540i - от къде да търся?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: 540i - от къде да търся?
След като дядо Коледа ме награди с "МЕЧО" - БМВ / 540. На 30.12 дядо мраз ми донесе и вторият син - Светослав!!!
Явно много съм слушал...
Та на темата..
Смятам, че грешите, в твърдението - V8 на 15 години е на 200 000 км.+. Никой не ходи с V8 на работа, до офиса и т.н. Дори и в Англия!!!!( Няколко дена след като ми взе Мечо, братовчеда си върна прекрасното 530Д на 20 месеца от лизинг!!! - защото не може братовчеда който е водопроводчик, да кара по бърза кола от него и си взе М5 на 7 години...
) Само и само да има едни 220 коня повече... и какво..... сега има един пасат 1.9 с който ходи на фитнес и до клиниката, а М5 само за пичеловка. А е зъболекар!!! не реди гипс картон, или да лови риба там.
Понеже темата я следят и други с v8, бих отправил 2-3 въпроса и към тях. Какво мислите за газифицирането... защо във форума намирам само - -1 за гас, гас - никога, метан - никога???
Дайте някоя цена която сте платинли за "честите" болежки при БМВ 5 сетия с V8.
Така наречената ВЕЧНА скоростна кутия автомат - наистина ли е вечна....
И на последно място, но не и по значение... Как сутрин да вземам ключът за ФИАТА и да отида с него до родилното или на работа, когато там лежи и ключът на МЕЧО....




Та на темата..
Смятам, че грешите, в твърдението - V8 на 15 години е на 200 000 км.+. Никой не ходи с V8 на работа, до офиса и т.н. Дори и в Англия!!!!( Няколко дена след като ми взе Мечо, братовчеда си върна прекрасното 530Д на 20 месеца от лизинг!!! - защото не може братовчеда който е водопроводчик, да кара по бърза кола от него и си взе М5 на 7 години...

Понеже темата я следят и други с v8, бих отправил 2-3 въпроса и към тях. Какво мислите за газифицирането... защо във форума намирам само - -1 за гас, гас - никога, метан - никога???
Дайте някоя цена която сте платинли за "честите" болежки при БМВ 5 сетия с V8.
Така наречената ВЕЧНА скоростна кутия автомат - наистина ли е вечна....
И на последно място, но не и по значение... Как сутрин да вземам ключът за ФИАТА и да отида с него до родилното или на работа, когато там лежи и ключът на МЕЧО....



- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Re: 540i - от къде да търся?
omegaart написа:xela написа:Искам само да кажа, на тези които имат мерак да си взимат V8, ПОМНЕТЕ че веригата също е консуматив! И като си вземете една 12-18 годишна кола, тя е карана преди вас. И не е карана само 150х км. Особено ако е пълна с екстри. Те хората не си купуват такива коли да им правят по 2-3х км на година, веднъж до морето и на ски.
За това, че не смених веригата с ролките и обтегачите, дадох още 6к лева!
Е то е задълже да смени гарнитурите капаци на клапаните и от там може се поотвори се видят веригите и бананите , за да се знае дали е сменяно някога
Разбира се, че може. Но аз го написах заради сетнешния акъл на българина. Както стана й в моя случай

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: 540i - от къде да търся?
От капаците на клапаните почти нищо не се вижда от ангренажа - надолу водачи, обтегачи и т.н. Единственото което би могло да се види е част от веригите и колко се е разтегнал хидравличния обтегач на голямата верига. От този обтегач би могло да се съди какво е останало от пластмасовата част на обтегача. Слаба старана си му е на този двигател ангренажа. Тъй като незнам как би могло да се провери състоянието му преди покупката (освен ако има как колата да е далеч от очите на продавача за ден преди покупката), ревизията е задължителна за да е спокоен вече собственика (след евентуалната покупка) на М62.
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: 540i - от къде да търся?
Гарнитурите на капаците, някой спомена по горе цена от по 100-тина лева на гарнитура, а колко струва обслужването на веригата, с всичките ѝ прилежащи части? Разхвърля ли се предницата, барабар с бронята, за да се смени? Ходите ли в сервиз за тази процедура, или сами си я правите?
Честита нова година!
Честита нова година!
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540i - от къде да търся?
gentata написа:От капаците на клапаните почти нищо не се вижда от ангренажа - надолу водачи, обтегачи и т.н. Единственото което би могло да се види е част от веригите и колко се е разтегнал хидравличния обтегач на голямата верига. От този обтегач би могло да се съди какво е останало от пластмасовата част на обтегача. Слаба старана си му е на този двигател ангренажа. Тъй като незнам как би могло да се провери състоянието му преди покупката (освен ако има как колата да е далеч от очите на продавача за ден преди покупката), ревизията е задължителна за да е спокоен вече собственика (след евентуалната покупка) на М62.
Ми то свалиш ли капаците на клапаните е леко глупаво да не погледнеш какво е състоянието на веригите при положение , че трябва да се свалят само 2 капака
номер 1 и 2

Да не говорим , че и там гарнитурите се опичат и протичат също.
И ако си ептен фанатик може си оправиш всичките гарнитури и на долната част което си е почти сменяне на веригата , но при мен веригите и всичко вътре се оказа ново ОЕМ-ско ( не от както е произведена колата ). Просто случих на поддържана кола и за сега продължавам да си я поддържам както трябва , че с тая кола компромис не върви.
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: 540i - от къде да търся?
Лари, мойте уважения, ма си гледай синчето, да ти е живо и здраво
остави 8ците и си си карай фиата...
така по темата.
аз имам около 40к ма 8мак в пета серия, като половината от годината (зимата) ми е основна кола.
досега по мотора 2 датчика на разпределителните валове и съединител без маховик.
но дадох доста пари когато купих колата. и не съжалявам нито миг.
интересно според мен ще е Джовани да каже каква е разликата между *40 и М5, защото съм почти сигурен,
че освен данъка е много по - добре да караш WBS, особено, ако 40ката е автомат
та моят съвет е - търси запазена и подържана кола, макар и малко по - скъпа

остави 8ците и си си карай фиата...
така по темата.
аз имам около 40к ма 8мак в пета серия, като половината от годината (зимата) ми е основна кола.
досега по мотора 2 датчика на разпределителните валове и съединител без маховик.
но дадох доста пари когато купих колата. и не съжалявам нито миг.

интересно според мен ще е Джовани да каже каква е разликата между *40 и М5, защото съм почти сигурен,
че освен данъка е много по - добре да караш WBS, особено, ако 40ката е автомат

та моят съвет е - търси запазена и подържана кола, макар и малко по - скъпа


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: 540i - от къде да търся?
Convertible написа:Лари, мойте уважения, ма си гледай синчето, да ти е живо и здраво![]()
остави 8ците и си си карай фиата...
така по темата.
аз имам около 40к ма 8мак в пета серия, като половината от годината (зимата) ми е основна кола.
досега по мотора 2 датчика на разпределителните валове и съединител без маховик.
но дадох доста пари когато купих колата. и не съжалявам нито миг.![]()
интересно според мен ще е Джовани да каже каква е разликата между *40 и М5, защото съм почти сигурен,
че освен данъка е много по - добре да караш WBS, особено, ако 40ката е автомат![]()
та моят съвет е - търси запазена и подържана кола, макар и малко по - скъпа
Многото пари, с които си се разделил при покупката в какви части се изразяват ако не е тайна ?

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: 540i - от къде да търся?
omegaart написа:..... но при мен веригите и всичко вътре се оказа ново ОЕМ-ско ( не от както е произведена колата ). Просто случих на поддържана кола и за сега продължавам да си я поддържам както трябва , че с тая кола компромис не върви.
Явно наистина е била гледана но при мен понеже съм "късметлия" се оказа най-караната 540-ка нов внос от немско. Както казах - въпрос на късмет е.
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: 540i - от къде да търся?
In_Memoriam написа:Convertible написа:Лари, мойте уважения, ма си гледай синчето, да ти е живо и здраво![]()
остави 8ците и си си карай фиата...
така по темата.
аз имам около 40к ма 8мак в пета серия, като половината от годината (зимата) ми е основна кола.
досега по мотора 2 датчика на разпределителните валове и съединител без маховик.
но дадох доста пари когато купих колата. и не съжалявам нито миг.![]()
интересно според мен ще е Джовани да каже каква е разликата между *40 и М5, защото съм почти сигурен,
че освен данъка е много по - добре да караш WBS, особено, ако 40ката е автомат![]()
та моят съвет е - търси запазена и подържана кола, макар и малко по - скъпа
Многото пари, с които си се разделил при покупката в какви части се изразяват ако не е тайна ?
имам предвид, че дадох повече пари от средната цена на пазара, за запазен и малко каран автомобил, не че съм сменил части.


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: 540i - от къде да търся?
Аз помислих, че си сменявал някакви неща превантивно.
Като си в София може да измислим нещо
Като си в София може да измислим нещо


- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540i - от къде да търся?
gentata написа:omegaart написа:..... но при мен веригите и всичко вътре се оказа ново ОЕМ-ско ( не от както е произведена колата ). Просто случих на поддържана кола и за сега продължавам да си я поддържам както трябва , че с тая кола компромис не върви.
Явно наистина е била гледана но при мен понеже съм "късметлия" се оказа най-караната 540-ка нов внос от немско. Както казах - въпрос на късмет е.
Ми аз я взех на истински 260 000км и вече е на 330 000 за 2 години и малко , до сега само тия стандартните болежки на модела + радиаторчето за парното в купето, само то ми беше извън стандартните всеизвестни проблеми на колата.
+ сложих малко powerflex тук таме и стана бая по-приятна за каране

- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: 540i - от къде да търся?
anttonev написа:Гарнитурите на капаците, някой спомена по горе цена от по 100-тина лева на гарнитура, а колко струва обслужването на веригата, с всичките ѝ прилежащи части? Разхвърля ли се предницата, барабар с бронята, за да се смени? Ходите ли в сервиз за тази процедура, или сами си я правите?
Честита нова година!
Аз ги сменях всички вериги, обтегачи, плъзгачи и гарнитури където има.
Отворихме я заради маслоотделителя. Цялата предница се разглабя.
И тъй като каза майстора че цялата предница ще разглабя смених всичките изброени неща с оригинални от Вари2000 поръчани(че даже ги нямаше налични та се чакаха от германия), като цената на всичките части е 2000лв.
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани