525D Студен старт. Пушек.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: 525D Студен старт. Пушек.
Това с претрисането съм го пропуснал при четенето. А и питащият не бе уточнил точният цвят на пушека.
Все пак ти благодаря, че си отделил време, да извадиш препратка към друг под форум Е46 , в подкрепа на твърдението ми относно работата на подгревната система при дизеловите мотори.
P.s. Да попитам - Ако човека има 1 или 2 заминали свещи, как закачането на диагностика ще му покаже коя/и са проблемните?
Все пак ти благодаря, че си отделил време, да извадиш препратка към друг под форум Е46 , в подкрепа на твърдението ми относно работата на подгревната система при дизеловите мотори.

P.s. Да попитам - Ако човека има 1 или 2 заминали свещи, как закачането на диагностика ще му покаже коя/и са проблемните?
- Traian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.01.2014
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525D
Re: 525D Студен старт. Пушек.
Ясно , ще бягам да я закача на диагностика. Благодаря ви за мненията



- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 525D Студен старт. Пушек.
larry_boy написа:........
P.s. Да попитам - Ако човека има 1 или 2 заминали свещи, как закачането на диагностика ще му покаже коя/и са проблемните?
Като запалиш, през Инпата може да се ориентираш за това, на кой цилиндър свещта е изгоряла, като гледаш 'engine roughness' показанията. Иначе за най-сигурно с мултицет...

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: 525D Студен старт. Пушек.
Колеги,
Препоръчвам ви да сменяте свещите комплект! Като марка най-добър вариант е BERU.
Ако искате безпроблемно палене, липса на пушеци и проблеми - смяна на всички заедно.
Това все пак не е изгоряла крушка да я завиваш и развиваш когато ти падне.
Отваряш сменяш свещите и гарнитурките на колекторите, затваряш и си караш безпроблемно автомобила.
Успех
Препоръчвам ви да сменяте свещите комплект! Като марка най-добър вариант е BERU.
Ако искате безпроблемно палене, липса на пушеци и проблеми - смяна на всички заедно.
Това все пак не е изгоряла крушка да я завиваш и развиваш когато ти падне.
Отваряш сменяш свещите и гарнитурките на колекторите, затваряш и си караш безпроблемно автомобила.
Успех
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: 525D Студен старт. Пушек.
Какви пари излиза смяната на всички свещи?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: 525D Студен старт. Пушек.
totopz написа:Какви пари излиза смяната на всички свещи?
Една свещ БЕРУ излиза между 22-25 лева (зависи колко цилиндъра си).
Хубаво е да се сменят уплътненията на смукателния колектор 30-40 лева струват.
За смяна - според майстора, 30-40 лева.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани