540i - от къде да търся?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: 540i - от къде да търся?

Мнение от larry_boy » 02 Яну 2014, 21:08

След като дядо Коледа ме награди с "МЕЧО" - БМВ / 540. На 30.12 дядо мраз ми донесе и вторият син - Светослав!!! :bchug: :bchug: :bchug: Явно много съм слушал...

Та на темата..

Смятам, че грешите, в твърдението - V8 на 15 години е на 200 000 км.+. Никой не ходи с V8 на работа, до офиса и т.н. Дори и в Англия!!!!( Няколко дена след като ми взе Мечо, братовчеда си върна прекрасното 530Д на 20 месеца от лизинг!!! - защото не може братовчеда който е водопроводчик, да кара по бърза кола от него и си взе М5 на 7 години... :banghead: ) Само и само да има едни 220 коня повече... и какво..... сега има един пасат 1.9 с който ходи на фитнес и до клиниката, а М5 само за пичеловка. А е зъболекар!!! не реди гипс картон, или да лови риба там.

Понеже темата я следят и други с v8, бих отправил 2-3 въпроса и към тях. Какво мислите за газифицирането... защо във форума намирам само - -1 за гас, гас - никога, метан - никога???

Дайте някоя цена която сте платинли за "честите" болежки при БМВ 5 сетия с V8.

Така наречената ВЕЧНА скоростна кутия автомат - наистина ли е вечна....

И на последно място, но не и по значение... Как сутрин да вземам ключът за ФИАТА и да отида с него до родилното или на работа, когато там лежи и ключът на МЕЧО.... :dunno: :dunno: :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Re: 540i - от къде да търся?

Мнение от xela » 03 Яну 2014, 0:34

omegaart написа:
xela написа:Искам само да кажа, на тези които имат мерак да си взимат V8, ПОМНЕТЕ че веригата също е консуматив! И като си вземете една 12-18 годишна кола, тя е карана преди вас. И не е карана само 150х км. Особено ако е пълна с екстри. Те хората не си купуват такива коли да им правят по 2-3х км на година, веднъж до морето и на ски.

За това, че не смених веригата с ролките и обтегачите, дадох още 6к лева!


Е то е задълже да смени гарнитурите капаци на клапаните и от там може се поотвори се видят веригите и бананите , за да се знае дали е сменяно някога :)

Разбира се, че може. Но аз го написах заради сетнешния акъл на българина. Както стана й в моя случай :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: 540i - от къде да търся?

Мнение от gentata » 03 Яну 2014, 0:35

От капаците на клапаните почти нищо не се вижда от ангренажа - надолу водачи, обтегачи и т.н. Единственото което би могло да се види е част от веригите и колко се е разтегнал хидравличния обтегач на голямата верига. От този обтегач би могло да се съди какво е останало от пластмасовата част на обтегача. Слаба старана си му е на този двигател ангренажа. Тъй като незнам как би могло да се провери състоянието му преди покупката (освен ако има как колата да е далеч от очите на продавача за ден преди покупката), ревизията е задължителна за да е спокоен вече собственика (след евентуалната покупка) на М62.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 7.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M62B44

Re: 540i - от къде да търся?

Мнение от anttonev » 03 Яну 2014, 10:49

Гарнитурите на капаците, някой спомена по горе цена от по 100-тина лева на гарнитура, а колко струва обслужването на веригата, с всичките ѝ прилежащи части? Разхвърля ли се предницата, барабар с бронята, за да се смени? Ходите ли в сервиз за тази процедура, или сами си я правите?

Честита нова година!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: 540i - от къде да търся?

Мнение от omegaart » 03 Яну 2014, 12:32

gentata написа:От капаците на клапаните почти нищо не се вижда от ангренажа - надолу водачи, обтегачи и т.н. Единственото което би могло да се види е част от веригите и колко се е разтегнал хидравличния обтегач на голямата верига. От този обтегач би могло да се съди какво е останало от пластмасовата част на обтегача. Слаба старана си му е на този двигател ангренажа. Тъй като незнам как би могло да се провери състоянието му преди покупката (освен ако има как колата да е далеч от очите на продавача за ден преди покупката), ревизията е задължителна за да е спокоен вече собственика (след евентуалната покупка) на М62.


Ми то свалиш ли капаците на клапаните е леко глупаво да не погледнеш какво е състоянието на веригите при положение , че трябва да се свалят само 2 капака

номер 1 и 2
Изображение

Да не говорим , че и там гарнитурите се опичат и протичат също.

И ако си ептен фанатик може си оправиш всичките гарнитури и на долната част което си е почти сменяне на веригата , но при мен веригите и всичко вътре се оказа ново ОЕМ-ско ( не от както е произведена колата ). Просто случих на поддържана кола и за сега продължавам да си я поддържам както трябва , че с тая кола компромис не върви.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: 540i - от къде да търся?

Мнение от Convertible » 03 Яну 2014, 23:32

Лари, мойте уважения, ма си гледай синчето, да ти е живо и здраво :bchug:
остави 8ците и си си карай фиата...
така по темата.
аз имам около 40к ма 8мак в пета серия, като половината от годината (зимата) ми е основна кола.
досега по мотора 2 датчика на разпределителните валове и съединител без маховик.
но дадох доста пари когато купих колата. и не съжалявам нито миг. ;)
интересно според мен ще е Джовани да каже каква е разликата между *40 и М5, защото съм почти сигурен,
че освен данъка е много по - добре да караш WBS, особено, ако 40ката е автомат :mhihi:
та моят съвет е - търси запазена и подържана кола, макар и малко по - скъпа :D
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: 540i - от къде да търся?

Мнение от In_Memoriam » 03 Яну 2014, 23:45

Convertible написа:Лари, мойте уважения, ма си гледай синчето, да ти е живо и здраво :bchug:
остави 8ците и си си карай фиата...
така по темата.
аз имам около 40к ма 8мак в пета серия, като половината от годината (зимата) ми е основна кола.
досега по мотора 2 датчика на разпределителните валове и съединител без маховик.
но дадох доста пари когато купих колата. и не съжалявам нито миг. ;)
интересно според мен ще е Джовани да каже каква е разликата между *40 и М5, защото съм почти сигурен,
че освен данъка е много по - добре да караш WBS, особено, ако 40ката е автомат :mhihi:
та моят съвет е - търси запазена и подържана кола, макар и малко по - скъпа :D


Многото пари, с които си се разделил при покупката в какви части се изразяват ако не е тайна ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: 540i - от къде да търся?

Мнение от gentata » 04 Яну 2014, 0:27

omegaart написа:..... но при мен веригите и всичко вътре се оказа ново ОЕМ-ско ( не от както е произведена колата ). Просто случих на поддържана кола и за сега продължавам да си я поддържам както трябва , че с тая кола компромис не върви.

Явно наистина е била гледана но при мен понеже съм "късметлия" се оказа най-караната 540-ка нов внос от немско. Както казах - въпрос на късмет е.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: 540i - от къде да търся?

Мнение от Convertible » 04 Яну 2014, 0:31

In_Memoriam написа:
Convertible написа:Лари, мойте уважения, ма си гледай синчето, да ти е живо и здраво :bchug:
остави 8ците и си си карай фиата...
така по темата.
аз имам около 40к ма 8мак в пета серия, като половината от годината (зимата) ми е основна кола.
досега по мотора 2 датчика на разпределителните валове и съединител без маховик.
но дадох доста пари когато купих колата. и не съжалявам нито миг. ;)
интересно според мен ще е Джовани да каже каква е разликата между *40 и М5, защото съм почти сигурен,
че освен данъка е много по - добре да караш WBS, особено, ако 40ката е автомат :mhihi:
та моят съвет е - търси запазена и подържана кола, макар и малко по - скъпа :D


Многото пари, с които си се разделил при покупката в какви части се изразяват ако не е тайна ?

имам предвид, че дадох повече пари от средната цена на пазара, за запазен и малко каран автомобил, не че съм сменил части.
:OT: с теб, кога ще пием сок и ще говорим за 8ци?
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: 540i - от къде да търся?

Мнение от In_Memoriam » 04 Яну 2014, 0:41

Аз помислих, че си сменявал някакви неща превантивно.

Като си в София може да измислим нещо :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: 540i - от къде да търся?

Мнение от omegaart » 04 Яну 2014, 2:14

gentata написа:
omegaart написа:..... но при мен веригите и всичко вътре се оказа ново ОЕМ-ско ( не от както е произведена колата ). Просто случих на поддържана кола и за сега продължавам да си я поддържам както трябва , че с тая кола компромис не върви.

Явно наистина е била гледана но при мен понеже съм "късметлия" се оказа най-караната 540-ка нов внос от немско. Както казах - въпрос на късмет е.


Ми аз я взех на истински 260 000км и вече е на 330 000 за 2 години и малко , до сега само тия стандартните болежки на модела + радиаторчето за парното в купето, само то ми беше извън стандартните всеизвестни проблеми на колата.

+ сложих малко powerflex тук таме и стана бая по-приятна за каране :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 540i - от къде да търся?

Мнение от Giovanni » 08 Яну 2014, 20:47

anttonev написа:Гарнитурите на капаците, някой спомена по горе цена от по 100-тина лева на гарнитура, а колко струва обслужването на веригата, с всичките ѝ прилежащи части? Разхвърля ли се предницата, барабар с бронята, за да се смени? Ходите ли в сервиз за тази процедура, или сами си я правите?

Честита нова година!


Аз ги сменях всички вериги, обтегачи, плъзгачи и гарнитури където има.
Отворихме я заради маслоотделителя. Цялата предница се разглабя.
И тъй като каза майстора че цялата предница ще разглабя смених всичките изброени неща с оригинални от Вари2000 поръчани(че даже ги нямаше налични та се чакаха от германия), като цената на всичките части е 2000лв.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook