Проблем с Табло,Радио,Мигачи...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с Табло,Радио,Мигачи...
MikeTyson написа:Здравейте. След посещение при майстор се оказа че е изгоряло СД-то, веднага щом го откачи заработи всичко. За колегата по горе радиото е bussines cd MID, че преди отговорих малко детски. Та някой ако продава такова работещо да пише на ЛС.
П.С. Трябва ли да търся някое специално СД има ли кодове или нещо друго което да гледам преди да купувам или всички СД за БМВ с МИД стават за мен.
Всичко от Е39 и Е53 ще стане без проблем.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с Табло,Радио,Мигачи...
Това не го препоръчвам, защото няма да реши проблема.
комуникацията е така изградена, че при дефектиране на който и да е от тях, той бива игнориран от останалите с цел да не пречи "забива" комуникацията.
В случая разкачането на модулите, няма да даде точна диагноза, да не говорим, че те са пръснати из цялата кола и ще падне доста разглобяване. Това, което води до описания от колегата проблем е окъсяване на K и I-bus шините, но се получва само при колите с големия борд - IKE High version. При тези, които са с малкия борд дори има физическа връзка между въпросните шини.
Толкова с диагностиката по телефона.
Колегата, това се отнася до всички колеги, които пишат във форума, да каже от къде е, за да може някой да му се притече на помощ.[/quote]
Тъй като колегата беше доста подробен в насоките си, ще обясни ли точно на кой пин има К-Bus в бизнес музиката за да окъси с I-bus???

комуникацията е така изградена, че при дефектиране на който и да е от тях, той бива игнориран от останалите с цел да не пречи "забива" комуникацията.

В случая разкачането на модулите, няма да даде точна диагноза, да не говорим, че те са пръснати из цялата кола и ще падне доста разглобяване. Това, което води до описания от колегата проблем е окъсяване на K и I-bus шините, но се получва само при колите с големия борд - IKE High version. При тези, които са с малкия борд дори има физическа връзка между въпросните шини.



Толкова с диагностиката по телефона.
Колегата, това се отнася до всички колеги, които пишат във форума, да каже от къде е, за да може някой да му се притече на помощ.[/quote]


Тъй като колегата беше доста подробен в насоките си, ще обясни ли точно на кой пин има К-Bus в бизнес музиката за да окъси с I-bus???
Последна промяна Atsalov на 05 Ное 2014, 23:49, променена общо 1 път
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с Табло,Радио,Мигачи...
Колега Atsalov, на мен ли говориш?
Ако е така, защо си позволяваш да ме обиждаш, изпозвайки разни емотикони като коментари на изречения от мои постове? Защо си позволяваш да обиждаш някой, който дори не познаваш? Позволяваш си да обиждаш някой, за чиито знания и умения нямаш ни най-малка представа. Позволяваш си да се присмиваш на твърденията на човек, които са 100% истина, а нямаш никаква представа от конфигурацията на комуникационните линии (шини) в Е38 и Е39!
Отношението ти е меко казано обидно и непристойно! Аз лично няма да търпя подобно поведение и държа да ми се извиниш.
П.П. "окаси" се пише окъси и никъде не съм написал, че има К-Bus в бизнес музиката. Написах, че при тези, които са с малкия борд дори има физическа връзка между К и I-bus шините.
Ако е така, защо си позволяваш да ме обиждаш, изпозвайки разни емотикони като коментари на изречения от мои постове? Защо си позволяваш да обиждаш някой, който дори не познаваш? Позволяваш си да обиждаш някой, за чиито знания и умения нямаш ни най-малка представа. Позволяваш си да се присмиваш на твърденията на човек, които са 100% истина, а нямаш никаква представа от конфигурацията на комуникационните линии (шини) в Е38 и Е39!
Отношението ти е меко казано обидно и непристойно! Аз лично няма да търпя подобно поведение и държа да ми се извиниш.
П.П. "окаси" се пише окъси и никъде не съм написал, че има К-Bus в бизнес музиката. Написах, че при тези, които са с малкия борд дори има физическа връзка между К и I-bus шините.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани