Запитване за климатроник(Разгадано)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Запитване за климатроник(Разгадано)
Иска ми се и аз да попитам нещо по повод перката гледах някъде , че през инпа може да се пусне принудително може ли някой да покаже или обясни от къде и всеки път ли трябва да тръгва.
При мен проблема е аналогичен перката за климатика моята, която е монтирана на колата е като заяла много трудно се върти влагам много сила като се опитам за я завъртя на ръка. Преди около месец купих същата за Е39 с 4 пина моята и тя е с резистори закачих я само на буксата за да пробвам ще тръгне ли , но уви и новата(стара ) не тръгна изчаках около 15 мин някъде на място но не тръгва.
Следователно си мисля , че на новата(втора употреба ) може да са заминали резисторите или да имам проблем с бушоните.Ако става въпрос за бушоните ( кои и къде точно се намират) за да ги проверя. И има ли начин перката да се извади без да се сваля бронята ?
Ще черпя много за информацията

При мен проблема е аналогичен перката за климатика моята, която е монтирана на колата е като заяла много трудно се върти влагам много сила като се опитам за я завъртя на ръка. Преди около месец купих същата за Е39 с 4 пина моята и тя е с резистори закачих я само на буксата за да пробвам ще тръгне ли , но уви и новата(стара ) не тръгна изчаках около 15 мин някъде на място но не тръгва.
Следователно си мисля , че на новата(втора употреба ) може да са заминали резисторите или да имам проблем с бушоните.Ако става въпрос за бушоните ( кои и къде точно се намират) за да ги проверя. И има ли начин перката да се извади без да се сваля бронята ?
Ще черпя много за информацията


- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Запитване за климатроник(Разгадано)
Перката неможе да се свали без да се махне бронята...това упражнение съм го правил около 100 пъти
,поне накрая спрях да махам и фаровете
.За бушони, под жабката има един голям бушон,мисля беше 75А провери него...няма как да го объркаш.А щом влагаш сила за да завъртиш твоята значи нещо е спекла (я са се отлепили четки или нещо друго) сравни новата(втора употреба) с твоята... за да изключиш варианта за бушони или други проблеми,а да го локализираш само към перка направи следното: с един кабел хващаш + от двигателя и - от купето и пробваш всяка степен и на двете перки... ето ти схема.Успех!


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ivo_vachkov88
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.02.2014
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е39 525TDS
Re: Запитване за климатроник(Разгадано)
Колега, при мен бе същото( имам в предвид свистенето, което чуваш при пускане ). При мен се оказа теч от единия вентил и съответно спадащо количество на фреона. Успех!
- Traian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.01.2014
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525D
Re: Запитване за климатроник(Разгадано)
При мен уж го оправиха - ще видим като отида след седмица на оглед за течове и такива неща 

34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани