Ниско налягане на масло m52b20
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Ниско налягане на масло m52b20
Проблем: на празен ход свети лампичката за ниско налягане на маслото. Светва когато мотора е загрял.
Какво е направено до сега:
Смяна на маслото с кастрол 10в40, няма ефект
Смяна маслен филтър, няма ефект
Смяна на датчика, няма ефект
Мерене на налягането с манометър - 0,9 на празен ход при подавяне на газ 4 бара
Сваляне на маслената помпа - никакви луфтове нито пук запушвания по цедката и т.н
Сваляне на биален лагер, по думите на майстора няма износване чак толкова
Мотора работи без никакви шумове, тропания и такива, няма загуба на мощ нито пък пипа маслото
Идеи?
Това което не съм направил е смяна на о рингове около масления филтър. По чужди форуми споменават и за връзка с ваноса но нз
Какво е направено до сега:
Смяна на маслото с кастрол 10в40, няма ефект
Смяна маслен филтър, няма ефект
Смяна на датчика, няма ефект
Мерене на налягането с манометър - 0,9 на празен ход при подавяне на газ 4 бара
Сваляне на маслената помпа - никакви луфтове нито пук запушвания по цедката и т.н
Сваляне на биален лагер, по думите на майстора няма износване чак толкова
Мотора работи без никакви шумове, тропания и такива, няма загуба на мощ нито пък пипа маслото
Идеи?
Това което не съм направил е смяна на о рингове около масления филтър. По чужди форуми споменават и за връзка с ваноса но нз
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Ниско налягане на масло m52b20
Един колега ей така си игра доста време с един голф. Смени лагери, сваля помпата два пъти за оглед. Всичко изглеждаше перфектно. Накрая склони клиента да купят нова помпа и всичко си дойде на място. Казвам го като да се има на ум само, не че при теб задължително ще се окаже така.
Re: Ниско налягане на масло m52b20
twake написа:Проблем: на празен ход свети лампичката за ниско налягане на маслото. Светва когато мотора е загрял.
Какво е направено до сега:
Смяна на маслото с кастрол 10в40, няма ефект
Смяна маслен филтър, няма ефект
Смяна на датчика, няма ефект
Мерене на налягането с манометър - 0,9 на празен ход при подавяне на газ 4 бара
Сваляне на маслената помпа - никакви луфтове нито пук запушвания по цедката и т.н
Сваляне на биален лагер, по думите на майстора няма износване чак толкова
Мотора работи без никакви шумове, тропания и такива, няма загуба на мощ нито пък пипа маслото
Идеи?
Това което не съм направил е смяна на о рингове около масления филтър. По чужди форуми споменават и за връзка с ваноса но нз
Датчика нов ли го купи?
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Ниско налягане на масло m52b20
a като натиснеш леко газчица проблема изчезва ли ? Тези 0,9 бара ми се струва малко за нормален ход на мотор?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Ниско налягане на масло m52b20
Моето М52 като загрее държи точно 1 бар на празен ход. И скача също до 4к при форсаж.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ниско налягане на масло m52b20
hacker4eto1 написа:a като натиснеш леко газчица проблема изчезва ли ? Тези 0,9 бара ми се струва малко за нормален ход на мотор?
Колега, има определени стойности, на които трябва да отговаря системата и не се преценява по предположение.
Според предписанията на БМВ:
- минимално налягане на празен ход, при загрят двигател- 0.5бара
- регулируемо налягане- 4 бара
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Ниско налягане на масло m52b20
това, което направих днес:
Маркуча към клапана на картерните газове му се беше извадил гумения пръстен от страната на клапана. (по принцип няма връзка с налягането това но един колега тък беше написал че след смяната на клапана проблема с лампата не се появил)
ръчках я 30 мин и лампа не светна
Маркуча към клапана на картерните газове му се беше извадил гумения пръстен от страната на клапана. (по принцип няма връзка с налягането това но един колега тък беше написал че след смяната на клапана проблема с лампата не се появил)
ръчках я 30 мин и лампа не светна
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Ниско налягане на масло m52b20
0,5 bar
Мерех го с 3 различни манометри ,като единият беше проверен в специална лаборатория, като при мен налягането е това.
при 92 градуса на мотора маслото е 5В30 сменяно преди 2000к.

а след доста каране и закачане отново спадна до 1,4бар.
На 2000 оборота съм на 2 бара на 4000 оборота съм 4 бара.

Това 0,5 бара при време за смяна на маслото ли трябва да ми падне на толкова ?

Мерех го с 3 различни манометри ,като единият беше проверен в специална лаборатория, като при мен налягането е това.
при 92 градуса на мотора маслото е 5В30 сменяно преди 2000к.

а след доста каране и закачане отново спадна до 1,4бар.
На 2000 оборота съм на 2 бара на 4000 оборота съм 4 бара.

Това 0,5 бара при време за смяна на маслото ли трябва да ми падне на толкова ?

- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Ниско налягане на масло m52b20
Продължих да я карам днес цял ден - лампата не светна.
Другото, което направих днес но забравих да го напиша е че извадих този маркуч:

Изчистих го, и го сложих отново. Двете работи който съм направил не мога да си го обясня по какъв начин може да влияят на налягането и защо ще карат лампичката да свети но.... Пак ще пиша до ден,два като покарам още.
Другото, което направих днес но забравих да го напиша е че извадих този маркуч:

Изчистих го, и го сложих отново. Двете работи който съм направил не мога да си го обясня по какъв начин може да влияят на налягането и защо ще карат лампичката да свети но.... Пак ще пиша до ден,два като покарам още.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани