M52 изгасва и не пали- част 2
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
M52 изгасва и не пали- част 2
Здравейте! Тъй като вече нещата излизат извън границите на разумното, бих бил блгодарен на всякакъв вид помощ 
Ето какъв е случаят:
Колата, както е в движение, изгасва. След това понякога пали, понякога не. След 10-20мин. запалва и все едно нищо не е било. Обикновено го прави по веднъж на ден
Принципно има газов инжекцион, то там търсих и повредата, но накрая го разкачих електрически, бензиновите дюзи ги вързах към ЕКУ-то на колата и проблемът временно изчезна. Тъкмо се зарадвах, че съм открил камъчето и вчера пак!
При диагностика с ИНПА не се откриват грешки, дори и в момент, когато колата не пали! Това ме навежда на мисълта за липса на гориво. Сменен е датчик колянов вал( два различни нови) и датчик разпределителен вал. Сменена е и бензиновата помпа с нова. Не се откриват грешки и при работата на EWS-a.
- Възможно ли е някое реле да прави проблем, а да не го хваща компютъра?
- Възможно ли е да се вземе само ЕКУ за проба, без смяна и на EWS, ключове и т.н.?
- Има ли някой майстор/ елкон във форума, на когото му се занимава с проблем със спорадичен характер?
- Като краен вариант, знаете ли някоя морга във Варна, изкупуваща БМВ-та, да отивам и да го хвърлям там, че вече много взе да ми писва

Ето какъв е случаят:
Колата, както е в движение, изгасва. След това понякога пали, понякога не. След 10-20мин. запалва и все едно нищо не е било. Обикновено го прави по веднъж на ден

При диагностика с ИНПА не се откриват грешки, дори и в момент, когато колата не пали! Това ме навежда на мисълта за липса на гориво. Сменен е датчик колянов вал( два различни нови) и датчик разпределителен вал. Сменена е и бензиновата помпа с нова. Не се откриват грешки и при работата на EWS-a.
- Възможно ли е някое реле да прави проблем, а да не го хваща компютъра?
- Възможно ли е да се вземе само ЕКУ за проба, без смяна и на EWS, ключове и т.н.?
- Има ли някой майстор/ елкон във форума, на когото му се занимава с проблем със спорадичен характер?
- Като краен вариант, знаете ли някоя морга във Варна, изкупуваща БМВ-та, да отивам и да го хвърлям там, че вече много взе да ми писва

- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: M52 изгасва и не пали- част 2
1. Датчик колянов вал оригинален(от представителя) ли купи или автърмаркет от фирми за авточасти. Този датчик + ламбда сондите се купуват само оригинални - те си заслужават парите.
2. Диагностиката ти ли си я правиш? Защо не отидеш другаде за второ мнение. Малко ми е странно колата да е мъртвец, пък да няма никакви записани грешки (поне един missfire за цвят да има).
2. Диагностиката ти ли си я правиш? Защо не отидеш другаде за второ мнение. Малко ми е странно колата да е мъртвец, пък да няма никакви записани грешки (поне един missfire за цвят да има).
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
Re: M52 изгасва и не пали- част 2
Колега, по повод датчиците смених един втора употреба и два VDO нови, но са купени от колега от форума. Не би ли трябвало да излязат като грешка ако е от тях? Другото което ми прави впечатление, че при работещ ДВГ ако изключа датчика на колянов вал, двигателя се разтриса, но не угасва. Пробвах да го запаля от изгасено състояние- запалва. Не ми се вярва да е от него!
А за диагностиката, ако има някой, който му се занимава почивните дни, добре дошъл
Лошото е, че като видят АГУ и елконаджиите бягат, а пък газмените не разбират много от диагностики.
Следващото, което подмених днес, е релето на ЕКУ-то. Ако проблема е в него, ще излиза ли на диагностика? Времето ще покаже!
А за диагностиката, ако има някой, който му се занимава почивните дни, добре дошъл

Следващото, което подмених днес, е релето на ЕКУ-то. Ако проблема е в него, ще излиза ли на диагностика? Времето ще покаже!
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: M52 изгасва и не пали- част 2
Датчика на коляновия вал тактува работата на целия инжекцион. Момент на впръскване, на подаване на искра и т.н. Грешка ще записва ако е прекъснат или окъсил. Той може да си работи като цяло, но примерно да дава сигнал с по-ниска амплитуда и/или да "изпуска" импулс. Това тотално може да обърка впръскването и запалването, и да задави колата с гориво, и съответно да не можеш да я запалиш веднага.
Пробвал ли си да я запалиш с изключен датчик колянов и рапределителен вал.
Питах те, от каде си го купил, защото миналата година приятел с 520 чак от третия път оцели правилния датчик. А преди това комшията с ягуара смени една щайга ламбда сонди преди да си купи от мотофое.
Пробвал ли си да я запалиш с изключен датчик колянов и рапределителен вал.
Питах те, от каде си го купил, защото миналата година приятел с 520 чак от третия път оцели правилния датчик. А преди това комшията с ягуара смени една щайга ламбда сонди преди да си купи от мотофое.
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
Re: M52 изгасва и не пали- част 2
Принципно си много прав за оригиналните части! Накрая може и нещо такова да се получи. Пробвал съм в момент, в който колата не пали, да откача датчик на колянов вал и нищо не се променя. Иначе си пали без него. Има ли някой представа, ако взема ЕКУ от друга кола, имащо същия номер, дали ще запали или трябва ЕВС също? Гледам, продават от кола без имобилайзер, та може направо на него да се спра за пробата. В момента чакаме да свърши деня, колата да си 'почине' и утре с нови сили да проверим дали проблемът все пак не е бил в релето на ЕКУ. Не съм проверявал при разкачането на релето има ли записана грешка, защото го правих на запален ДВГ. Ако няма, може и от него да се окаже.
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
Re: M52 изгасва и не пали- част 2
Днес колата работи идеално! Без изгасвания и чудесии! Само не знам дали да се радвам, дали да страдам
Чета тука по разни английски форуми и проблем с ДМЕ релето дава същите симптоми. Именно релето, което вчера аз смених. Разликата е, че на диагностика им изкарва доста грешки, общо взето на всичко, що е на това реле. При мен обаче грешки няма
Малко е рано да се радвам, но следващите дни ще покажат.



Чета тука по разни английски форуми и проблем с ДМЕ релето дава същите симптоми. Именно релето, което вчера аз смених. Разликата е, че на диагностика им изкарва доста грешки, общо взето на всичко, що е на това реле. При мен обаче грешки няма

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани