Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Еее малко се увъртяхте
М5 е всичко друго, но не и бегачка. С известна сума може да се доближи до такава, но е доста тежка. Отделно в София с чисто нови гуми не може да си сложи конете на асфалта на 70% от булевардите и всеки ремапнат 3.0 дизел 4х4 е конкуренция до определена скорост. На магистралата вече си показва зъбите. Просто е перфектен избор между спорт и комфорт, каквато и е идеята на всяка М5.


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
In_Memoriam написа:Еее малко се увъртяхтеМ5 е всичко друго, но не и бегачка. С известна сума може да се доближи до такава, но е доста тежка. Отделно в София с чисто нови гуми не може да си сложи конете на асфалта на 70% от булевардите и всеки ремапнат 3.0 дизел 4х4 е конкуренция до определена скорост. На магистралата вече си показва зъбите. Просто е перфектен избор между спорт и комфорт, каквато и е идеята на всяка М5.
Аз го сравнявам с другите модели на Е39, то е ясно че и хюндай имат вече по-бързи модели от Е39 М5

- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
mad_presley написа:In_Memoriam написа:Еее малко се увъртяхтеМ5 е всичко друго, но не и бегачка. С известна сума може да се доближи до такава, но е доста тежка. Отделно в София с чисто нови гуми не може да си сложи конете на асфалта на 70% от булевардите и всеки ремапнат 3.0 дизел 4х4 е конкуренция до определена скорост. На магистралата вече си показва зъбите. Просто е перфектен избор между спорт и комфорт, каквато и е идеята на всяка М5.
Аз го сравнявам с другите модели на Е39, то е ясно че и хюндай имат вече по-бързи модели от Е39 М5
/офф
Е баш хюндай немат

Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Здравейте,
Едно кратко и непрофесионално мнение от мен, но все пак с впечатления от първа ръка.
Миналата година бях в същата дилема. Трябва да си направиш внимателно сметка колко километра на година ще караш тази кола. Ако караш по-малко от 20 000 км годишно, не виждам голяма полза от дизела поради две прости причини:
1. по-висока цена при закупуване (за да има вероятност колата да е поддържана);
2. по-скъпа поддръжка впоследствие;
Т.е. за да компенсираш разликата в цената при закупуване и обслужване с по-ниския разход, трябва да въртиш много километри.
От бензиновите двигатели ще се се огранича да коментирам само 520 (150к.с.) и 528 (193 к.с.), от които имам преки впечатления, аз карам 528, а баща ми 520.
Казваш, че за теб няма значение ускорението от 0-100, но ако караш двете коли, ще разбереш, че има. Разликата до 100 е над 2 секунди, а при еластичността над 100 е сигурно 2 минути
Да не говорим ако качиш няколко човека и 2-3 чанти в колата.
Важното в този случай е, не само мощността на 528 (защото има и още по-големи мотори), а това, че го постига при същия разход, да не кажа и малко по-нисък. Моят 528 извън града гори 7,5 л при 110-120 км/ч и 9 л при 150-160. По мое мнение това е отличен разход за луксозна кола на 15 г. и 300 000 км, разход който поне за мен обезсмисля слагането на газова уредба. И в допълнение - хубаво е да имаш 200 к.с. под капака, може никога да не ги ползваш всички, но нека са си там, не се знае в каква ситуация ще изпаднеш.
Друго основно предимство на 528 е, че обичайно този мотор върви с по-богато оборудване.
Та, както казах бях в твоята дилема и направих следното - хванах самолета, отидох на гости на една приятелка в Берлин, гледах обявите от региона 3-4 дни, харесах едно 528 с всички екстри за модела, спазарих го за 1900 Е, защото беше малко ръждиво, докарах си го, оправих си ръждите и си го карам вече 30 000 км само със смяна на масло. В случая е важно да се отбележи, че купих колата директно от собственик - ГЕРМАНЕЦ, и избягвах коли от търговци.
Това е единият разумен вариан и за теб, а другият е да дебнеш за нещо "читаво" из форума.
Един съвет от мен, щом толкова се чудиш, не се хвърляй на по-скъпите варианти, т.е. от последните - 2002-2003 г. Вземи си една от преди фейса със средно 2000-3000 лв по-евтина. В последствие ако решиш, винаги можеш да я продадеш и да вземеш по-нова. От друга страна ако имаш късмет с колата, няма да искаш да я сменяш, а пък фарове и стопове след фейса има колкото искаш
Аз извадих късмет с моята, много съм доволен, и съм решил да си я карам, докато съм готов да скоча направо на Е61.
И... не му мисли толкова, това е кола, а не жена... по-лесно е да я разкараш
Пожелавам ти късмет!
Едно кратко и непрофесионално мнение от мен, но все пак с впечатления от първа ръка.
Миналата година бях в същата дилема. Трябва да си направиш внимателно сметка колко километра на година ще караш тази кола. Ако караш по-малко от 20 000 км годишно, не виждам голяма полза от дизела поради две прости причини:
1. по-висока цена при закупуване (за да има вероятност колата да е поддържана);
2. по-скъпа поддръжка впоследствие;
Т.е. за да компенсираш разликата в цената при закупуване и обслужване с по-ниския разход, трябва да въртиш много километри.
От бензиновите двигатели ще се се огранича да коментирам само 520 (150к.с.) и 528 (193 к.с.), от които имам преки впечатления, аз карам 528, а баща ми 520.
Казваш, че за теб няма значение ускорението от 0-100, но ако караш двете коли, ще разбереш, че има. Разликата до 100 е над 2 секунди, а при еластичността над 100 е сигурно 2 минути

