M52 изгасва и не пали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
M52 изгасва и не пали
Здравейте, Колеги! Явно съм в период за ремонти, но след стартер и ръчна, както и една семеринга, сега е ред на един много неприятен проблем. Става въпрос за изгасване по време на движение. Колата го прави най-много по един път на ден
Някъде преди нормалното загряване( съдейки по стрелката), но извън синята зона. Какво се забелязва:
- изгасва, след което определено време върти на стартер, но не запалва.
- обикновено става при работа на празен ход
- след известно време се оправя сама
- правих си диагностика с ИНПА и няма никакви грешки записани
- датчик колянов вал е сменен с чисто нов, както и с втора употреба за проба- резултата е същия
Интересно е, че докат търсех проблема, колата позагря и изгасна. Тогава ИНПА-та изкара грешки ignition coil cyl#. и после изредени цилиндрите 1-6. След малко обаче, когато колата запали нормално, тези грешки бяха изчезнали сами ?!
Трябва да отбележа, че има монтиран газов инжекцион БРЦ, като почвам да си мисля, че проблемът е от него. При запален двигател, изключвайки неговата букса, следва гаснене по абсолютно същия начин. Може и да е съвпадение.
Всякакви съвети и насоки ще са ми от полза, че с това самооправяне е много гадно. Ще съм благодарен също и ако ме насочите към накой кадърен елконаджия/ газаджия във Варна, на когото ще му се занимава да търси подобни проблеми. Благодаря предварително на отзовалите се!
П.С. Всъщност основното питане е от какво може да не пали един М52, което да не се записва като грешка, като изключим датчика на колянов вал?

- изгасва, след което определено време върти на стартер, но не запалва.
- обикновено става при работа на празен ход
- след известно време се оправя сама
- правих си диагностика с ИНПА и няма никакви грешки записани
- датчик колянов вал е сменен с чисто нов, както и с втора употреба за проба- резултата е същия
Интересно е, че докат търсех проблема, колата позагря и изгасна. Тогава ИНПА-та изкара грешки ignition coil cyl#. и после изредени цилиндрите 1-6. След малко обаче, когато колата запали нормално, тези грешки бяха изчезнали сами ?!
Трябва да отбележа, че има монтиран газов инжекцион БРЦ, като почвам да си мисля, че проблемът е от него. При запален двигател, изключвайки неговата букса, следва гаснене по абсолютно същия начин. Може и да е съвпадение.
Всякакви съвети и насоки ще са ми от полза, че с това самооправяне е много гадно. Ще съм благодарен също и ако ме насочите към накой кадърен елконаджия/ газаджия във Варна, на когото ще му се занимава да търси подобни проблеми. Благодаря предварително на отзовалите се!
П.С. Всъщност основното питане е от какво може да не пали един М52, което да не се записва като грешка, като изключим датчика на колянов вал?
Последна промяна ivan_krilov на 22 Фев 2014, 20:03, променена общо 1 път
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: M52 изгасва и не пали
Колега що не махнеш бушоните за газовото да пробваш малко на бензин дали ще го прави този проблем...
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
Re: M52 изгасва и не пали
И аз това се каня да направя. Само остава да ги намеря къде се намират тези бушони. Интересно дали колата въобще ще върви без бушоните на газовото. Гледам му тука схемата и се чудя какво толкова прекъсва, че при разкачането му да изгасва колата? Предполагам за инжекторите, но може да има и нещо друго. Определено обаче проблемите са от него и затова колата не ги хваща като неизправност, поне така си мисля. Май към газаджия ще трябва да се насоча, но проблема е, че във Варна за БРЦ няа официален представител, май?!
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
Re: M52 изгасва и не пали
Днес най-накрая проблемът беше отстранен
)) Оказа се, че няма бензин, т.е. дюзите остават изключени от компютъра на газовото, но има залъгаки и затова не е излизала грешка. Едно бързо даване на късо( за късмет бяха на отделна букса) и колата запали на бензин. Сега остава да измисля нов компютър или ремонт на този, а може би изцяло махане на газта, че и без това ме дразни!

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани