bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
.
Последна промяна spacepl на 04 Сеп 2013, 23:31, променена общо 1 път
- venceslav_04
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i
- Мечтае да кара: BMW F01
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
Колега аз не съм и правил никакви настройки, така както съм я купил така я карам, настройките са и правени в Италия. Утре ще отида приказвам с познат, който се занимава с такива работи, но дано настройки да не значат "удушаване".
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
Ами почти задължително може да означава удушаване, но понякога то има положителен ефект. Не винаги като е пусната повече газ означава, че колата трябва да върви повече. Точно обратното колата гори повече а вървежът никакъв го няма.
Обаче ако се обедни много сместа тогава има вероятност да прегрееш клапаните и главата. Може много да ти обеднят сместа и колата да тръгне много добре но ще работи на по висока температура на изгорелите газове, което може да доведе до това прегряване.
Като цяло това е по-проблемно за по новите олекотени двигатели, на които клапаните им се правят от разни смеси само и само да могат да са леки. От там и проблема с прегорелите клапани. Не вярвам обаче един М52 мотор да има чак такъв проблем с повишените температури на газовете. Единствено ламбда сондата може да се обади от високата температура.
Първото по което ще разбереш обеднената смес е това, че ауспуха ще стане като керемида. Но ако колата върви добре с бедна смес въобще не трябва да те притеснява.
Евентуално нарочно да е завишен разхода на газ ако няма поставен емулатор на Ламбда сондата. От там тя да може да отчита близки стойности като при работа на бензин и да не записва грешки. Евентуално ако няма поставени емулатори при правилна настройка на газ може да ти светне чек енджин-а.
Обаче ако се обедни много сместа тогава има вероятност да прегрееш клапаните и главата. Може много да ти обеднят сместа и колата да тръгне много добре но ще работи на по висока температура на изгорелите газове, което може да доведе до това прегряване.
Като цяло това е по-проблемно за по новите олекотени двигатели, на които клапаните им се правят от разни смеси само и само да могат да са леки. От там и проблема с прегорелите клапани. Не вярвам обаче един М52 мотор да има чак такъв проблем с повишените температури на газовете. Единствено ламбда сондата може да се обади от високата температура.
Първото по което ще разбереш обеднената смес е това, че ауспуха ще стане като керемида. Но ако колата върви добре с бедна смес въобще не трябва да те притеснява.
Евентуално нарочно да е завишен разхода на газ ако няма поставен емулатор на Ламбда сондата. От там тя да може да отчита близки стойности като при работа на бензин и да не записва грешки. Евентуално ако няма поставени емулатори при правилна настройка на газ може да ти светне чек енджин-а.
- batgecko
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46
- Мечтае да кара: BMW
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
А колеги на Е46 с двигател м43б19 някой нещо да е чувал за обикновенна газова или колекторите и на него са пластмасови??
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
spacepl написа:venceslav_04 написа:Здравейте. Бях обещал да ви кажа колко е средния разход като го засека, е засякох го - 13 литра на 100 с 4 човека в колата с пуснат климатроник и със скорост на движение 100-140.
Отиди пак да ти направят настройки. При мен на стария мотор (2,0) ми даваше 8,5-9,5 извън града с кола пълна с багаж + жена + дете. Вчера 28-цата ми даде 13/100 газ пак при същата конфигурация на товар, но като се има предвид, че директно свалих колектора от стария мотор и го сложих на 28-цата. Настройка е правена само колкото да може да работи, че със старата настройка не можеше да държи тихи обороти. Тия дни ще ида да ми разпробият дюзите като за 2,8 (сега са на 1,8мм трябва да са на 2,2) и да направим настройка и ще пиша какъв е разхода.
Е, то с обикновена газова какво кой знае настройки може да направи - освен да отпуши притока на газ, да вдигне разхода, за вървежа не е сигурно.
Колега, не поемай рискове! Караш висок клас кола, искаш да ти е тънко, няма лошо /и аз искам /, слагай ГИ, че после много скъпо и боли.
При мен разхода на газ / с ГИ / по магистралата при 130 - 140 и с климатик е 10/100. Свалял съм и под 9/100 при скорост 100-110/ч сам в купето, но това си е само експеримент!


- kostadin kuzev
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.04.2012
- Пол: Мъж
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
аз сам с обикновена метанова система колега.така е купих колата слагана е в италиа.ланди ренцо,е уредбата гарми трешти,и немогат да е настроиат.така си е карам оште,вече 3 години.слагаи ГИ.
- Kystantin
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.10.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520i
- Мечтае да кара: 645ci
- Детайли за колата: Бандитка
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
Аз миналата година си купих една е39 германка, като си я докарах сложих ГИ Романо и вече 8к без грижи, не е гръмнала нито веднъж, вървенето е същото, в джоба има стинки за кафе 

- Krastev90
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 11.08.2013
- Местоположение: България
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20
- Мечтае да кара: безплатно
- Детайли за колата: Сиво комби
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
ГИ
Е39 м52б20ту комби ръчка.
София-17/100 пикови часове.
Извънградско с 100км/ч-9-10л/100
160км/ч-12,5л/100
Няма разлика от вървежа на бензин( стига газта да не свършва)

Е39 м52б20ту комби ръчка.
София-17/100 пикови часове.
Извънградско с 100км/ч-9-10л/100
160км/ч-12,5л/100
Няма разлика от вървежа на бензин( стига газта да не свършва)
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
Недей колега, правилно те е посъветвал един от колегите,при тези пластмасови колектори не бъди до там евреин с тия икономии,само газов инжекцион ,а относно нивото на гориво -бензин ,добре е една трета от резервоара да е пълен ,нито прекалено много гориво да има ,нито прекалено малко-прекалено много не е добре ,защото не е добре да застоява бензина -вадели сме бензинови помпи на коли на хора дето са си признали ,че дълго време си е стояло по голямо количество бензин-направо мъркучи, съединения -разложени и станали на локум-а за прекалено малкото гориво ,по горе колегата каза какво става с помпата ,при мен е обикновено на около една трета -стреми се да не я оставяш да ти свети резервата ,това е ,успех
- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба
колеги аз сам с м52б20 ГИ и сам доволен много сменям си редовно филтрите на газта и виздушният и си карам немам никви проблеми с 10 лева на цена 1,30 минавам 80 км като пали на бензин и като мине синята зона прехвърля на газ
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани