Въпрос за вакуум маркучи 525 tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Въпрос за вакуум маркучи 525 tds
Здравейте колеги, тъй като до момента все още се опитвам да си оправя колата, защото някой преди мен сериозно си е експериментирал с инсталацията на двигателя, след смяната (заради отсъствие на буксата към клапана /може би е сензор/ от снимката) сега дойде ред на това да разбера дали маркучите към него са правилно свързани.
От снимките маркучите са свърани по следния начин :
1 - мап сензора към вакуум тръбата
2 - егр
3 - към всмукателните колектори
4 - към вакуум тръбата
От снимките маркучите са свърани по следния начин :
1 - мап сензора към вакуум тръбата
2 - егр
3 - към всмукателните колектори
4 - към вакуум тръбата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Въпрос за вакуум маркучи 525 tds
При мен мапа е свързан с номер 3 и колектора чрез тройник.Все пак мапа трябва да взима информация директно от колектора.А въпросната вакуум тръба не съм сигурен дали има вакуум в нея,защото при мен завършва с филтърче и дупка.
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос за вакуум маркучи 525 tds
Предполагам е вакуум тръба, защото започва от вакуум помпата, знам ли ? Иначе при теб мапа ако е свързан с тройник, тогава отвора във въпросната тръба би трябвало да остане празен ?
- saleene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
Re: Въпрос за вакуум маркучи 525 tds
Колега общо взето това е схемата на вакуума , дано успееш да се ориентираш .




- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос за вакуум маркучи 525 tds
Успях горе долу да се ориентирам, но филтърчето след номер 22 не е показано на къде отива. Най добре ще е някой колега направо да направи една две снимки или да опише подробно кое къде е, защото с тея 4 маркучи комбинации една камара
Иначе от схемата веднага забелязах някои разлики спрямо свързването на маркучите при мен.


Иначе от схемата веднага забелязах някои разлики спрямо свързването на маркучите при мен.
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: Въпрос за вакуум маркучи 525 tds
изхода на филтърчето си остава празно-отива в атмосферата-няма нищо към него 

Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос за вакуум маркучи 525 tds
Свързах ги така както трябва да са от снимката на колегата, а мап сензора към колекторите. Резултата е че автомобила умира, гасне, а от ауспуха пуши все едно се е запалил автомобила .... нямам абсолютно никакво обяснение за това. Възможно ли е тези резултати да идват от предварението на гнп-то от 19 градуса, което показа диагностиката ?
Иначе при свързването от моите снимки колата си върви горе долу, пуши си черно, отвреме навреме не и стига мощност, но си върви. Утре чакам да ми пристигне и другия дебитомер, защото сегашния имал нещо проблеми с филма и понеделник като се прибера във Видин ще го сложа, ще си купя и филтърче за маркуча, защото няма такова при мен и мисля да оставя гнп-то и дюзите за проверка .... вие какво бихте казали ?
Иначе при свързването от моите снимки колата си върви горе долу, пуши си черно, отвреме навреме не и стига мощност, но си върви. Утре чакам да ми пристигне и другия дебитомер, защото сегашния имал нещо проблеми с филма и понеделник като се прибера във Видин ще го сложа, ще си купя и филтърче за маркуча, защото няма такова при мен и мисля да оставя гнп-то и дюзите за проверка .... вие какво бихте казали ?
- saleene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Въпрос за вакуум маркучи 525 tds
От първата снимка червения маркуч (1) (номер 12 от схемата по-долу) трябва да заминава към вентила, който пуска вакуум към тампоните на двигателя (ако все още са такива).
Тръбата (4) трябва да заминава към трипътния вентил, който управлява ЕГР-а. На схемата която е посочил saleene се вижда как е свързан.
Мапа трябва директно да е свързан към всмукателния колектор - все пак той трябва да измерва налягането което прави турбината. Има си специална тръбичка за маркуча от долната страна на всмук. колектор.
На самия ЕГР има още един маркуч заминаващ надолу към главата, с по-голям диаметър е.

Тръбата (4) трябва да заминава към трипътния вентил, който управлява ЕГР-а. На схемата която е посочил saleene се вижда как е свързан.
Мапа трябва директно да е свързан към всмукателния колектор - все пак той трябва да измерва налягането което прави турбината. Има си специална тръбичка за маркуча от долната страна на всмук. колектор.
На самия ЕГР има още един маркуч заминаващ надолу към главата, с по-голям диаметър е.
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос за вакуум маркучи 525 tds
Аааха, значи на този маркуч не му е мястото на мап сензора. Сега да обощиме написаното дотук : Мап сензор-колектори ; от въпросния клапан горната тръбичка към вакуум тръбата; средната към егр-а; долната свободна с филтърче. Разглеждах снимки в гугъл на такива двигатели и на някои са им вързани и трите тръбички с някакви маркучи отиващи на някъде, но нищо не се вижда .... Каквото и да правя ще е след като се прибера, защото след като видях какви са последствията от правилното пренареждане на маркучите, имам чувството че след 5 км ще роди
Четох из форума относно количеството което трябва да се впръсква, а написаното бе 3,7-4 mg , при мен на диагностиката варираше между 6-7 mg


Четох из форума относно количеството което трябва да се впръсква, а написаното бе 3,7-4 mg , при мен на диагностиката варираше между 6-7 mg



- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос за вакуум маркучи 525 tds
Оправих колата, следвайки схемата навързах всичко и сега има много по-голяма разлика, вече и в ниските обороти има мощност, а във високите още повече. След 1-2 дни ще я кача на диагностика и ще видя какво ще покаже. Благодаря 

- yordanzhelev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 9.09.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525tds '98
- Мечтае да кара: F16
Re: Въпрос за вакуум маркучи 525 tds
Колега bong_666 ще е много полезно ако добавиш едно мнение с по-подробни инструкции и снимки какво точно си направил и кое къде се връзва.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос за вакуум маркучи 525 tds
bong_666 написа:Аааха, значи на този маркуч не му е мястото на мап сензора. Сега да обощиме написаното дотук : Мап сензор-колектори ; от въпросния клапан горната тръбичка към вакуум тръбата; средната към егр-а; долната свободна с филтърче. Разглеждах снимки в гугъл на такива двигатели и на някои са им вързани и трите тръбички с някакви маркучи отиващи на някъде, но нищо не се вижда .... Каквото и да правя ще е след като се прибера, защото след като видях какви са последствията от правилното пренареждане на маркучите, имам чувството че след 5 км ще роди![]()
Четох из форума относно количеството което трябва да се впръсква, а написаното бе 3,7-4 mg , при мен на диагностиката варираше между 6-7 mg![]()
![]()
Мислех, че е някаква случайна грешка- веднъж на един tds, току що вкаран от Германия, видях МАР сенсора, който трябва да измерва налягането направено от турбината, да е свързан, вместо към колектора, неизвестно защо към вакумната магистрала. Но изглежда това е някаква системна грешка.

Колега, наистина на по-стар двигател, е добре стойностите на впръсканото гориво да са 3-4mg, като е по-добре да са 3mg. Ако го направиш, ще усетиш повече от осезателна промяна в динамиката на колата.

Re: Въпрос за вакуум маркучи 525 tds
здравейте колеги прочетох темата беше много полезна реших и аз да проверя маркуча от колектора към мап-сензора беше се спекъл като камък и като го свалих и го надух беше задръстен и като го надух по силно почна да излизат капки масло но си беше заминал смених го с друг ,но колата я взех на скоро и все още няма номера за да я пробвам предполагам ,че ще има ефект
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос за вакуум маркучи 525 tds
В понеделник разглобявам колата и ще направя подробни снимки на всички маркучи, като ще посоча кой къде отива.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани