та идеята ми е - това така нужно на природата и абсолютно излишно за мотора и собственика му нещо - ЕГР, да се изолира и да спести куп проблеми на втория( мотора) и куп излишни средства на третия(собственика), за сметка на първия (природата


П.С. Аз електро-магнитен клапън без букса не съм виждал



- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: bmw 525DА черен пушек.
ЕГР при е39 Д се управлява от електромагнитен клапан чрез вакуум. По принцип е спорен въпросът за ползите от изолирането му, но доколкото аз знам, след тази интервенция моторът загрява малко по-бавно в студено време. Другият минус е, че турбината започва да работи при по-високо максимално налягане, а картата на горивото е същата - или с други думи се скъсява излишно живота на турбината.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: bmw 525DА черен пушек.
Z3Ro* написа:ЕГР при е39 Д се управлява от електромагнитен клапан чрез вакуум. По принцип е спорен въпросът за ползите от изолирането му, но доколкото аз знам, след тази интервенция моторът загрява малко по-бавно в студено време. Другият минус е, че турбината започва да работи при по-високо максимално налягане, а картата на горивото е същата - или с други думи се скъсява излишно живота на турбината.
Благодаря за отговора, добре издържан е стилистически.
Ако след изолирането на ЕГР-а, температурата на входящият въздух се понижава - което води до по бавното загряване в студено време. То защо не си махнем кулерите и да повишим температурата на входящият въздух с цел по бързо загряване на мотора??
За вторият минус бих за запитал - колко ?? 0,1 мРа, 0,2 мРа - хм не съм "губил" турбина от пренадуване.
п.с. Извинете ме, аз дизеловите турбини на този етап съм ги пренебрегнал. Все пак, ако има шанс да се спести някой лев - излишно наливан в 12+ год. кола - не е зле да се разгледа идеята...


- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: bmw 525DА черен пушек.
Както ти би казал на някого, по въпроса със загряването има писано много. Все пак ето ти една примерна тема: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&start=15
За надуването, за да е точно всичко,заводско турбината разтоварва след 2150 мбар - след затапване на ЕГР разтоварва на стойност, близка до максимума на МАР сензора, а именно 2450 мбара.
За надуването, за да е точно всичко,заводско турбината разтоварва след 2150 мбар - след затапване на ЕГР разтоварва на стойност, близка до максимума на МАР сензора, а именно 2450 мбара.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: bmw 525DА черен пушек.
Z3Ro* написа:Както ти би казал на някого, по въпроса със загряването има писано много. Все пак ето ти една примерна тема: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&start=15
За надуването, за да е точно всичко,заводско турбината разтоварва след 2150 мбар - след затапване на ЕГР разтоварва на стойност, близка до максимума на МАР сензора, а именно 2450 мбара.
Колегата Gocho ме израдва. Постарал се е човека.
Напълно потвърди това което казвам. Сега какво, аз нагревател във филтъра ли да си слагам? А-а-а забравих аз имам печка. Дизелите пък, си имат свещи за подгряване на антифриза.
Абе махнете си кулерите на печките... Знаете ли кой е един от основните катализатори за стареене на живите клетки?? КИСЛОРОДА!!! Те живеят заради него и стареят заради него. Макар, че кислорода е причината, за стареене на нашите клетки, ние не можем без него!!! Да се върнем с механиката.
За разтоварването на турбината, наистина научих преди един час. Ок, нали за това сме тук. Все пак бях близо - 0,1 - 0,2 мРа - а те всъщност са 0,3 мРа.
Лично мнение. Поддържането на ЕГР-а не е оферта. Изградил съм си мнение за френските дизели - при БМВ може и да греша - но не си променям мнението!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: bmw 525DА черен пушек.
Ами личното мнение на баща ми, който е завършил 7- ми клас преди 55 години, е, че при всеки ремонт на готварската печка е нужно да остават по една шепа болтчета и шайби - иначе ремонтът не е качествен. После малко бие ток, не работят половината функции, но това не е важно за него. С ЕГР е същото - по-висок разход на студено, по-къс живот на турбината, но удоволствие от качествен и евтин ремонт. А и колата бега повече в ниските, което си е един вид "чип тунинг".
И от друга страна, поддържането на изправна турбина, например, също не е оферта - иска хубаво масло, подгряване на място, почистване и т.н.

И от друга страна, поддържането на изправна турбина, например, също не е оферта - иска хубаво масло, подгряване на място, почистване и т.н.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: bmw 525DА черен пушек.
Z3Ro* написа:Ами личното мнение на баща ми, който е завършил 7- ми клас преди 55 години, е, че при всеки ремонт на готварската печка е нужно да остават по една шепа болтчета и шайби - иначе ремонтът не е качествен. После малко бие ток, не работят половината функции, но това не е важно за него. С ЕГР е същото - по-висок разход на студено, по-къс живот на турбината, но удоволствие от качествен и евтин ремонт. А и колата бега повече в ниските, което си е един вид "чип тунинг".![]()
И от друга страна, поддържането на изправна турбина, например, също не е оферта - иска хубаво масло, подгряване на място, почистване и т.н.
Z3Ro - колега, изпратих малкия и мама да спят. Взел съм си тук некво бренди резЪрв, "Плиска" май - така пише на шишето.
Пуснал съм си някакви песни във В бокса на Джо Кокър и си разпускам. В памет на човека...
Ще пречиш ли или...

Заеби ЕГР- а, рязвал съм му жицата(когато е бил на дневен ред), защото не ми се дават по четери големи зелени(400) за глупости. Ако бачка, няма да си връзвам здрав пръст, чистя го и толкоз.
Познай, какво ще се случи с моят филтър на картерните газове, ако вземе да се бърка в "песента" на мотора на моят баварец???

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: bmw 525DА черен пушек.
Ми то това се прави с EGR-a, чисти се и толкоз.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани