Дебитомер - Е 39 - 528 И - 1998

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 25.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: 528

Дебитомер - Е 39 - 528 И - 1998

Мнение от stoian01 » 16 Яну 2014, 23:33

Здравейте Колеги, аз имам 528 И - 1998 г. и днес на тест ми откриха грешка и съответно проблем с дебитомера !

Проблема ми се появи тази зимата, като сутрин при първо палене колата запалва и работи перфектно около 3 секунди след което за почва да се дави, задъхва и гасне, необходимо е да е запаля 2-3 пъти или да подам внимателно газ и задържа на около 2000 оборота около минута докато загрее, след което при потегляне се замисля и задъхва леко !
След като загрее на около 80 градуса , няма проблем с паленето и вървенето през целия ден и така до следващата сутрин.

Питането ми е, какво ще посъветвате:
- има ли възможност (върши ли работа) със специален почистващ спрей да се напръска и почисти Дебитомера или по добре да се смени с нов? Неприятното е че нов е около 800 лева !
- ако карам така - това влия е ли на мощноста и разхода на гориво ?
- втора употреба добър варянт ли е или по добре нов дебитомер-оригинален или аналог на Хелла и Сименс, ?

Поздрави: Стоян

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: Дебитомер - Е 39 - 528 И - 1998

Мнение от Conqueror » 17 Яну 2014, 10:53

Спрея е да го почистиш ако е зацапан и неработи добре ако изощо не работи ......По добре нов ако не ти се дават пари търси 2ра злоупотреба от твоя град сменяш на студено и ако се оправи вземай.Оказва влияние реално си в авариен режим тей като при неработещ дебитомер компютъра не може да следи количеството въздух :wave:


П.П понякога се случва и проблема да е по трасето не в дебитомера да не се окаже че сменяш нещо което работи ....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Дебитомер - Е 39 - 528 И - 1998

Мнение от dr.peshev » 17 Яну 2014, 11:06

По-добре откачи клемата на дебитомера, за да не се мъчи сутрин колата, а направо да си влиза в авариен режим!Ще ти запише грешка!
Първо чистиш със спрей!Ако нямаш под ръка специален, става и с карбораторен-не е препоръчително, но щом е тръгнал,не си струва!
Дебитомер на старо е 100 лева
Нов дебитомер си вземи Сименс за 400-500лв
Оригинален , трябва да си луд да вземеш!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Дебитомер - Е 39 - 528 И - 1998

Мнение от zvetiko » 17 Яну 2014, 13:35

stoian01 написа:Здравейте Колеги, аз имам 528 И - 1998 г. и днес на тест ми откриха грешка и съответно проблем с дебитомера !

Проблема ми се появи тази зимата, като сутрин при първо палене колата запалва и работи перфектно около 3 секунди след което за почва да се дави, задъхва и гасне, необходимо е да е запаля 2-3 пъти или да подам внимателно газ и задържа на около 2000 оборота около минута докато загрее, след което при потегляне се замисля и задъхва леко !
След като загрее на около 80 градуса , няма проблем с паленето и вървенето през целия ден и така до следващата сутрин.

Питането ми е, какво ще посъветвате:
- има ли възможност (върши ли работа) със специален почистващ спрей да се напръска и почисти Дебитомера или по добре да се смени с нов? Неприятното е че нов е около 800 лева !
- ако карам така - това влия е ли на мощноста и разхода на гориво ?
- втора употреба добър варянт ли е или по добре нов дебитомер-оригинален или аналог на Хелла и Сименс, ?

Поздрави: Стоян


Колега, това, което описваш не ми прилича да е от масметъра, освен ако е забил на максимални стойности. За да си 100% сигурен трябва да се види сигнала му- така ще се разбере и дали не е, както казва колегата Conqueror нещо по трасето. Другият вариант е както те съветва колегата dr.peshev- да извадиш буксата и да видиш как ще се държи двигателя, макар, че понякога грешката от изключването на работещ датчик, може да компенсира до някаква степен истинската грешка на дефектният и да се получи някакво подобрение в работата на двигателя.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 25.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: 528

Re: Дебитомер - Е 39 - 528 И - 1998

Мнение от stoian01 » 20 Фев 2014, 2:09

Здравейте колеги, благодаря за отговора, казаха ми да сменя температурен датчик и го смених, тъй като подавал инфо към компютъра и сутрин имало значение каква е темературата на блока и охладителната течност, колата сега е по добре но и времето е по топло и проблема го има отново но не е токлова силно изразен.
Отчете ми грешка и в дебитомера която е изчистихме , след което карах колата и отново направихме диагностика, грешката в дебитимера НЕ СЕ БЕШЕ записала отново.
Дугата седмица отново съм на тест за да се види има ли нови грешки и т.н.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 3.01.2010
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E39 528 i
Мечтае да кара: E60 М
Детайли за колата: Black :D

Re: Дебитомер - Е 39 - 528 И - 1998

Мнение от bobo1903 » 09 Апр 2014, 18:29

Здравейте колеги , първо се извинявам ,че ще използвам темата на колегата за да не отворя нова тема ще попитам директно тук , а и не намерих конкретна тема за дроселова клапа на е39 528и 97' .
На диагностика майстора каза ,че дроселовата клапа му давала грешка , изчисти я , каза да я почистим със спрей. НЕ му вярвам ,че им разбира мн на тези работи , а също така и ваноса беше с грешка и нея я изчисти .
Та въпросите :
1. Какви са следствията при повреден датчик д.клапа, скъпа ли е ? Майстора не беше конкретен дали е от датчика или клапата,струва ли си да се почисти със спрей ?
2. Ваноса щом отчита грешка има ли риск да отвори по-голям проблем ?

Ще се радвам някой ,ако сподели мнение какво да правя ,че съм си патил от майстори и не им вярвам .
С поздрави .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Дебитомер - Е 39 - 528 И - 1998

Мнение от zvetiko » 10 Апр 2014, 10:21

bobo1903 написа:Здравейте колеги , първо се извинявам ,че ще използвам темата на колегата за да не отворя нова тема ще попитам директно тук , а и не намерих конкретна тема за дроселова клапа на е39 528и 97' .
На диагностика майстора каза ,че дроселовата клапа му давала грешка , изчисти я , каза да я почистим със спрей. НЕ му вярвам ,че им разбира мн на тези работи , а също така и ваноса беше с грешка и нея я изчисти .
Та въпросите :
1. Какви са следствията при повреден датчик д.клапа, скъпа ли е ? Майстора не беше конкретен дали е от датчика или клапата,струва ли си да се почисти със спрей ?
2. Ваноса щом отчита грешка има ли риск да отвори по-голям проблем ?

Ще се радвам някой ,ако сподели мнение какво да правя ,че съм си патил от майстори и не им вярвам .
С поздрави .


Последиците от повреден датчик д.клапа може да са неправилно поддържане на празни обороти, да се подава повече или по-малко от необходимото гориво, което ще се изрази в "забиване" на двигателя при определено положение на педала на газта и други. ;) Втора ръка може да се намери за 30-40лв, но трябва да се провери сигнала и дали е правилен. При отваряне на датчика за почистване, почти винаги се доповрежда или се оправя за кратко време, така, че по-добре не си губи времето.
По отношение на ваноса не пишеш какъв е проблема с него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 3.01.2010
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E39 528 i
Мечтае да кара: E60 М
Детайли за колата: Black :D

Re: Дебитомер - Е 39 - 528 И - 1998

Мнение от bobo1903 » 10 Апр 2014, 17:13

zvetiko написа:
bobo1903 написа:Здравейте колеги , първо се извинявам ,че ще използвам темата на колегата за да не отворя нова тема ще попитам директно тук , а и не намерих конкретна тема за дроселова клапа на е39 528и 97' .
На диагностика майстора каза ,че дроселовата клапа му давала грешка , изчисти я , каза да я почистим със спрей. НЕ му вярвам ,че им разбира мн на тези работи , а също така и ваноса беше с грешка и нея я изчисти .
Та въпросите :
1. Какви са следствията при повреден датчик д.клапа, скъпа ли е ? Майстора не беше конкретен дали е от датчика или клапата,струва ли си да се почисти със спрей ?
2. Ваноса щом отчита грешка има ли риск да отвори по-голям проблем ?

Ще се радвам някой ,ако сподели мнение какво да правя ,че съм си патил от майстори и не им вярвам .
С поздрави .


Последиците от повреден датчик д.клапа може да са неправилно поддържане на празни обороти, да се подава повече или по-малко от необходимото гориво, което ще се изрази в "забиване" на двигателя при определено положение на педала на газта и други. ;) Втора ръка може да се намери за 30-40лв, но трябва да се провери сигнала и дали е правилен. При отваряне на датчика за почистване, почти винаги се доповрежда или се оправя за кратко време, така, че по-добре не си губи времето.
По отношение на ваноса не пишеш какъв е проблема с него.


Колата е без ГИ , само на бензин.
Видимо колата няма никакви проблеми с обороти студена/топла нито на празен ход нито забиване , поддържа си 750 оборота.
Единствено може и да е нормално(2.8/6 цилиндура не съм карал друга да сравня) , но според мен е съмнтиелно когато на сводобна дигна обороти и следователно при падането падат плавно. Това го прави и при сутрин когато запали оборотите стигат до 2000-2500 и незнам дали е нормално.
Майстора единствено каза ,че има грешка и със спрея щяло да се оправи , а за ваноса ичистил грешката 2 пъти вече

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook