Въпрос генератор и свещи 525тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- bocho123321
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 21.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525tds
Въпрос генератор и свещи 525тдс
Колата е Е39 525 тдс 98година комби.Амумулатора е 100А 800- стартов ток на 1 година.Взеха да ми жълтеят лампите в купето и реших да замеря генератора и акумулатора.Пуснах лап топа (с ИНПА) и ми показа 13.4 , а волтажа беше 12.4.Отидох в сервиз там ми казаха , че генератора зареждал нормално 14 (аз ли греша или той незнам).Замерванията както от мен така и от служителя са правени без включени консуматори.Та въпроса ми е трябва ли да сменя релето на генератора и какво бихте ме посъветвали да взема?
Искам да попитам за подгряващите свещи.Сутрин когато запаля колата има едно притрисане за около 4-5 секунди , после като загрее няма този проблем с паленето.Какви свещи бихте ми препоръчали?
Благодаря ви предварително
Искам да попитам за подгряващите свещи.Сутрин когато запаля колата има едно притрисане за около 4-5 секунди , после като загрее няма този проблем с паленето.Какви свещи бихте ми препоръчали?
Благодаря ви предварително

- bocho123321
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 21.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525tds
Re: Въпрос генератор и свещи 525тдс
посъветвайте ме нещо
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Въпрос генератор и свещи 525тдс
Относно притрисането след палене: защо си мислиш, че това притрисане е в резултат на свещи? Моята като беше останала с 1-2 здрави свещи много трудно палеше, но след като запали веднъж мотора си работеше нормално. Според мен трябва да потърсиш проблема другаде... дюза/и, гнп и порциите нафта и т.н.
За алтернатора: къде мерите волтажа - на акомулатора или на клемите на самия алтернатор? ИНПА-та допускам, че може да има извесни отклонения. Акомулатора добре ли е зареден - малко(пренебрежимо) по-голям е от такъв какъвто трябва да е, но това мисля, че не е проблем. Достатъчно ли караш колата за да се зареди акомулатора, че ако палиш колата за по 2-3-4км. по няколко пъти на ден, акомулатора постепенно ще се изтощи и лампите ще жълтеят.
За алтернатора: къде мерите волтажа - на акомулатора или на клемите на самия алтернатор? ИНПА-та допускам, че може да има извесни отклонения. Акомулатора добре ли е зареден - малко(пренебрежимо) по-голям е от такъв какъвто трябва да е, но това мисля, че не е проблем. Достатъчно ли караш колата за да се зареди акомулатора, че ако палиш колата за по 2-3-4км. по няколко пъти на ден, акомулатора постепенно ще се изтощи и лампите ще жълтеят.
- bocho123321
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 21.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525tds
Re: Въпрос генератор и свещи 525тдс
Помислих че може да са свещи , защото го прави само студена и само зимата.
Генератора го замерваше на клеймите.
Колко км трябва да се кара , за да се възтанови тока?
Генератора го замерваше на клеймите.
Колко км трябва да се кара , за да се възтанови тока?
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Въпрос генератор и свещи 525тдс
То е много относително колко км трябва, по-скоро времето е важно... зависи и колко консуматори са пуснати. Пробвай да заредиш акомулатора на зарядно - 24 часа на нисък ампераж и след това ще си покаже дали е от акомулатора.
Свещите подгряват и лятото - много по-кратко време, но подгряват при първо палене.
Свещите подгряват и лятото - много по-кратко време, но подгряват при първо палене.
- bocho123321
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 21.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525tds
Re: Въпрос генератор и свещи 525тдс
Благодаря ти!
Темата може да бъде заключена
Темата може да бъде заключена
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]