Важното в този случай е, не само мощността на 528 (защото има и още по-големи мотори), а това, че го постига при същия разход, да не кажа и малко по-нисък. Моят 528 извън града гори 7,5 л при 110-120 км/ч и 9 л при 150-160. По мое мнение това е отличен разход за луксозна кола на 15 г. и 300 000 км, разход който поне за мен обезсмисля слагането на газова уредба. И в допълнение - хубаво е да имаш 200 к.с. под капака, може никога да не ги ползваш всички, но нека са си там, не се знае в каква ситуация ще изпаднеш.
Друго основно предимство на 528 е, че обичайно този мотор върви с по-богато оборудване.
Та, както казах бях в твоята дилема и направих следното - хванах самолета, отидох на гости на една приятелка в Берлин, гледах обявите от региона 3-4 дни, харесах едно 528 с всички екстри за модела, спазарих го за 1900 Е, защото беше малко ръждиво, докарах си го, оправих си ръждите и си го карам вече 30 000 км само със смяна на масло. В случая е важно да се отбележи, че купих колата директно от собственик - ГЕРМАНЕЦ, и избягвах коли от търговци.
Това е единият разумен вариан и за теб, а другият е да дебнеш за нещо "читаво" из форума.
Един съвет от мен, щом толкова се чудиш, не се хвърляй на по-скъпите варианти, т.е. от последните - 2002-2003 г. Вземи си една от преди фейса със средно 2000-3000 лв по-евтина. В последствие ако решиш, винаги можеш да я продадеш и да вземеш по-нова. От друга страна ако имаш късмет с колата, няма да искаш да я сменяш, а пък фарове и стопове след фейса има колкото искаш

Аз извадих късмет с моята, много съм доволен, и съм решил да си я карам, докато съм готов да скоча направо на Е61.
И... не му мисли толкова, това е кола, а не жена... по-лесно е да я разкараш

Пожелавам ти късмет!
- venci_krumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 1.02.2011
- Местоположение: София, Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 530i
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Ако приемем, че всички бензинови шестаци са горе долу еднакви като подръжка, а разхода им зависи по-скоро от начина на каране, отколкото от обема, то най-добре е да си намериш най-големия от всички - 530и (м54б30). И без това ако колата е на бензин, то ще и ръгнеш газ, поне ще върви добре и има шанс да е по-малко изтормозена от предишна употреба.
Когато аз стоях пред тази дилема избрах 530и и вече 4 години и 130 хил км не съжалявам, че съм избрал точно тази кола.

Когато аз стоях пред тази дилема избрах 530и и вече 4 години и 130 хил км не съжалявам, че съм избрал точно тази кола.


- Kristiqn_3613
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 16.02.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 M52B20
- Мечтае да кара: M50B28Turbo
- Детайли за колата: Нищо особено
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Имам БМВ е36 320и със газов инджексион и ми дава доста приличен разход и понеже съм от провинцията и го карам по планини и завой и пак ми дава 10-13 на 100 но вече ми писна да карам е36 и искам е39 и съм се насочил към 528и пак с газов инджексион и се чудя дали и наистина разхода ще си остане същия :?
- динго
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530iA 2001
- Мечтае да кара: M5,X6
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
venci_krumov написа:Ако приемем, че всички бензинови шестаци са горе долу еднакви като подръжка, а разхода им зависи по-скоро от начина на каране, отколкото от обема, то най-добре е да си намериш най-големия от всички - 530и (м54б30). И без това ако колата е на бензин, то ще и ръгнеш газ, поне ще върви добре и има шанс да е по-малко изтормозена от предишна употреба.
Когато аз стоях пред тази дилема избрах 530и и вече 4 години и 130 хил км не съжалявам, че съм избрал точно тази кола.![]()




- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Пичове, колегата пуснал темата не се е вясвал 20 дена... 

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
larry_boy написа:Пичове, колегата пуснал темата не се е вясвал 20 дена...
важно е форума да върви



"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
larry_boy написа:Пичове, колегата пуснал темата не се е вясвал 20 дена...
Купил я е и й се радва.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- bobo1903
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.01.2010
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528 i
- Мечтае да кара: E60 М
- Детайли за колата: Black :D
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Kristiqn_3613 написа:Имам БМВ е36 320и със газов инджексион и ми дава доста приличен разход и понеже съм от провинцията и го карам по планини и завой и пак ми дава 10-13 на 100 но вече ми писна да карам е36 и искам е39 и съм се насочил към 528и пак с газов инджексион и се чудя дали и наистина разхода ще си остане същия :?
извънградско ми гори 10 с нормално каране на газ , а на бензин 8 . Градско почти двойно

- 6per40
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: "пъргава" 316-ка
- Мечтае да кара: IS-ka
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
Виждам, че колегата не е активен, но все пак ще напиша моята гледна точка, защото от няколко месеца минах по този път. Търсех семейна кола комби без значение марка, но с определени критерий. След много гледане на е39-ките от по 2500 до 3500лв видях моята. 520-ка 1997г нов внос комби на 3600лв с цялостна сервизна история и на реални 161 000км, което се провери многократно. На фона на всички останали е перфектна, но с дребни забележки . КОлата за 1 месец обслужване и всичко ми стъпи на 4800лв. Тези от по 2500 са кошове.
Относно избора на кола - за градско каране НЕ става. Много е голяма, няма парктроник и пред нас е най-голямата теснотия и я вкарвам с две, а понякога с три маневри. Няма никакъв ъгъл на завиване при маневри. Е30-ка съм карал много време и е 100 пъти по-маневрена. Друг минус е слабият мотор. Харчи колкото 528, ама не върви грам. Но аз я взех с цел семейна кола и фактът, че ускорява 2 секунди по-слабо от е30-ката ми не ми пречи. Друг минус са скърцащите врати и кори. Много е тежка и ако въртиш само градско не си заслужава.
Плюсовете - просторна, за годините си няма аналог като качество, екстри и поведение. За дълъг път е идеална. Моята е с нивомат и трябваше да се правят неща по него, за което благодаря на колегата ИЗРОДА, но вече всичко е наред. Задължително като я вземеш веднага мини на диагностика, като препоръчвам да го направиш преди да я купиш. За заключение - идеална кола за дълъг път и неудобна за изцяло градско каране.
Относно избора на кола - за градско каране НЕ става. Много е голяма, няма парктроник и пред нас е най-голямата теснотия и я вкарвам с две, а понякога с три маневри. Няма никакъв ъгъл на завиване при маневри. Е30-ка съм карал много време и е 100 пъти по-маневрена. Друг минус е слабият мотор. Харчи колкото 528, ама не върви грам. Но аз я взех с цел семейна кола и фактът, че ускорява 2 секунди по-слабо от е30-ката ми не ми пречи. Друг минус са скърцащите врати и кори. Много е тежка и ако въртиш само градско не си заслужава.
Плюсовете - просторна, за годините си няма аналог като качество, екстри и поведение. За дълъг път е идеална. Моята е с нивомат и трябваше да се правят неща по него, за което благодаря на колегата ИЗРОДА, но вече всичко е наред. Задължително като я вземеш веднага мини на диагностика, като препоръчвам да го направиш преди да я купиш. За заключение - идеална кола за дълъг път и неудобна за изцяло градско каране.
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: Препоръка за двигател на BMW 5 е39
За да не отварям нова тема, бихте ли дали мнение за този екземпляр: http://www.cars.bg/c920546 , макар че съм наясно че само по снимки трудно може да се даде категорично мнение.

73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани