датчик за нивото на маслото в картера
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- stanimir_hristov
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
датчик за нивото на маслото в картера
ето го и премеждието ....отидох в сервиз за да ми регулират фаровете и смяна на крушки след около 5 минути борба с тях всичко си доиде на мястото ... и от тук нататака стана чудо... през тези 5 мин. колата беше само на контакт и на фарове опитах се да запаля не стана оказа се че е паднал акомулатора заредих го и запалих в момента които запалих светна лампата с акомулаторчето=тоес за зареждане на акомулатора .....бушона беше аут смених го ипак изгоря на третия път не изгоря но се запали колата оказа се че пушека идва от датчика на картера за иамерване на нивото на маслото шунтирах го ....но това което ме тревожи е че може ли да се кара колата без него и възможноли е всичко това което описах да е от този датчик или ще има някакъв друг проблем аман вече от ремонти ...благодаря ви за съдеиствието....
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- stanimir_hristov
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
колега то няма значение каде ще светне под или над минимума нали имаш още един датчик за маслото-тоес за налягането като не качи масло до клапаните и ще ти светне .......просто са се подсигурили от бмв ако не видиш едната лампа то другата ще я видиш
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
датчика за нивото на маслото е ръгнат в картера като х*й в п*тка
ако си на канал и погледнеш отдулу се вижда основата му. Хванат е с 3 болта към картера.
тои мери като е на контакт колата. има ли по малко масло от МИН светва на таблото жълта лампа - предупреждение. Може да запалиш и да видиш дали ще светне другата червена лампа за налягането. Дори и с ниво по малко от МИН има вероятност да има налягане на маслото. Ако няма налягане, то свети червената лампа - опастност за двигателя. Веднага трябва да го загасаиш.
Всички Е39 имат дачик за ниво (жълта лампа) и датчик за налягане на маслото (червена лампа) не зависимо малък, голям или без борд.

ако си на канал и погледнеш отдулу се вижда основата му. Хванат е с 3 болта към картера.
тои мери като е на контакт колата. има ли по малко масло от МИН светва на таблото жълта лампа - предупреждение. Може да запалиш и да видиш дали ще светне другата червена лампа за налягането. Дори и с ниво по малко от МИН има вероятност да има налягане на маслото. Ако няма налягане, то свети червената лампа - опастност за двигателя. Веднага трябва да го загасаиш.
Всички Е39 имат дачик за ниво (жълта лампа) и датчик за налягане на маслото (червена лампа) не зависимо малък, голям или без борд.


- alkapone777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 10.10.2011
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 xdrive
Re: датчик за нивото на маслото в картера
колеги моя е измъкнат-проблем ли е? без него нестава ли?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: датчик за нивото на маслото в картера
Този датчик в доста случаи (май над полвината които съм виждал) не работи. Нов във дару май беше около 250 кинта. На ИНПА си излиза като грешка, нещо от сорта на - thermal oil level defect
PS:
No Start Caused by Faulty Oil Level Switch
Model:
BMW E39 (5series) with M52 engine, BMW E46 (3 series) Vehicles up to November 1998
Complaint:
The vehicle will not start, there is no crank. It may also be noticed that there is no transmission range display in the Instrument Cluster. The charge indicator lamp flickers or is permanently on. The oil level switch is stored in the Instrument Cluster (E46). Fuse 15 or Fuse 30 is blown.
This is due to a faulty oil level switch which causes the fuse to blow so there is a loss of input to EWS from the Transmission Range Switch.
Remedy:
-If Fuse 15 or Fuse 30 is blown then install a new fuse (7.5A), turn the ignition to attempt to start the engine.
-If the fuse blows again, disconnect the Oil Level Switch at the plug connector.
Install a new fuse and start the engine.
-If the engine starts, and the range display is shown in the Instrument Cluster then replace the Oil Level Switch.
In order to confirm a defective switch then use a DVM to check the resistance between the pins of the 3 pin connector. If the switch is good it should measure infinite resistance between any 2 pins in the connector.
PS:
No Start Caused by Faulty Oil Level Switch
Model:
BMW E39 (5series) with M52 engine, BMW E46 (3 series) Vehicles up to November 1998
Complaint:
The vehicle will not start, there is no crank. It may also be noticed that there is no transmission range display in the Instrument Cluster. The charge indicator lamp flickers or is permanently on. The oil level switch is stored in the Instrument Cluster (E46). Fuse 15 or Fuse 30 is blown.
This is due to a faulty oil level switch which causes the fuse to blow so there is a loss of input to EWS from the Transmission Range Switch.
Remedy:
-If Fuse 15 or Fuse 30 is blown then install a new fuse (7.5A), turn the ignition to attempt to start the engine.
-If the fuse blows again, disconnect the Oil Level Switch at the plug connector.
Install a new fuse and start the engine.
-If the engine starts, and the range display is shown in the Instrument Cluster then replace the Oil Level Switch.
In order to confirm a defective switch then use a DVM to check the resistance between the pins of the 3 pin connector. If the switch is good it should measure infinite resistance between any 2 pins in the connector.
- nakoye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.07.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
- Мечтае да кара: дълго и безаварийно колицата.
Re: датчик за нивото на маслото в картера
Колеги и аз да попитам, понякога като загася двигателя, на таблото ми се появява, че нивото на маслото ми е ниско, обаче го проверих и нивото му е в на милиметър от мах. та в този ред на мисли какво може да е проблема. До момента ми се е появявало това съобщение 2 пъти но нивото е добре. Какво може да е. Някой има ли идея на какъв принцип работи този датчик? 

Re: датчик за нивото на маслото в картера
Споко,и при мен е така от няколко месеца-изписва на таблото да проверя нивото на маслото и веднага след това второ съобщение,че сензора за ниво има дефект......(за коли с голям борд),на табло с малък борд компютър нищо не пише,само светва една жълта лампа ниско долу в лявата част!
Почти съм убеден,че със сваляне и "почистване" няма да се оправи проблема!
Работи на принципа на нивомер,има 3 кабела -плюс,минус и сигнал!
http://wds.spaghetticoder.org/us/svg/sp ... .svg?m=e39
Номенклатурен номер :12617508002
Описание :СЕНЗОР НИВО МАСЛО
Ед.цена (с ДДС) 286.22 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Провери по начина който е постнал Пламен малко по-нагоре и виж късмета си
Почти съм убеден,че със сваляне и "почистване" няма да се оправи проблема!
Работи на принципа на нивомер,има 3 кабела -плюс,минус и сигнал!
http://wds.spaghetticoder.org/us/svg/sp ... .svg?m=e39
Номенклатурен номер :12617508002
Описание :СЕНЗОР НИВО МАСЛО
Ед.цена (с ДДС) 286.22 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Провери по начина който е постнал Пламен малко по-нагоре и виж късмета си

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: датчик за нивото на маслото в картера
Здравейте! Извинявам се, че ще попитам тук, но не намерих инфо. Та при мен проблемът е, че ми показва от скритото меню Oil Temp -48 градуса постоянно. С големия борд съм, грешки не излизат с Инпа. Мисълта ми е комбиниран ли е този сензор за ниво на маслото или някъде другаде има такъв за температурата? Търсих и в РеалОем, но намерих още само този за налягане на маслото... 

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: датчик за нивото на маслото в картера
Никой ли няма идея откъде таблото взима инфо за температурата на маслото...? 

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани