Разход газ инж. 520 i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Разход газ инж. 520 i
За автомат с тоя мотор харчи добре!
Аз наскоро взех 520 автомат, и си харчи за тоя малък мотор и тежкото купе, но моята е с програмиран чип и върви една идея повече!
Аз наскоро взех 520 автомат, и си харчи за тоя малък мотор и тежкото купе, но моята е с програмиран чип и върви една идея повече!
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: Разход газ инж. 520 i
Conqueror написа:stoian01 написа:Аз сън с 528 I и градско разхода ми е между 20 и 24 на 100 газ, а извънградско е между 11 и 14 в зависимост от шофирането , незнам дали е нормално.
Газовия инжекцион ми е Фобус 1 с бързи рейки и усилиен изпарител маджик3
колега ако не са ти поникнали още 2 цилиндъра разхода ти е висок
Не братле. Нищо допълнително не ни пониква в колите...
Аз също съм с ГИ Фобос-1 и редуктор Magic III.
Проблемът идва от редуктора.
Страшен отпадък е тоя Magic....
Непрекъснато си губи налягането и колата ляга на пътя като малко дете и немърда.
Имам чувството, че пружината е направена от тинол и позагрееш ли я малко се размеква като дъвка.
На моменти като натъсна съединителя при маневра, директно гасне.
Познай дали под чашника не ми седи едно шестограмче...
До колегата stoian01.
Братле , иди си закачи ГИ на диагностика и виж колко ти е делта Р газ...
Толова ги намразих тия чехи покрай Magic III...



- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Разход газ инж. 520 i
Странна работа... И при мене на Меджика налягането взе много да мърда
Отначало сякаш беше ОК ама сега, като го позагледах, се изненадах - пада по половин бар (500 милибара) Делта P-то. А уж трябваше да е железен. Та се чудя да го връщам ли, да го разхвърлям ли да го правя?...
П.П.: Даже ми дойде на акъла дали да не отворя отзад сондата в бутилката, за да видя цедката как е, че на 2к км се наложи да сменям филтърчето на течната фаза преди изпарителя. Викам си: Да не би от сондата да не може да дойде бързо газта при смачкване на педала поради запушване на цедката.

П.П.: Даже ми дойде на акъла дали да не отворя отзад сондата в бутилката, за да видя цедката как е, че на 2к км се наложи да сменям филтърчето на течната фаза преди изпарителя. Викам си: Да не би от сондата да не може да дойде бързо газта при смачкване на педала поради запушване на цедката.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Разход газ инж. 520 i
Vik написа:Conqueror написа:stoian01 написа:Аз сън с 528 I и градско разхода ми е между 20 и 24 на 100 газ, а извънградско е между 11 и 14 в зависимост от шофирането , незнам дали е нормално.
Газовия инжекцион ми е Фобус 1 с бързи рейки и усилиен изпарител маджик3
колега ако не са ти поникнали още 2 цилиндъра разхода ти е висок
Не братле. Нищо допълнително не ни пониква в колите...
Аз също съм с ГИ Фобос-1 и редуктор Magic III.
Проблемът идва от редуктора.
Страшен отпадък е тоя Magic....
Непрекъснато си губи налягането и колата ляга на пътя като малко дете и немърда.
Имам чувството, че пружината е направена от тинол и позагрееш ли я малко се размеква като дъвка.
На моменти като натъсна съединителя при маневра, директно гасне.
Познай дали под чашника не ми седи едно шестограмче...
До колегата stoian01.
Братле , иди си закачи ГИ на диагностика и виж колко ти е делта Р газ...
Толова ги намразих тия чехи покрай Magic III...![]()
![]()
Не съм съгласен с теб. Специално за държане на налягане и "хранене" Маджика е перфектен. При мен от 1300мБар с пъла газ до изключватели не ми пада под 1000мБар. Проблема, който забелязвам е, че не загрява доре газта. Поне с едни 15С е по-ниска от това, което на мен ми се иска да бъде.
Друг е въпроса, че като всяко нещо в БГ, което се окаже читаво и се продава, търговците почват да търсят варянт за поевтиняване на себесойноста му с цел по-голяма печалба и от там всяка следваща партида става по-зле. Не казвам, че е тъкъв случая, но все пак този изпарител е проектиран и произвеждан(оригинално) в западна европа, а негови копия (произведени в китай) има масово разпространени в Турция.
- MegaByte
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 14.02.2010
- Местоположение: Blagoevgrad
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i/99г.
Re: Разход газ инж. 520 i
520 i / 99г. в града - 10.2 извън 8.7
в софия, бензин
в софия, бензин
Гледам наляво - няма никой, поглеждам надясно - идват още


- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Разход газ инж. 520 i
Колега с каква газова си та докарваш 10 разход в София?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: Разход газ инж. 520 i
Mоите наблюдения върху меджик-а водят до топлинна деформация в пружината - при загряването (90+ 'С) от водата, омеква и понеже е под напрежение, при изстиване възприема напрегнатото състояние. По просто казано, силата й става по-малка. Направих следния експеримент - на края на пружината откъм мембраната натиках гайка с периферия за да увелича допълнително хода (дължината) на пружината. Ефектът не трая повече от месец. В момента, при развит регулатор на налягането до край, мотора се тресе и иска да изскочи от колата. Превключваш на бензин и се кротва и започва да мърка.
По думите на мой познат от Фобос, има дефектиращи редуктори, на които:
1. пружината омеква заради използвания материал
2. месинговото стебло (шибър-а) което е свързано с мембраната понеже е плътно парче от което стърчат само гумените О-пръстени има вероятност да се разшири и да запъне в алуминиевият корпус. Тогава, преди да изстине можеш да си регулираш налягането колкото искаш или докато не ти омръзне.
Поради горните два дефекта, чехите били направили и ремонтни комплекти, при които:
1. пружината е от друга сплав (влага се само в нови редуктори и не е в ремонтния комплект);
2. месинговото стебло (шибър-а) което е свързано с мембраната вече е профилирано.
3. ремонтния комплект съдържа всички гумени О-пръстени на редуктора + мембрана G-Flex.
Първия ми редуктор Magic-III беше партида от август 2012. беше пълен провал. Смених го гаранционно с друг от октомври 2013 - отново пълен shit!
Споменатия ремонтен комплект го има почти на всякъде за около 25 лева.
На сайта на hlpropan.cz имат няколко вида ремонтни комплекти, като от тях "логично" в БГ има само един...
Говоря за тези http://www.hlpropan.cz/catalog/p%C5%99%C3%ADslu%C5%A1enstv%C3%AD?items_per_page=20&page=1&language=en
Home » Products » Reducers » accessories
code 2016
code 2017
code 2018
Ако някой има желание може да пробваме колективна поръчка.
Поздрави!
По думите на мой познат от Фобос, има дефектиращи редуктори, на които:
1. пружината омеква заради използвания материал
2. месинговото стебло (шибър-а) което е свързано с мембраната понеже е плътно парче от което стърчат само гумените О-пръстени има вероятност да се разшири и да запъне в алуминиевият корпус. Тогава, преди да изстине можеш да си регулираш налягането колкото искаш или докато не ти омръзне.
Поради горните два дефекта, чехите били направили и ремонтни комплекти, при които:
1. пружината е от друга сплав (влага се само в нови редуктори и не е в ремонтния комплект);
2. месинговото стебло (шибър-а) което е свързано с мембраната вече е профилирано.
3. ремонтния комплект съдържа всички гумени О-пръстени на редуктора + мембрана G-Flex.
Първия ми редуктор Magic-III беше партида от август 2012. беше пълен провал. Смених го гаранционно с друг от октомври 2013 - отново пълен shit!
Споменатия ремонтен комплект го има почти на всякъде за около 25 лева.
На сайта на hlpropan.cz имат няколко вида ремонтни комплекти, като от тях "логично" в БГ има само един...
Говоря за тези http://www.hlpropan.cz/catalog/p%C5%99%C3%ADslu%C5%A1enstv%C3%AD?items_per_page=20&page=1&language=en
Home » Products » Reducers » accessories
code 2016
code 2017
code 2018
Ако някой има желание може да пробваме колективна поръчка.
Поздрави!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Разход газ инж. 520 i
Нищо му няма на межика. Отворете го и почистете таю където върви буталцето. Аз му капвам и малко масло ,следтова е перфектен. Досега несъм.видял с пружините проблем но буталата са заяждали още в кутията. Моя работи на 90 градуса на водата и 60 изпарена,държи се мъжки а е от 2011.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Разход газ инж. 520 i
Колеги ,този меджик ме заинтригува ,аз съм с полски газ инж ,, стаг ,,-май беше ,и изпарител томасето -ако може някой на кратко да ми обясни за тоя редуктор ,намалява разхода ли или какво -моля да ме извините за некомпетентноста
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Разход газ инж. 520 i
GEORGBMW написа:Колеги ,този меджик ме заинтригува ,аз съм с полски газ инж ,, стаг ,,-май беше ,и изпарител томасето -ако може някой на кратко да ми обясни за тоя редуктор ,намалява разхода ли или какво -моля да ме извините за некомпетентноста
Изпарител като изпарител. Вместо да монтирам два изпарителя(Томасето) аз имам един Маджик. На мен ми харесва, че е малък, удобен за монтаж и храни добре, без да му пропада налягането и да пререгулира. Надежноста му обаче си е под въпрос. Аз първо бях със стария модел но той дефектира(почна да надува газ във водната с-ма), смениха ми го гаранционно с новия модел и вече 22к км нямам проблем.
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани