Проблем със сервотроника
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Проблем със сервотроника
Здравейте колеги от известно време хидравликата ми прави магарий нямам загуби на флуид помпата не вие, като цяло проблема се характеризира в това,че ако реша да тръгна от място с навит волан и доста газ примерно от 3000 оборота след самото тръгване хидраликата ми изчезва (докато не паднат оборотите и скороста) при нормално каране в същия диапазон от обороти 3/4-5000 нямам прболеми.Като цяло съм нарочил клапата на сервотроника за магарийте на диагностика ходя при човек който наистина знае какво прави но не съм се сетил да го питам но грешки не е имало.Като цяло въпросите ми са:
1 нормално ли е такава загуба на хидравликата (убеден съм че не е, но нека споделят колеги)
2 Крие ли някакви рискове откачането на буксата на въпростната гад идеята е да пробвам ако имам проблема отново да се насоча към помпа или ролка
3 На какво може да се дължи тази загуба на хидравликата при нормално каране волана ми е мек при по високи скорости се втвърдява както трябва да е карал съм 39 с и без севотроник достатачно екземпляри да си изкарам извод че волана ми е сравнително по мек при потегляне и градско каране
1 нормално ли е такава загуба на хидравликата (убеден съм че не е, но нека споделят колеги)
2 Крие ли някакви рискове откачането на буксата на въпростната гад идеята е да пробвам ако имам проблема отново да се насоча към помпа или ролка
3 На какво може да се дължи тази загуба на хидравликата при нормално каране волана ми е мек при по високи скорости се втвърдява както трябва да е карал съм 39 с и без севотроник достатачно екземпляри да си изкарам извод че волана ми е сравнително по мек при потегляне и градско каране

- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Проблем със сервотроника
Conqueror написа:ако реша да тръгна от място с навит волан и доста газ примерно от 3000 оборота
А в това време ASC-то изключено ли е...?!?

- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Проблем със сервотроника
с и без асц е същата работа скоростомера отчита правилно и хидравликата изчезва напълно със две ръце едвам го завъртам, подобен проблем нямам със скорости от 50-170

- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Проблем със сервотроника
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10
Номер 1 Н(32411134770) от схемата но е регулатор на налягането за разтоварващ никаде нищо не съм видял.И идеята ми е ако изкарам буксата би трябвало да остане в някво средно положение(авариен режим) и ако проблема изчезне да се поръчва нов или другата крайност да търся проблема другаде
Номер 1 Н(32411134770) от схемата но е регулатор на налягането за разтоварващ никаде нищо не съм видял.И идеята ми е ако изкарам буксата би трябвало да остане в някво средно положение(авариен режим) и ако проблема изчезне да се поръчва нов или другата крайност да търся проблема другаде

- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Проблем със сервотроника
http://www.ecstuning.com/ES54519/ така изглежда визуално колко кабела влизат в буксата не мога да определя но не вярвам да са повече от 2 заради дебелината на сноп-а

- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Проблем със сервотроника
Има развитие но лошото е че поражда нови въпроси, понеже декември миналата зима изхвърлих летните гуми и март месец свалих зимите и сложих едни времянки които са били зимни 2003 година, докато си намеря джанти който да ми харесват... както и да е в момента в който предницата изгуби сцепление хидравликата изчезва.
Въпроса ми как разбира мръсната гад, със спирачка или без поднесе ли предницата хидравлика няма даже ми се вижда по твърд волана от колкото ако е изгасен мотора ....
Просто ми е любопитно от къде взема данни гадината?
Въпроса ми как разбира мръсната гад, със спирачка или без поднесе ли предницата хидравлика няма даже ми се вижда по твърд волана от колкото ако е изгасен мотора ....
Просто ми е любопитно от къде взема данни гадината?

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани